Kolding - Resultater

det var et velfortjnt BIS han fik i går…han tog det SÅ flot…stort tillykke

-engel-engel-engel-engel-engel-engel-engel-engel
ÅHHHHH, her sidder jeg og er meget,meget stolt af alle mine engle killinger og katte.
Nå nu jeg igen, igen ikke kunne komme med på show. Pga. møg arbejde.
Så må jeg lige prale bare en lille bitte smule.
MIN Wild One er blevet Grand i dag, og mor er bare stolt af min lille dulle.-wehuu-wehuu
Derud over fik, hun en NOM, Så igen igen Mors dulle barn, som bare er verden mest kølige kat på show, kunne lidt endnu.
I få lige et lille billed, af damen.

Det ud over vandt vi opdræts klassen, så armene sidder temmeligt højt.
JUBBBBIIIII.
For øvrigt tak til alle jeres hilsner, som i har sendt med Jean, det lunede.
Hilsen den stolte Kone-engel-engel Med Engle Killingerne-engel-engel

Årh stort tillykke…dejligt når det går poderne godt… hun ser jo rigtig “farlig” ud…lige som hun skal…

Jaaamen hun var da også skøn… du har helt ret hun er virkelig cool… og så kælen :smiley:

Hej alle :slight_smile:

så kom Anika og jeg også hjem fra en laaaaaaaang køretur…

jeg er ret stolt…

Sethi vandt sin klasse og fik første cert :smiley: :smiley: :smiley: mor var stolt - han tabte dog nomen til en smuuuuuuuk sølv skovkat - helt i orden - den VAR flot

Ramses - mors bøf - blev EX1, og nom - som han vandt over en rigtig flot dreng :slight_smile:

til sidst var der jo opdrætterklassen… - men SÅ gad mors bøf altså heller ikke mere :slight_smile:

Så det har været en skøn dag :slight_smile:

Tillykke med misserne Miss T…kan godt forstå du er stolt…

:D:D:D:D:D:D
Hey Miss T.
Kan godt forstå du er stol af dine to røde banditter.
Tillykke med din første tur på scenen.
Det er jo det jeg siger det er Engle Killinger, -engel-engel-engel
Hilsen Pia-engel

vi var også afsted idag, vi havde Boromir Big Bear med i killingeklassen, hvor vi var 6 han killinger, og sørme om ikke vores lille dreng fik EX 1 og tog biv fra hans søster :slight_smile: :slight_smile:

Nom tabte vi til en Hellig Birma, som senere blev BIS

flot resultat…det kan man kun være stolt af…stort tillykke

tillykke Majbritt - super flot

-bananerKæmpe Tillykke til alle jeres skønne misser og engle.-bananer

TIL LYKKE alle sammen med jeres super flotte resultater og dejlige oplevelser -thumbs smadder godt gået

Stort TILLYKKE med alle de flotte resultater…
Det så bare så godt ud…

Efter en lettere kaotisk sidste fase af hjemturen i går - og 15 timers uafbrudt søvn, der har betydet at jeg ikke lige kom på arbejde idag, er jeg også vågen nok til at fortælle om vores resultater.

Jeg havde de to blå med og Junior var i sit sædvanlige skrigeballon-humør og gjorde Niggi noget mere utryg end hun var i Aalborg der var hendes første udstilling.

Selvfølgelig skulle de op samtidigt - men heldigvis sad dommerne lige ved siden af hinanden - og jeg havde på forhånd allieret mig med steward Marianne, så hun kunne tage skrigeballonen. Junior fik en super bedømmelse og opførte sig meget pænere end når jeg bærer ham (møgøre -høhø) og tabte helt fair certifikatet til sin fire år ældre konkurrent, akkurat ligesom han gjorde det ved samme dommer i Horsens. Min dreng er altså stadig en teenager i forhold til sin lækre konkurrent. Til gengæld nød han vist Hanne-Sofies nussen endnu mere denne gang, så det var bare super.

Niggi var oppe hos Annika der rigtigt godt kunne lide min lille nervøse pige og hun fik også lidt nussen og et kys med på vejen.

Og så fik hun sit tredie CAP efter tre bedømmelser og er nu Premier. Mor her købte fluks en stor flot kokarde til flyveegernet. Jeg er så stolt af mit lille hjertebarn.

Fordi hun var så nervøs går jeg nu og vakler mellem om jeg skal tage hende med til hobbyudstilling i Odense om to uger, eller om hun skal have lov at blive hjemme og så først skulle afsted igen til marts. Ak ja, alle de beslutninger…

Jeg vil også gerne sige tak til Katteklubben og til alle de udstillere der denne gang havde valgt at tage Halloween-udfordringen op - det var lige en udstilling efter mit hjerte. Skønne dekorationer, uhyggelige udklædninger og glade mennesker. Så gør det - næsten - ikke noget, at jeg ikke vandt for bedst pyntede bur -LOL

Tillykke til alle jer andre med jeres kattes gode resultater, ingen nævnt, ingen glemt.

Tina - Kaotisk? Hvad skete der da der? :slight_smile:

STORT TILLYKKE til jer allesammen!

Jeg vil også godt lige prale lidt. Zafarrancho tog sin første udstilling i stiv arm og belv EX 1 BIV og NOM. Så er det altså rigtig sjovt at være afsted.
Jeg er så stolt af knægten.-høhø

[quote=Eva K;53422]Tina - Kaotisk? Hvad skete der da der? :)[/quote]´

Du lagde nok mærke til at min far snakkede om at være svimmel? Det blev værre, så efter et stop efter en cola på den første, den bedste tankstation, sad jeg på pinde hele vejen hjem - der for øvrigt foregik i luntetempo for en sikkerheds skyld - fordi han ikke turde dreje hovedet, så jeg skulle holde øje med trafikken - og tænk nu hvis han gik kold, så jeg skulle stoppe bilen.

Han fik et lift hjem fra Nørresundbyvej af min bror og meldte sig syg i dag, så han kunne komme sig igen. Så det var en rigtig sjov hjemtur NOT :eek:

Tina - Nårh ja, det kan jeg godt. Det var lige inden vi satte mig og kattene af - og øv for den da, håber ikke det er noget alvorligt. God bedring til ham.

Stort tillykke med jeres fine resultater :D:D:D

God bedring til din far Gizze,håber ikke det er noget alvorligt han fejler.

[quote=Gitte E;53499]Stort tillykke med jeres fine resultater :D:D:D

God bedring til din far Gizze,håber ikke det er noget alvorligt han fejler.[/quote]

Mange tak til jer begge to. Han har det allerede bedre og svimmelheden er forsvundet.

Det er noget han får fra tid til anden, det var længe siden sidst, og der er ingen der rigtigt ved hvad det kommer af. Hans egen teori er muskelspændinger i nakken, men om det passer er jo ikke godt at vide.