Kommer du til retsagen i Randers?

Ja, her er lige en afstemning, så Brita måske kan få lidt overblik :smiley:

SOOOOOOOLVEIG du må selv stemme

Hehe, ja det er jo lige det med at man ikke kan stemme for dem man tager med :slight_smile:

Det kan desværre ikke lade sig gøre, kan ikke få passet min datter :frowning:

Solveig kommer, jeg har lige talt i telefon med hende, hendes puter er død, så hun har ikke mulighed for at svare pt…jeg skulle hilse alle

Jeg kommer + et Ja fra min mor

Kan desværre ikke komme pga helbredet.

Hmm, 14… Jeg håber der er flere der kommer, der bare ikke har fået krydset af :slight_smile:

Jeg har tilkendegivelser fra en del der ikke er kattegale, så bare rolig.

Jeg har en mere på listen Ditte holmstrøm som havde sin kat i klørene på CK for godt et år siden.

Så + 1 her fra :slight_smile:

Hende kan jeg godt huske…katten hed Cornelius. Dens held var den var øremærket og stadig i Dittes navn. Og nogle behjertede naboer der tog sig af katten.
Jeg har artiklen et sted som en journalist skrev om hele forløbet.
Hils Ditte OG Cornelius fra mig :slight_smile:

Jeg vil RIGTIG gerne, men lige nu kan jeg ikke sige hvordan det ser ud den dag.
Måske betyder altså at hvis jeg har muligheden (jobmæssigt og smertemæssigt) så kommer jeg.

Tag cyklen med…med motor på :rock: og se rå ud. :slight_smile:

Det kan jeg ikke :ked: Hun døde i maj måned, da vi havde et rendevouz med et par dådyr :ked:

Ville ellers gerne, men jeg kan da tage mit bikertøj på, og STADIG se rå ud?? :rock:

Et nej fra mig … jeg skal til behandling på ‘‘Riget’’ den dag :frowning:

jeg venter på at få min baby så jeg kan desværre heller ikke

[quote=Annette O;533289]Det kan jeg ikke :ked: Hun døde i maj måned, da vi havde et rendevouz med et par dådyr :ked:

Ville ellers gerne, men jeg kan da tage mit bikertøj på, og STADIG se rå ud?? :rock:[/quote]
Så tag omkring hvor vi bor, vores søn har 3 stk. En off roader, en BMW og en rigtig gammel Jepner( stavet som man siger det, kan ikke russisk,) med sidevogn. Så mon ikke han lige låner en ud i dagens anledning:)
Der skal skrives en mere på for Mogens kommer også.
Knus Elin

selvfølgelig kommer jeg!

Jeg har stemt JA, :thumbup: denne gang er det “betalingen” for 8 års hårdt arbejde, blod sved og tårer, og det er simpelthen top-prioritet for mig, at se hende, når hammeren falder, og det er jeg sikker på at den gør nu.

Men jeg kan ikke mere det jeg kunne tidligere, så jeg må se i øjnene, at jeg ikke kan garantere at jeg kan være der :frowning:

Her fra sjælland er det besværligt at skulle være i Randers kl. 8.30, medmindre man kører via broen, så jeg vil da sige til jer der skal derover, at I lige skal checke, Odden-Ebeltoft sejler ikke så tidligt at I kan nå at være i Randers til tiden.

Jeg kan så fortælle medierne er yderst interesserede. Nu har de jo så også været der de andre gange, så der vil blive både skrevet den del om det og jeg er sikker på TV2 kommer så…I skal sætte håret, for I risikerer at komme i “fjerneren” :tihi:

Som MarianneH skriver…skulle dette gerne være slutningen på 8 års arbejde, og jeg håber på slutningen bliver til dyrenes fordel.

Afgørelsen skulle også gerne kunne danne præcedens for sager i fremtiden selvom jeg ville ønske noget sådant ikke ville forekomme, men det er jo nok utopi at tænke.
Myndighederne tager i hvert til fælde dette alvorligt, og selvom vor tålmodighed HAR været sat på en svær prøve…to er længe at vente, så skulle resultatet til gengæld så gerne blive noget der kan jubles over.

Jeg er sikker på at

1. en anmeldelse udfærdiget af politiet selv og på grundlag af materiale der 100% er underbygget af dyrlæger (rapporter og billeder af dyrene…det er slemt af se) helt sikkert vil se seriøs ud i en dommers øjne
  2. en fyldt retssal vil gøre indtryk d. 1. feb. Dommere er også mennesker
    3)faktum at det dyreetiske råd har været inde over
  3. en politisessor har ment sagen fra Det dyreetiske råd skulle videresendes til Stadsadvokaturen i Nordjylland
  4. Kredsdyrlægen er inde over også
    gør…det endelige resultat bliver optimalt.
    Og det mest “fantastiske” er sgu…kattehandleren herself, fatter stadig ikke en dyt.
    Ikke mindre end 40 annoncer er sendt til myndighederne som dokumentation for hun videreformidler (og det må hun ikke uden deres accept, som hun aldrig får)…i efteråret 2010. Så egentlig kan man vel sige den næste anmeldelse er under vejs, så måske vi skal afsted igen om 2 år :uha: