Kurilean Bobtail kuld 2025

Tarveligt :ihhaltsaa:

4 Synes om

Jeps :slem:

3 Synes om

Så fik vi taget billeder af Tulipan kuldet

Sara

Poul

Quini

23 Synes om

:smelter:

3 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Åh så smukke :smelter:

2 Synes om

Vidundermissere :lovelove:
Er der en beholder?

3 Synes om

Ja Queen bliver hjemme, så vi forsat har korthår. Da vi tidligere har haft en med navnet Queen, har hun fået kælenavnet Quini

7 Synes om

Quini er godt nok også meget smuk! :inlove:

3 Synes om

Wee elsker det navn… men hun er altså også guddommelig smuk

2 Synes om

Rolex og Certina flytter til England lige efter påske :hjertehop: og skal bo sammen med 4 andre Kurilean Bobtail. 2 fra Klokmoses fra 2011 og 2 fra en engelsk opdrætter født i 15 og 20.
Hun er Dansk og fra Skive egnen og har tidligere udstillet og vil gerne udstille igen, så det bliver spændende.

14 Synes om

Spændende :+1: Henter køber selv killingerne i bil (den nemmeste måde at tage dyr ind i UK på) :question:

5 Synes om

Jeps, de henter selv i bil, det er kun med få flyselskaber de kan flyve med kat til UK og det tager ofte længere tid end med bil, samt det er mange timer i en lille transportkasse uden bakke

8 Synes om

Konen nedlagde veto, og Rolex er nu nødt til at forlade landet. :tihi:

Hvor er det dejligt at høre at de to skønheder kommer ud sammen. Ikke mindst fordi jeg konstant går og messer “jeg skal ikke have flere katte” hver gang I alle viser jeres skønne killinger herinde. :tihi:

10 Synes om

Man kan i princippet godt flyve dyr ind i UK, men min erfaring er, at det involverer et fragtselskab (som transporterer dyrene i et særligt opvarmet og oplyst lastrum i en transportkasse, som tillader dyret at rejse dig op og vende sig - der er plads til en bakke) og en tur forbi lufthavnens karantænestation, hvor vaccinerne gennemgås minutiøst. Dyrt og besværligt.
Det enkleste er at køre/sejle over The Chunnel fra Calais til Dover. En lang køretur - men absolut mindre stressende end at flyve.

6 Synes om

Da det sidste 25 endnu ikke er flyttet hjemmefra, fortsætter tråden lidt endnu

ur kuldet har været hos dyrlægen, hvor de fik første vaccination. De var ikke i tvivl om alt alt skulle undersøges med det sammen transportkassen blev åbnet

Alle fik stor ros og tog vaccinationen uden kny, bortset fra Certina, aldrig har jeg oplevet en killing, der kunne pive så ynkeligt, selv et stykke tid efter hun var færdig.

Men hun kom over det og gik igen igang med at undersøge kliniken

10 Synes om

De er altså ret nuttede, de små tortier :heart_eyes:

5 Synes om

Nåede lige at tænke: SÅ mange killinger fik de da vist ikke…? :thinking: :smirk:

5 Synes om

:rofl: ups nej kun 12 killinger fordelt på 4 kuld fik vi 25 :tihi:

Der skulle stå: Da de sidste killinger fra 25, endnu ikke er flyttet hjemmefra

8 Synes om

Liv og glade dage :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

3 Synes om