Kommer du til retsagen i Randers?

Nu har jeg endelig fået en computer igen, så nu har jeg også stemt. Jeg kommer sammen med Bente Haneben

Jeg kan oplyse det er samme dommer som gav kattehandleren den første dom, der er dommer på tirsdag.
Det er kl. 9.00, men IGEN så viser det virkelig myndighederne tager dette her alvorligt, for jeg ved et af vidnerne først er tilsagt kl. 11.00…så der må være sat mindst 3 timer af :uha:

Dette skulle gerne efterlade et spor i vort lille land om man ikke skal misrøgte sine dyr, og jeg vil da igen gerne opfordre til man møder op hvis man har muligheden.

En avis vil forøvrigt lave en artikel om de forrige domme og hvad denne i store træk omhandler…her en af de nærmeste dage op til retssagen

HÅNDEN på :hjerte: …dette her er 8 års arbejde der forhåbenlig afsluttes…så KOM og vær’ med og vis omverdenen hvad du mener

det ser ud til at vi får det hele til at hænge sammen, så vi kan nå at komme tirsdag kl 9, men ellers må vi jo bare vente udenfor indtil da, er nu heller ikke sikker på jeg har nerver til at høre om alt den dyremishandling. sidste gang var det squ lidt af en gyser

Ja, der skal hård hud til på hele kadavret for at overvære den slags og denne gang bliver ikke mindre hårrejsende end de forrige.
Samme dommer som første gang og (efter de oplysninger jeg har fra myndighederne selv) også samme anklager…og hun var fanme go

Jeg kan godt køre over Ikast !
Du kan kontakte mig på 22 26 26 30, så aftaler vi lige videre (hvis du stadig er interesseret)

Venligst Krammedyret

Vil gerne lige vaje med flaget en sidste gang og gøre opmærksom på den fælles frokost der er arrangeret efter retssagen på tirsdag. Jeg har netop sendt PB ud til alle tilmeldte med betalingsoplysninger, men vi kan godt være et par stykker til, hvis der er nogen der har overset tråden (og tilbuddet) i Kattetræf-delen.

Der er nu forfattet et lille skriv med “retningslinjer” til de fremmødte på tirsdag.

Det er naturligvis ikke muligt at kræve at man opfører sig som skrevet, men det bør være logik, at det vores side af sagen gør sig bedst hvis vi udadtil ses som en homogen gruppe hvor der er sammenhæng og slagkraft i det der bliver udtalt til pressen.

Håbet er også, at der måske vil dukke nogle op, der ikke helt har haft lyst af frygt for hvordan man ville komme til at se ud i medierne.

Skrivet bliver runddelt på papir tirsdag morgen, men I får en forpremiere her:

Gode råd på dagen
Udenfor retsbygningen:
[FONT=Calibri]- [/FONT]Bemærk! Rettens P-plads kræver betaling. Der kan parkeres gratis (tidsbegrænset) ved Biocity ved siden af Retten eller nede på Thorgrunden.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Ingen skældsord, håndtegn eller skæren ansigt af kattehandleren – vi kommer til at ligne tosser og selvtægtsmænd i medierne. Kattehandleren vil muligvis forsøge at opildne en reaktion – giv ikke efter, vi skal fremstå sobre og fornuftige i medierne. Det giver gevinst!
[FONT=Calibri]- [/FONT]Ingen hærværk mod kattehandlerens ejendele.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Ved henvendelse fra pressen: henvis til Brita Rodam, Marianne Hellemose og Tina Dueholm, de er talskvinder for os alle i gruppen.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Ingen bannere.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Pæn og fornuftig opførsel – vi står på en parkeringsplads og der er andre mennesker der har deres gang i retsbygningen denne dag.
Inde i retsbygningen:
[FONT=Calibri]- [/FONT]Der samtales ikke i lokalet lige udenfor retssalen.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Lad de personer der har arbejdet for sagen gå først ind i retssalen. Dommeren vil muligvis kun tillade dem indenfor der er stole til, så ildsjælene skal ind først.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Der bliver antagelig mindst 1 pause hvor det muligvis er muligt at bytte plads med en i salen, men det er uvist.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Færden i retsbygningen foretages i ro og orden og der tales med meget dæmpede stemmer.
[FONT=Calibri]- [/FONT]Retssagen forventes at vare minimum 3 timer, så de der ikke får plads/har lyst til at være med under retshandlingen, har blandt andet mulighed for at bevæge sig 300 meter ned ad bakken hvor man støder på den nordligste ende af byens gågadesystem. Opholdsmuligheder i bygningen er begrænsede.

Der er en glimrende artikel i stiften idag.
Dejligt mange mennesker bliver hermed orienteret.
Hvis en behjertet sjæl vil lægge linket ind, er det fint
er på arbejde efter 3 ugers sygefravær, så min tid er bette

[QUOTE=kamikaze;542803]Der er en glimrende artikel i stiften idag.
Dejligt mange mennesker bliver hermed orienteret.
Hvis en behjertet sjæl vil lægge linket ind, er det fint
er på arbejde efter 3 ugers sygefravær, så min tid er bette[/QUOTE]

Har fundet et link på Randers Amtsavis. Der står ikke så meget, men henvises bare til, at den fulde artikel kan læses i Amtsavisen eller Århuus Stiftstidende. Men der står, hvornår retssagen er, og der står om de tidligere domme, og der står om de nuværende anklager.

Og så har jeg for en gangs skyld brugt facebook til noget fornuftigt og delt artiklen der :slight_smile: