Kurilean Bobtail kuld 2025

Tarveligt :ihhaltsaa:

4 Synes om

Jeps :slem:

3 Synes om

Så fik vi taget billeder af Tulipan kuldet

Sara

Poul

Quini

23 Synes om

:smelter:

3 Synes om

:smelter:

2 Synes om

Åh så smukke :smelter:

2 Synes om

Vidundermissere :lovelove:
Er der en beholder?

3 Synes om

Ja Queen bliver hjemme, så vi forsat har korthår. Da vi tidligere har haft en med navnet Queen, har hun fået kælenavnet Quini

7 Synes om

Quini er godt nok også meget smuk! :inlove:

3 Synes om

Wee elsker det navn… men hun er altså også guddommelig smuk

2 Synes om

Rolex og Certina flytter til England lige efter påske :hjertehop: og skal bo sammen med 4 andre Kurilean Bobtail. 2 fra Klokmoses fra 2011 og 2 fra en engelsk opdrætter født i 15 og 20.
Hun er Dansk og fra Skive egnen og har tidligere udstillet og vil gerne udstille igen, så det bliver spændende.

13 Synes om

Spændende :+1: Henter køber selv killingerne i bil (den nemmeste måde at tage dyr ind i UK på) :question:

5 Synes om

Jeps, de henter selv i bil, det er kun med få flyselskaber de kan flyve med kat til UK og det tager ofte længere tid end med bil, samt det er mange timer i en lille transportkasse uden bakke

8 Synes om

Konen nedlagde veto, og Rolex er nu nødt til at forlade landet. :tihi:

Hvor er det dejligt at høre at de to skønheder kommer ud sammen. Ikke mindst fordi jeg konstant går og messer “jeg skal ikke have flere katte” hver gang I alle viser jeres skønne killinger herinde. :tihi:

9 Synes om

Man kan i princippet godt flyve dyr ind i UK, men min erfaring er, at det involverer et fragtselskab (som transporterer dyrene i et særligt opvarmet og oplyst lastrum i en transportkasse, som tillader dyret at rejse dig op og vende sig - der er plads til en bakke) og en tur forbi lufthavnens karantænestation, hvor vaccinerne gennemgås minutiøst. Dyrt og besværligt.
Det enkleste er at køre/sejle over The Chunnel fra Calais til Dover. En lang køretur - men absolut mindre stressende end at flyve.

6 Synes om