Kolding - Resultater

[quote=Gizzemissen;53508]Mange tak til jer begge to. Han har det allerede bedre og svimmelheden er forsvundet.

Det er noget han får fra tid til anden, det var længe siden sidst, og der er ingen der rigtigt ved hvad det kommer af. Hans egen teori er muskelspændinger i nakken, men om det passer er jo ikke godt at vide.[/quote]

Det er rart at høre,at han har det godt igen.Man bliver bare så bange og urolig,når der sker de kære forældre noget.

Lige præcis - har ikke gode erfaringer på det område i forvejen, så jeg er ekstra pylret når min far skranter…

Så er jeg også landet efter udstillingen og en lang mandag på job.

Vi havde vores 3 missere med og det gik super fint.

Firedevils Nighty fik sit 3. CAP og er dermed Premier -ROCK

Da Vinci fik sit 2 CAPIB og Elektra fik sørme EX1 i ungdyrsklassen -høhø

Tak for en hyggelig søndag til alle. Og det var vildt hyggeligt at møde så mange herinde fra :stuck_out_tongue:

Jamen tillykke til jer allesammen…
fik desværre ikke hilst på jer alle…

Mine resultater eller det er jo Sardors…
EX1 desværre var der ikke andre blå killinger så der blev intet BIV.
Da vi var til NOM sad Annika Billing og fortalte at hun jo ikke kunne lide blå… det snakkede hun en del om synes jeg, så jeg stod jo egentlig bare og ventede på hvem så af de smukke killinger der blev NOM… Men selvom hun ikke personligt var til blå så synes hun åbenbart min dreng var så smuk så han blev hendes NOM killing…
Så jeg blev så glad… Han fik dog ingen stemmer på scenen, men hold fast hvor var de også smukke allesammen…

Men alt i alt en rigtig god dag i Kolding…

Jamen tillykke til jer allesammen…
fik desværre ikke hilst på jer alle…

Mine resultater eller det er jo Sardors…
EX1 desværre var der ikke andre blå killinger så der blev intet BIV.
Da vi var til NOM sad Annika Billing og fortalte at hun jo ikke kunne lide blå… det snakkede hun en del om synes jeg, så jeg stod jo egentlig bare og ventede på hvem så af de smukke killinger der blev NOM… Men selvom hun ikke personligt var til blå så synes hun åbenbart min dreng var så smuk så han blev hendes NOM killing…
Så jeg blev så glad… Han fik dog ingen stemmer på scenen, men hold fast hvor var de også smukke allesammen…

Men alt i alt en rigtig god dag i Kolding…