Kuk-Kuk

Vil dig hjælpe mig ??

kan du finde en GOD Ruth og en god trådløs mus - så har jeg vist alt, hvad jeg skal bruge…

Tusind-tusind tak til dig og alle jer andre, der har hjulpet en amøbe… :hjerte: :inlove: :ok: :rock:[/QUOTE]

gerne, jeg kan hjælpe med mus og puter, alt det der trådløse netværk ved jeg intet om overhovedet.

denne her puter er med 17" skærm og er osse mere end rigeligt til dit brug samt du er sikret langt ud i fremtiden, den er lidt mindre i ydelse end den anden jeg linkede til, men en knaldgod maskine til en billig penge.
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SATC670D10C/toshiba-satellite-17-3-barbar-c670d-10c

alle mus kan sættes til puteren bare den har usb indgang, vil ikke anbefale dig nogen bestemt mus da det er individuelt hvad man syntes er godt, du skal finde en mus som ligger godt i din hånd og som du føler er nem at arbejde med. dog syntes jeg aldrig man går galt i byen med en logitech mus, nåja hvad angår den der ruth skal du jo kun bruge den hvis du vil være trådløs, hvad udbyder har du til dit indernæt

Denne her til omkring 2500,- med 17" skærm, mener jeg godt kan opfylde Tut’s behov
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SATC670D10C/toshiba-satellite-17-3-barbar-c670d-10c

[QUOTE=Alice;687134]Denne her til omkring 2500,- med 17" skærm, mener jeg godt kan opfylde Tut’s behov
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/SATC670D10C/toshiba-satellite-17-3-barbar-c670d-10c[/QUOTE]

haha jeg var hurtigst

:):):slight_smile:

Tak, Johnny og Alice… den ser fin-fin ud, Alice - så jeg napper nok den… :juhu::juhu:

Johnny, vi har vores eget private netværk til både TV, Internet og Tv… LYNHURTIGT, siger dem der har forstand på det :cool2:

NU vil jeg prøve at få fat i min privatchauffør - hvorfor GÅ , når man kan blive kørt ??? :cool:

Men…men…men… udover den der fiiine sag, så skal jeg have en Ruth og en mus og Office, ikke ??

Er det ikke den dosmerseddel, jeg skal have med ?? :gruble:

Tak for al jeres hjælp, I er nu alligevel lidt søde… en gang imellem

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Altså da jeg købte pc lå der en lille officepakke på pc’en, og medmindre man skal lave “kontorarbejde” er det glimrende, den dækker fint mit behov
så en mus og en ruth der kan køre trådløs, vil være mit bud på ting der skal huskes, der ligger typisk osse en “prøve-version” på et virusprogram

:):slight_smile:

Tak, Marianne…

Jeg bruger AVG antivirus, den er gratis - men nu er det min 3. computer, der går ned :gruble: - så nu når jeg har DanKortet fremme burde jeg måske investere i et ??

Har lige talt med min varmemester, og han siger at jeg skal vælge en Ruth, der har et nummer og enden med bogstavet N - for det skulle være den hurtigste forbindelse ?? :slight_smile:

Og så lige en undskyldning :

Undskyld til alle jer, der lægger billeder og skriver spændende indlæg - det tager en million-billion-trillion år for mig at få dem læst/set igennem - da mine tråde bølger langsomt afsted… :sorry::sorry:

Jeg kender ikke AVG så der kan jeg ikke råde

Det med ruth har jeg heller ikke styr på

du skal da ikke undskylde, du må jo bare sidde i døgndrift indtil du har fået læst op på alt :cool:

[QUOTE=Tante Tut;687222]:):slight_smile:

Tak, Marianne…

Jeg bruger AVG antivirus, den er gratis - men nu er det min 3. computer, der går ned :gruble: - så nu når jeg har DanKortet fremme burde jeg måske investere i et ??

:[/QUOTE]

jeg vil nu mene det ikke har meget med din anti-virus at gøre, og helt ærligt så får du ikke meget mere beskyttelse i en betalings-antivirus i forhold til en gratis og husk så på at en betalingsvirus kun gælder i 1 år derefter skal du op med muldvarpen igen for at kunne holde programmet opdateret. jeg vil anbefale dig microsoft essensials antivirus som er gratis og meget enkelt at bruge

den her router har vi og den er rigtig god, men osse dyr

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/netvark-router/NGWNDR3700/netgear-rangemax-dualband-router

jeg tror den her fint opfylder dine behov

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/netvark-router/NGWNR2200/netgear-n300-tradlos-router

Så vidt jeg ved, er AVG et udmærket program, og det er næppe på grund af virus, dine computere er gået ned. Så det tror jeg altså roligt, du kan fortsætte med at bruge.

:høhø::stuck_out_tongue:

Marianne :

jeg sad her glad og gerne i døgndrift - hvis bare jeg kunne få den der bølgegang til at forsvinde…:what::what:

Bliver sgi helt svimmel og skør i mit ellers så velfungerende hoved…:rock:

Johnny :

Tusind mange gange mere tak du er godt nok både tålmodig og hjælpsom… :ok::hjerte:

Marianne :

jeg sad her glad og gerne i døgndrift - hvis bare jeg kunne få den der bølgegang til at forsvinde…:what::what:

Bliver sgi helt svimmel og skør i mit ellers så velfungerende hoved…:rock:

Johnny :

Tusind mange gange mere tak du er godt nok både tålmodig og hjælpsom… :ok::hjerte:[/QUOTE]

Jamen i stedet for at sidde der og blive søsyg, så skrup dog ned og hent et nyt “dyr” det bliver alligevel ikke billigere af at du venter til i morgen :slight_smile:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Du er sgu alle licenspengene værd, er du :juhu::hjerte:

Har lige været nede og vaske og gået mig en dejlig tur - nu skal jeg have lidt frokost - og så måske af sted… men min Handy-mand bliver fyret - han var ikke hjemme ??? :uha::yikes::muhaha:

…så bankede det lige på døren - og på måtten stod en rigtig pæn fyr med to langstilkede roser i cellofan :hjerte::hjerte: - nøj, hvor blev jeg glad og tænkte, hvem det mon kunne være fra ?? :juhu::juhu:

Lige til han spurgte :

Er du Sofie ?

:besvimer::ked::tihi::rock:

Næe… det er den unge pige ovenpå… :lol::lol:

TOTALT NEDEREN !!!

:klapper::klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Tante Tut;687241]:Johnny :

Tusind mange gange mere tak du er godt nok både tålmodig og hjælpsom… :ok::hjerte:[/QUOTE]

ingen årsag, jeg tror de fleste har stået i den situation du står i lige nu, mere eller mindre på bar bund i hvad der skal købes og ikke købes og hele den der computer-verden er osse ret forvirrende for de fleste, for der sker noget nyt konstant, jeg mindes da jeg købte min første computer for ca 15 år siden, jeg skal da lige love for at jeg blev taget grundigt i røven af sælgeren i den biks og det kun fordi jeg var uvidende om tingene. der er intet flovt i ikke at ha styr på computere overhovedet. udover det er jeg bare glad for at hjælpe og skulle det hænde at du ikke kan få det til at virke, så hjælper vi gerne enten via fjernstyring el pr tlf

[QUOTE=Tante Tut;687248]
…så bankede det lige på døren - og på måtten stod en rigtig pæn fyr med to langstilkede roser i cellofan :hjerte::hjerte: - nøj, hvor blev jeg glad og tænkte, hvem det mon kunne være fra ?? :juhu::juhu:

Lige til han spurgte :

Er du Sofie ?

:besvimer::ked::tihi::rock:

Næe… det er den unge pige ovenpå… :lol::lol:

TOTALT NEDEREN !!!

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Det skulle du da ikke have sagt :wink:

næh, men nu hvor sofie har 2 roser kan hun i det mindste vise sig som en god nabo og dele

:inlove::inlove::inlove:

Altzå… I er bare SÅ søde og tålmodige… jeg sidder her og er så glad for at kende jer :love2:

Jeg lader denne PC være tilgængelig, mens jeg får fixet den nye - for lur mig om jeg ikke støder ind i MUREN :lol:

:lol::klapper::lol::klapper:

I er gode, er I…

HVIS nu Sofie ikke lige var flyttet ind for 14 dage siden, kunne jeg måske godt have nappet roserne :engel2::engel2:

Men vil godt være lidt sød ved hende her i starten… :inlove:

I er gode, er I…

HVIS nu Sofie ikke lige var flyttet ind for 14 dage siden, kunne jeg måske godt have nappet roserne :engel2::engel2:

Men vil godt være lidt sød ved hende her i starten… :inlove:[/QUOTE]

Ja, hun kan tids nok lære dig rigtigt at kende :muhaha: :muhaha: :muhaha:

Jeg kunne nu godt tage navnforandring til Sofie et øjeblik, for to langstilkede roser :tihi: