KorZhik's N & JeaTri's U kuld forår 22

:heart_eyes_cat:
Sort sølv med hvidt er fint, siger Kolbjørn :grinning:

7 Synes om

De er alle nogle dejligebilleder og se men

Denne her billed af ham her, gjorde et eller andet ved mig :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Han er også rigtig nuser med de pletter :smelter:

Han er også en fin dreng og ja sommetider er det et bestemt billed, der bare går til hjertet :hjerte:

2 Synes om

12 Synes om

Årh man får helt lyst til bare at begrave hovedet og mysse maver :heart:

1 Synes om

Takker, ja helt enig :hjerte:

1 Synes om

Åh mit :heartpulse: … ham her :smiling_face_with_three_hearts:

8 Synes om

Ja, ham var du klar til at tage med hjem :hjerte:

1 Synes om

Har i været oppe at kigge, @Dorthe_R? Hvilken en er du klar til at tage med hjem? :slight_smile:

EDIT: Man skal læse alle tråde, før man spørger :blush:

4 Synes om

Vælger at bruge denne tråd til begge vores kuld.

Det var ikke lige planen med 2 kuld så hurtig efter hinanden, men Queen var stille løber og fik lov til at gå ud til Benn, mens Knud var ude og fyrre op.

Det har været et par hede og mega fustrende dage, da Queen slet ikke har kunne finde ro. Slimproppen gik onsdag/torsdag og hele torsdag var hun slimet og snasket bagtil, med få opblokningsveer. Hun gik konstant i røven på mig.
Fredag kunne vi se der kom væske bagud stadig kun få veer, ned en højlydt klagen og frustration hver gang. Hun kunne ikke finde ro nogen steder, heller ikke selv om jeg gik i soveværelset med hende.
Hun var skrækkenslagen hver gang der kom en ved og hun arbejdede i mod den.
Hertil morgen kom der lidt af en fostersæk ud, hun var stadig lige fustreret og kunne ikke finde ro, så alt hvad vi havde af huler blev fundet frem og til sidst gik jun da ind i en filt hule.
I mellemtiden havde jeg kontaktet dyrlægen for at få råd og gang i veerne , det lykkedes og kl 12:30 kom første killing til verden og så HIK det stærkt. Km 13:18 kom nr 5.

Hun blev heldigvis rolig da den første kom og nu ligger hun i en ren hule og hygger med de små

15 Synes om

Stort tillykke med de fem nye.
Der bliver mange killinger at beundre når jeg snart kommer og henter Teddy :smiley:

3 Synes om

Tillykke med de fem :flag:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med kuldet. :smiley:

1 Synes om

Tillykke med de fem nye beboere :flag:

1 Synes om

Tusind tak :hjerte: Jeps, nu har vi 11 killinger i huset fordelt på 3 kuld

tusind tak :hjerte:

Tusind tak

Tusind tak, ja så kom vi op på 20 katte :tihi:, det er vist meget godt det ikke er alle der skal blive hjemme :tihi:

3 Synes om

Lige en lille live video af dem. tiden må vise om de er langhåret/korthåret med eller uden sølv

  1. dreng på 105g. n(s) 09
  2. pige på 85g. f(s) 09
  3. pige på 95g. f(s)
  4. (pige) på 91g. d(s) 09 tror jeg
  5. (pige) på 101g. ds 09 tror jeg
6 Synes om

Tillykke med de 5 nye killinger :flag: :smiling_face_with_three_hearts: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

1 Synes om

Piger eller drenge, mi eget bud er piger, når jeg sammenligner ned de andre i kuldet

Den mørke af dem

Den lyse

2 Synes om

Tillykke med de 5 små killinger :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Tillykke med de ny små :denmark::heart:

1 Synes om