Kryds finger

Vil I krydse finger for mig? Jeg har lige sendt Kista til parring, og håber hun bliver drægtig, hun er 4 dage inde i sin løbtid i dag, så kryds alt hvad I kan for det lykkes.

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

[bigloony]

1000 tak skal I ha’ [bigloony]

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
Alt hvad jeg kan -thumbs

1000 tak skal du ha’ Stine [bigloony]

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser
Hvem er farmissen?

Og jeg er også med… med en masse krydsede fingre -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Pøj Pøj -thumbs

Tak for -jegkrydser . Farmissen må I vente med indtil jeg ved om hun er drægtig.

Tak for -jegkrydser . Farmissen må I vente med indtil jeg ved om hun er drægtig.[/quote]
Øvvvvvvv … men ok da

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser - alt hvad krydses kan

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Tak skal I ha’

Kan da lige fortælle at Kista ikke blev drægtig desværre.
Hun er nu kommet på p-piller til foråret, så må vi se hvad der så kan ske. Vil så gerne ha’ små på hende.

Og jeg ved godt p-piller er noget l***, men det er også synd hun skal være i løb og ikke blive drægtig.

Hvorfor lader du hende ikke parre ved næste løb, istedet for at starte op med p-piller igen?

Fordi jeg hellere vil vente til foråret, hvorfor ved jeg ikke, det er bare min mavefornemmelse der siger det.

Oki, var bare nysgerrig -thumbs

Helt i orden :slight_smile:

Jeg ville nu også bare have parret hende, når hun gik i løb igen.
Som du selv siger, er p-piller ikke nogen god løsning …

Ja men hun bliver så stresset når hun skal køres så hun går ud af løb, og jeg syntes hun skal ha’ lidt fred nu, og noget siger mig jeg skal vente til foråret.

Var det måske en ide at Hr. Hankat kom på besøg hos dig istedet?