Kolding - Resultater

Jeg ved godt det er lidt for tidligt endnu, der er endnu en times tid til udstillingen er færdig, hvis det er som det plejer… (?)

Jeg glæder mig til at høre om alle jeres resultater og oplevelser. -thumbs

-hop

Ja, jeg glæder mig også til at høre resultater - og hvordan de forskellige dommere var må I også meget gerne skrive :smiley:

Mens vi venter…

TV2 SYD var på pletten: Siden kunne ikke findes | TV SYD

Til sidst.

Jaah, har lige set det. Uden lyd dog. Hvor jeg glæder mig til i morgen :smiley:

Tango fik sit cert… det 5. CAGCIP…tabte Nom til en smuk cremehvid perser… helt ok

Åhhh det var dejligt han fik det Bente… skal du derned i morgen og lure?

Tillykke til dejlige Tango - giv ham et nus bag øret fra mig -wehuu

Tillykke med Tangos cert. -thumbs

Tak, nej i morgen holder vi helt fri…i næste weekend skal “vi” jo hente vores nye tøs i holland…og DEN TUR kræver altså en opladning…ikke mindst til min GPS, der valgte at slukke lige FØR koldings 1. afkørsel…

Det hjælper hvis man lader den godt op inden -tihi så fungere den hele vejen -tihi

Tillykke med det fine resultat -thumbs

-hopStort tillykke til Tango -wehuu

Tillykke skal lyde herfra… ved godt nok ikke meget om udstilling men alt kan vel læres… Så måske i vil forklare mig hvad det cer. er for noget…

1 cert er certifikat og er ensbetydend med at Tango var den bedste kat i hans kattegori.

hvis der er lad os sige 3 drenge i åben klasse

så vil der være 1 ÉX 3 1 EX 2 Og 1 EX 1 han får så Certifikatet og bliver udråbt som den bedste denne dag.:slight_smile:

Tillykke til smukke Tango, godt gået din dejlige missekat.
Knus Elin

Takker…ja jeg tog derned med den bedste kat, og kom hjem med den bedste kat… så kan jeg jo kun være glad

Hey og tillykke med knægten, dejlig mis - self. ikke så dejlig som mine, meeen det kan han jo ikke gøre for :smiley:
Christian

Tak… tjaaaaaa det må jeg så leve med… men dine er nu også dejlige misser…

Jeg var der nede med Zeus, som blev nomineret, men fik dog desværre ingen stemmer på scenen…
Jeg mødte også Hanebens dejlige Tango, som virkelig er lækker, og jeg forelsket mig i en lille burmeres killing…
-Dejlig weekend…

Hejsa Sussie, hyggeligt at møde dig og Zeus…tak for de søde ord om min dreng…din Zeus er bestemt også en dejlig dreng… det er første gang jeg har stiftet bekendskab men en brite sådan på nær hold…og jeg er overrasket over hvor dejlig han er

Jeg var i Kolding både igår og idag…

Igår havde jeg min huskat med før første gang,
og han blev sørme nr. 1 ud af 6 og Best In Show :slight_smile:
Det var virkelig over alle mine forventninger, men sejt var det da…

Idag havde jeg to af mine skovtrolde med,
Missi blev ex3 ud af 3 idag, hvilket er helt velfortjent, hun er under udvikling,
og ser lidt uharmonisk ud pt. :wink:
Min lille hvide snebold blev ex1, og fik en masse pæne ord med på sin vej, så jeg er glad :slight_smile: