Kolding den 18.- 19. oktober

Det lyder fornuftigt, god bedring til herren :slight_smile:

-upssa Jeg bor nord for Aalborg og kan svinge både til højre og venstre på vejen nedover -tihi

Hehe, ja så burde der da i hvert fald være en del du kunne tage med.

Nu kommer jeg lige med nogle dumme spørgsmål fordi jeg aldrig har været på udstilling før, men egentlig gerne vil prøve en udstilling. Og så kommer der jo mange forskellige racer som jeg kan kigge på!

  • Koster det penge at komme med til en udstilling hvis man bare gerne vil kigge??

  • Hvis man har Maine Coon er man så semilanghåret, altså komme kun om søndagen??

Hmm, tror det var det!

[quote=Bamse;51856]Nu kommer jeg lige med nogle dumme spørgsmål fordi jeg aldrig har været på udstilling før, men egentlig gerne vil prøve en udstilling. Og så kommer der jo mange forskellige racer som jeg kan kigge på!

  • Koster det penge at komme med til en udstilling hvis man bare gerne vil kigge??

  • Hvis man har Maine Coon er man så semilanghåret, altså komme kun om søndagen??

Hmm, tror det var det![/quote]

Hej

Ja klubberne tager entre for publikum -thumbs
Og det er rigtigt at MCO hører under semilanghår:D

/Charlotte

Takker for svaret! :slight_smile:

PS du kan se de forskellige kategorier her :

http://www.mainecoonworld.dk/dansk/opdraet/emskoder-dk.htm

Der er primært info om MCO på denne side :
www.mainecoonworld.dk
Under FAQ linket i menuen finder du mere om udstillinger osv.-thumbs

/Charlotte

[quote=Bamse;51856]Nu kommer jeg lige med nogle dumme spørgsmål fordi jeg aldrig har været på udstilling før, men egentlig gerne vil prøve en udstilling. Og så kommer der jo mange forskellige racer som jeg kan kigge på!

  • Koster det penge at komme med til en udstilling hvis man bare gerne vil kigge??

  • Hvis man har Maine Coon er man så semilanghåret, altså komme kun om søndagen??

Hmm, tror det var det![/quote]

Hvis du har mod på en hel lang dag fra dyrlægetjek morgen til lukning og slukning om aftenen, tror jeg godt du kan få en balle på bagsædet hos Eva K(og en kat eller to på skødet) på søndag hvis det har interesse?

Du kan komme med fra Randers og hele vejen hjem igen, mod lidt benzinpenge - til gengæld kommer du gratis ind sammen med os om morgenen -høhø Vi er mig, Eva, min chauffør (i dagens anledning min far) og fire Maine Cooner -thumbs

Hej Gizzemissen…

Øv, med meget store bogstaver!!! Jeg skal se Gasolin i Århus med mine søstre fra ved middagstid.-LOL-doh

  • Det var godt nok sødt af dig af tilbyde det, altså kattemennesker er nu bare søde. -bravo

Men jeg vil helt sikkert gerne med en anden gang hvis ikke bilen er fyldt med katte -høhø

Jeg kommer med Vanilla på lørdag

Bamse - øv, hvor ærgeligt at de to ting lige er samme dag.
Du kan evt. komme med til tica-udstilling i Middelfart d. 9.11.? Eller til Billund d. 29.11 eller d. 30.11. Tina og jeg tager dog ikke sammen til Billund. Tina får et lift med nogen om lørdagen, og jeg følges med Tine (kort- og mørkhåret ung pige der også var med i Randers sidste gang) om søndagen. Jeg er sikker på du i hvert fald sagtens kan følges med Tine og jeg. Der burde være en ekstra plads i bilen. Tine skal have to katte med, og jeg kun en :slight_smile: Faktisk kan du nu nok næsten nå at tilmelde dig selv, mener ikke Billund er lukket for udstilling endnu.

Eva - Hmm, ja der var jo mange muligheder!!! :slight_smile:

Jeg skal lige have kigget min kalender igennem og så skriver jeg til dig.

Jeg skal ikke have meldt Bamse til for har jo ikke hans stamtavle længere, og ved heller ikke om han er udstillingsmateriale…

Er de datoer du har nævnt kun for Maine Coons? Altså bare fordi har virkelig ingen ide om det her katte udstillings noget.

Jeg kan godt huske Tine, har en veninde der også kender hende.

Mange tak fordi du tænker på mig, det er sødt af dig!

De datoer jeg har nævnt er for alle racer og ikke kun maine coons :slight_smile: Også briter. Det er kun Kolding af de tre som er delt op i hvilken dag de forskelle racer kommer (Billund var også en periode, men det er nu ændret igen så det er for alle racer begge dage).
Der er dog andre semi langhår end maine coon, f.eks. norsk skovkat og hellig birma og sibirisk skovkat osv :slight_smile:

Så er der dommerfordeling:

http://www.katteklubben.com/index.php?SectionID=811&WebsiteID=1&LanguageID=1

Det var da i næsten god tid :smiley:
Jako skal op hos Hanne Sofie Sneum, DK. Hende kender jeg ikke, så det bliver spændende.

Diego skal op hos Christina Kowalczuk, Italien, hende kender jeg heller ikke. Så det bliver da også spændende, heh…

Weeeee en der ikke har set Tango før…fedt nok…

øhhhhh kan Italienere lide spanske katte ???

Alta skal op til Ulrikke Wahl… Kender hende ikke, så det blir jo meget spændende :slight_smile:

Eva du vil elske Hanne Sofie…hun er en der bare kysser på alle misserne

YES! Jeg fik et dommerønske opfyldt -wow
Junior skal op hos Hanne Sofie Sneum. Det var han også i Horsens hvor han ikke var så glad for situationen, så jeg håber 7-9-13 at det går bedre den her gang.

Niggi skal op hos Elaine Richardson, hende har jeg aldrig haft som dommer før, så det er jeg spændt på.

Og så ser det som sædvanlig ud til at jeg skal have to katte op nærmest simultant, men havde nu også planlagt at få en steward til at håndtere Junior denne gang - han er - igen - ved at prøve mig af på udstillinger, mig gør det ikke så meget, men det er sgi synd for konkurrenterne der stresser over hans skrigballon-adfærd.

[quote=Eva K;52237]Det var da i næsten god tid :smiley:
Jako skal op hos Hanne Sofie Sneum, DK. Hende kender jeg ikke, så det bliver spændende.

Diego skal op hos Christina Kowalczuk, Italien, hende kender jeg heller ikke. Så det bliver da også spændende, heh…[/quote]

Hanne Sofie putter og nusser med kattene så de føler sig helt hjemme i hendes favn, så det kan Jako se frem til.

Niggi var oppe hos Christina Kowalczuk i Aalborg og hun var også meget sympatisk, stille og roligt uden store armbevægelser og meget talende og forklarende.