KOR & MAN/CYM seminar i Turku d.23.11.12 kl.17

:juhu:Vi vores vores KOR BIS i Turku:juhu: Hvem skulle have troet, at så lille en race kunne samle 50 katte;? Og så har de endda samlet 59:ok:

Det er godt nok flot at i har kunne lykkes at samle 50 korater på en udstilling. Det er sørmeflot.

Håber at i får en dejlig udstilling

[QUOTE=Rokakitho;968537]Det er godt nok flot at i har kunne lykkes at samle 50 korater på en udstilling. Det er sørmeflot.

Håber at i får en dejlig udstilling[/QUOTE]

TAK! Jeg er helt sikker på, det bliver en uforglemmelg oplevelse:)

Ja jeg glæder mig også helt vildt… Patrick leger vist med tanken om at flyve der op

Det er simpelthen SÅ flot…
Lige før det er ærgerligt at jeg får travlt med perserdyrene… det ville være interessant at følge hele Breed showet…

På den anden side… en hel weekend kun med korateers og deres snak om korater i alle former og udgaver… damn, hvor er det godt at Line og Tanja er med :klapper:

Men du kommer til at have en FEST Camilla :rundtosset:

[QUOTE=Ann K;968604]Det er simpelthen SÅ flot…
Lige før det er ærgerligt at jeg får travlt med perserdyrene… det ville være interessant at følge hele Breed showet…

På den anden side… en hel weekend kun med korateers og deres snak om korater i alle former og udgaver… damn, hvor er det godt at Line og Trilllingsgård er med :klapper:

Men du kommer til at have en FEST Camilla :rundtosset:[/QUOTE]

jep… og jeg skal nusse børnebørn… for jeg har lokket nogle olh opdrættere til udstillingen, hvoraf en har en sort olh fra mig med… ihh jeg glæder mig til at se ham…
Men min bedre halvdel overvejer om ham og Laura (min Pige) skal derop også…

En SORT olh… den skal jeg se!!! :slight_smile:

Han er ikke fantastisk typet 8han har arvet sin fars meget små ører), men hende jeg solgte ham til er meget stolt af ham og beholdte ham som kastrat. Han skulle egentlig havde været en udstationeret hankat, men han var vist for sød til at datteren ville give sin mor lov til det. ud fra de billeder jeg har fået af ham, der holder han altså rigtig flot den sorte farve og han er 3 år mener jeg

59 korater!!! Hold da magle!! Glæder mig til at se så mange på en gang, tror vist også jeg må få købt mig et ekstra kort til kameraet, det kunne nok også godt komme på overarbejde… :slight_smile:

Gud ja… du siger noget… skal huske kameraet nu det endelig er blevet fundet! :smiley:
(Det er kun her i hytten at et lille digilommekamera kan forvilde sig ind under reolen! fandt det først da reolen blev flyttet for at jeg kunne komme til at gøre ordentligt rent bag den :klapper: )

Fra pålidelig kilde ved jeg for resten at det nu handler om hele 60 korater :wehu: det er simpelthen nærmest sensationelt…

:juhu:Seneste KOR count er 68+ :juhu:
Max antal katte i hallen er 800 - KOR er blevet lovet, at alle KOR tilmeldinger, der kommer inden deadline (d.26.10.), kommer med:ok:
Det er ganske simpelt ikke til at fatte, at det er lykkedes finnerne at samle så mange katte (kun et fåtal kommer fra udlandet):slight_smile:

[QUOTE=Ann K;970644]Gud ja… du siger noget… skal huske kameraet nu det endelig er blevet fundet! :smiley:
(Det er kun her i hytten at et lille digilommekamera kan forvilde sig ind under reolen! fandt det først da reolen blev flyttet for at jeg kunne komme til at gøre ordentligt rent bag den :klapper: )

Fra pålidelig kilde ved jeg for resten at det nu handler om hele 60 korater :wehu: det er simpelthen nærmest sensationelt…[/QUOTE]

Hehe - ja sådan kan det jo gå… :smiley:
Jeg ved ihvertfald at mit kamera skal med…

ja det var en skam ejg ike så tråden noget tidligere. kunne da ha været meget hyggeligt og ha prøvet og udstille deroppe. :slight_smile: Håber i fåren rigtig godt tur :slight_smile:

Der var små 70 KOR til KOR Breed BIS om lørdagen! Det er historisk! De finske opdrættere havde ganske simpelt trommet alle kælekattekøberne sammen på dette show:ok:
Søndag var der 23 KOR, hvilket heller ikke er så værst;)

Jeg ved ikke, om linket virker for alle:ups: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200258564610012.2201770.1329974561&type=3 - billeder af de allerfleste KOR om lørdagen:ok:

[QUOTE=dkkorat;990780]Der var små 70 KOR til KOR Breed BIS om lørdagen! Det er historisk! De finske opdrættere havde ganske simpelt trommet alle kælekattekøberne sammen på dette show:ok:
Søndag var der 23 KOR, hvilket heller ikke er så værst;)

Jeg ved ikke, om linket virker for alle:ups: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200258564610012.2201770.1329974561&type=3 - billeder af de allerfleste KOR om lørdagen:ok:[/QUOTE]

Hold da OP! Det er godt nok imponerende!
Jeg må lige ind og se billeder så… :slight_smile:

Vil gerne skrive at dette var en FANTASTISK oplevelse…

Selvom vi stadig griner lidt af den anerledes måde de holder udstilling på… Men vi kom hjem med sjove historier og dejlige oplevelser…
Og sikke fantastiske mennesker de kære korat folk er.

dette er helt klar en udstilling som jeg ALDRIG vil glemme

Vil gerne skrive at dette var en FANTASTISK oplevelse…

Selvom vi stadig griner lidt af den anerledes måde de holder udstilling på… Men vi kom hjem med sjove historier og dejlige oplevelser…
Og sikke fantastiske mennesker de kære korat folk er.

dette er helt klar en udstilling som jeg ALDRIG vil glemme

Imponerende - finnerne har da virkeligt fået alle af huse. Tillykke med en god udstilling. :thumbup:

[QUOTE=line_refsgaard;990814]

dette er helt klar en udstilling som jeg ALDRIG vil glemme[/QUOTE]

Åh ja… mon ikke :rock:

Men selskabet både lørdag aften og på selve turen derop og hjem igen var godt og hyggeligt :slight_smile:

Dejligt at det var en god tur :slight_smile:
Hvordan gik det med kattene?
Hvordan er det anderledes?
Og hvad med billeder?
Fortæl, fortæl, fortæl!!
:slight_smile: