Køn på killingerne

Efter opfordring har jeg tage numsebilleder af killingerne, så jeg kan få hjælp til at kønsbestemme dem :høhø:

Nr. 1

Nr. 2

Nr. 3

Nr. 4

Håber billede af nr 4 er tydeligt nok. Den var ikke helt samarbejdsvillig :slight_smile:

2 drenge (1+2) og 2 piger (3+4) - selvom det er hårdt for min stive nakke at skulle kigge på hovedet :wink:

Puha… Jeg er ikke vanvittig god til det men her er min vudering

Nr. 1,3 og 4 er piger
Nr. 2 er en dreng

… Måske :gruble:

Jeg ved, det er kotyme at se killingenumser på hovedet, når de skal kønsbestemmes - en kotyme jeg ikke helt forstår:confused:

Jeg tror, Mette har ret mht kønsfordeling - det hjalp at vende den bærbare på hovedet, så billederne vendte rigtigt:tihi:

Nr 1 pige
Nr 2 dreng
Nr 3 dreng
Nr 4 pige

:inlove:

Jeg tror, at nr. 2 er en dreng - man aner lige begyndelsen til romkuglerne - og de andre tre ser ens ud for mig - så jeg tror at det er piger…

Men jeg er SLET ikke kvalificeret til at være sikker på det. :høhø:

Hov havde ikke tænkt på de vendte på hovedet :høhø:

Så hurtige I er til at svarer. Nu er jeg så mere forvirret da i jo ikke er enige. :tihi:

Jeg er ret dårlig til at bestemme køn, men har da ramt rigtig de fleste gange : 1, nr 3 og nr 4 ligner piger nr 2 er dreng Cats og Conni

Det er bl.a. fordi de vender på hovedet - jeg er f.eks. i tvivl om nr. 1, som jeg kan se, flere andre er enige med hinanden i :slight_smile:

Som det ser ud indtil videre er jeg sikker på at nr. 2 er en han og nr. 4 er en hun. De to andre er der delte meninger om :slight_smile:

Der er kun 1 gæt på at nr. 1 og 3 er en han, så måske jeg skulle lade flertallet råde. Og så se tiden an om det passer:D

Men takker foreløbigt for hjælpen :thumbup:

Hvis du så tager et billede af nr. 1 og 3, hvor halen vender opad, kan det være, de sidste også kan afgøres :slight_smile:

Jeg siger pige-dreng-dreng-pige :slight_smile:

1 er helt sikkert pige
2 er helt sikkert dreng
3 tror jeg er dreng
4 tror jeg er pige

Moderen er tortie så, ikk’? (Rød og sort) Og en af de to 1 eller 4 må også være tortie?

Nr. 1

nr. 3

Ved ikke om billeder er gode nok. De var ikke helt vilde med at skulle tages billeder af igen. :slight_smile:

Nr 1 pige
Nr 2 dreng
Nr 3 driller, men tror dreng
Nr 4 Pige

[QUOTE=MoMo;1058273]Nr 1 pige
Nr 2 dreng
Nr 3 dreng
Nr 4 pige[/QUOTE]

Jeg holder fast på min første vurdering også efter de nye billeder :slight_smile:

Puhhh det er da noget nemmere med menneskebabyer! Kan du ikke komme til at mærke efter om der er testikler på nogen af dem? Det ville da gøre sagen noget enklere. (Er nok skadet af at lave børneundersøgelse på nyfødte, men det ville jeg bare gøre)
Umiddelbart ville jeg sige pige-dreng-dreng-pige, men er i tvivl om 3’eren er pige, for jeg synes virkelig det ligener skamlæber, men kunne godt ligne små testikler og det ville jeg så teste ved at mærke på killingen :slight_smile:

[QUOTE=ElisabethPM;1058311]Puhhh det er da noget nemmere med menneskebabyer! Kan du ikke komme til at mærke efter om der er testikler på nogen af dem? Det ville da gøre sagen noget enklere. (Er nok skadet af at lave børneundersøgelse på nyfødte, men det ville jeg bare gøre)
Umiddelbart ville jeg sige pige-dreng-dreng-pige, men er i tvivl om 3’eren er pige, for jeg synes virkelig det ligener skamlæber, men kunne godt ligne små testikler og det ville jeg så teste ved at mærke på killingen :-)[/QUOTE]

Man kan slet ikke mærke testikler på så små killinger - de er der nemlig ikke endnu.

Og jeg er enig i at nr 1 er en pige nr 2 dreng og jeg tror de sidste 2 er piger.