Kuk-Kuk

Man sidder her hos sig selv og er i nettet… ;o))))))Spørg mig ikke, hvad jeg har gjort - men lige nu virker det…WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

Kuk-kuk, Tante Tut. Jeg tror din lejlighed er blevet fortryllet af små feer, og derfor kan du komme på Kattegale. Velkommen tilbage. :rock:

tsk tsk…så er freden forbi :frowning:

velkommen tilbage :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

:?:?:?..Mon jeg alligevel skulle ha’ guidet Tutte-lut til en format C :høhø:

je tror jeg vil forære Tut en steme styret computer… og hver gang jeg træder ind af døren - så råber jeg FORMAT C KOLON!!!

og så smågriner jeg :lol:

;0))))))))))))kan ikke sætte smilies ind, men tak for jeres varme velkomst…(I ved selv, hvem I er)Har dissekeret den bærbare og vist nok fået den tømt og startet helt forfra…Lige nu har jeg som det eneste en skraldespand på skrvebordet… lol…Og så har jeg opettet mig hos MNS for at komme i Nettet…Hu-hej, hvor er jeg glad… Og til jer Marianne og Alice :I bliver sat på ignore lie med det samme, det har jeg ønsket mig at gøre længe - og NU skal det bare være…Det vil gøre mit liv SÅ meget lettere… ;0))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ikke drille Tutten!

[QUOTE=Battlestar;685695]je tror jeg vil forære Tut en steme styret computer… og hver gang jeg træder ind af døren - så råber jeg FORMAT C KOLON!!!

og så smågriner jeg :lol:[/QUOTE]

Ja-ja… gør nar I bare…Jeg aner ikke, hvad I taler om… FORMAT C !!!Og her sidder man og lave de fiiiineste linjeskift - og så kommer det hele i én pærevælling…Hmmmmm…

Velkommen tilbage Tut. Godt at se dig igen :slight_smile:

Format C er sådan noget, som man slet ikke bør spøge med :venter:

(Siger én, der engang kom til at gøre det :ups:)

…Taaaak til jer alle…Jeg kan ikke takke, være enig eller blive i rigtig godt humør…Og det hele bølger rundt, skrigten er utydelig …men jeg er PÅ !!!HU-HEJ !!!Håber, at Alice har gooood tid i dag… fløjte-fløjte…

Jeg aner heller ikke hvad FORMAT C er, men jeg kan regne ud at det ikke er noget godt :høhø:
Du er snart så dygtig til det med PC at du grænser til at være en hel nørd :tihi:

Sa… osse, nu var her lige pludselig så fredeligt.

heyyyyyyy har lige fået den mest geniale plan

GITZEEEEEE GITZEEEEEEEEE send lige en eller anden skummel virus afsted til tuts puter

[QUOTE=Coon Danica;685708]Jeg aner heller ikke hvad FORMAT C er, men jeg kan regne ud at det ikke er noget :høhø:
Du er snart så dygtig til det med PC at du grænser til at være en hel nørd :tihi:[/QUOTE]

Format C betyder formattering af harddisken - dvs. sletning af ALT!

[QUOTE=galath;685703]Format C er sådan noget, som man slet ikke bør spøge med :venter:

(Siger én, der engang kom til at gøre det :ups:)[/QUOTE]

Shhhyyyyyy :slight_smile:

;o))))))Det er det jeg har gørt !!Og så lagt Windows XP ind - men der er noget, der driller… er lige blevet smidt af…Må lige ind og hente noget sscanningshalløj…Og til jer frække-frække :I kan bare vente jer, til jeg kan sætte smilies ind - så skal I se, hvad jeg mener om jer ;0)))))))))))))Undskyld, at det skrevne kommer så rodet … forstår det ikke… og jeg forstår ellers en del…GRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINER

…HELT seriøst : I må meget gerne fortælle mig, hvordan jeg gør for at lave sådan en TOTAL sletning… Denne bærbare er fundet i storskrald og jeg har INTET af værdi på den…Har Windows XP til at installere på den og Office pakken har jeg også…Er ikke sikker på, at det lavement den fik i lørdags har tømt alle tarmene på den…Går og laver mad, men skriv gerne - jeg lurer hvert 5 minut ;o)))))

helt seriøst, så har vi jo fred nu, så det er nok ikke meget hjælp du får gnæk gnæk gnæk

nej skal nok være sød nu. det vil tage en evighed at skrive ned helt præcist hvad du skal gøre for at formattere din puter, dog kan hjælp pr tlf gøres rimeligt nemt

[QUOTE=Battlestar;685695]je tror jeg vil forære Tut en steme styret computer… og hver gang jeg træder ind af døren - så råber jeg FORMAT C KOLON!!!

og så smågriner jeg :lol:[/QUOTE]

Du må først råbe - gå på COMMANDO PROMT og så råbe FORMAT C KOLON ellers mister det lidt sin effekt :wink: Men synes ideen er god…

Og så skal du synge: Om lidt bliver her stille, om lidt er det forbi… Fik du set det du ville, fik du hørt din melodi? Forladt og alene danser cirkusprinsessen rundt, går i stå på sin line i et sanseløst sekund - om lidt om lidt er det borte - Du ser det måske igen :høhø::p:tihi:

[QUOTE=Johnny;685750]helt seriøst, så har vi jo fred nu, så det er nok ikke meget hjælp du får gnæk gnæk gnæk

nej skal nok være sød nu. det vil tage en evighed at skrive ned helt præcist hvad du skal gøre for at formattere din puter, dog kan hjælp pr tlf gøres rimeligt nemt[/QUOTE]

Men Johnny ??Har ikke dit nummer ;o)))))))Måske sidder Alice bare og venter… for der er jo også noget med noget fjernbetjening… da-da-da-da-da-da smiler - blinker- fløjter