KorZhik's N & JeaTri's U kuld forår 22

Oda var lige med en tur hos dyrlægen i dag, syntes hun er meget tyk i forhold til vores tidligere piger og har taget næste 2 kg på.
Da hun jeg selv er kommet til verden ved kejsersnit, ja så ville jeg denne gang gerne vide på forhånd hvor mange der kommer.
Hun er på dag 62

jeg ved godt et ikke lige er de bedste billeder

4 Synes om

Den slags billeder har jeg ikke øvelse i at tolke, men jeg vil mene der er mindst 5. Og mindst én dreng der vil kunne flytte til Næstved :wink:

5 Synes om

Jeg tæller 5 kranier

2 Synes om

Jeg får det til 4 i den ene side umildbart 2 eller 3 i den anden side

Men umildbart tæller jeg 6

2 Synes om

Jeg synes bare det ser helt vildt ud med den bunke skeletter :uha:

5 Synes om

Jeg tæller også 5 brystkasser/ribben og 5 kranier, så jeg siger det samme som Kamilla :rock:

1 Synes om

Synes også, at det ligner der er 5…

1 Synes om

hos dyrlægen var vi også først ret enige om 5, men det så ud til der gemmer sig endnu en bag rygsøjlen, den er ikke til at se på mine billeder, da jeg har taget foto af skærmen.

2 Synes om

Jeg var til foredrag med en dyrlæge engang som var ekspert i at tyde røntgenbilleder og hun forklarede at det var nemmest at tælle kranier da det ikke ligner noget andet :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Jeg tæller også 5 kranier. :slight_smile:

1 Synes om

Tror det bliver i dag

Lige nu er det bedre at ligge ved mig end i kassen

8 Synes om
  1. Kom 12:40 fs 03 23 pige på 78g
  2. Kom 12:55 n(s) 03 dreng på 85g
  3. Kom 15:50 f(s) 02 pige

Indtil nu har hun krævet en hånd på maven, så det har været mulig at skriveskrive før nu.

14 Synes om
  1. Kom 16:13 n(s) 09 dreng på 85g
  2. Kom 16:35 et død foster
  3. Kom 16:56 fs 09 23 pige desværre død
6 Synes om

Tillykke med de fire, men bare så trist at de to sidste ikke klarede det :cry:

1 Synes om

Tillykke med firlingerne, og et :lys: til de sidste to.

1 Synes om

Den ene var derform og havde været død et stykke tid. den sidst fødte var rigtig fin men havde åben bug, så det havde endt med en aflivning alligevel.

Det har været en lang fødsel, ca 15 nr efter nr to får hun presseveer igen og der kommer delvis 2 fosterhinder ud med væske i, og så går hun i stå. efter 2 timer ringer vi til dyrlægen og får lidt instrukser på hvordan vi kan nærke om der ligger en og blokere, det sætter gang i verne igen, hvor de næste to kommer ret hurtig, den ene fosterhinde med væske er der stadig og kommer med sidste killing.
Det har været en ny oplevelse for os.

De 4 der er virker livlige og førsøger at knappe på, hun er i spveværelset med dem og pt får de lov til at have ro til at knappe på

6 Synes om

Tillykke med de 4 overlevende killinger :ballonbamse:
Trist med de to andre, men sådan er naturen en gang i mellem … :lys:

Tusind tak :tak:

Ja det er jo sådan det er og vi glæder os over de 4 der ser fine ud :hjerte:

11 Synes om

Tillykke med firlingerne :flag:

1 Synes om

Tillykke :flag: Med de 4 små og :lys: for de to små , og en :kram: til alle

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om