Åh den røde klump og lige sorte fuld af gå på mod o
Ikke helt, men ud over et lille kig hver dag, så roder jeg ikke ret meget med dem endnu
Nej så har du selvfølgelig ikke haft mulighed for at finde forskellen. Det skal nok komme.
Da vi stod op i morgens, havde hun flyttet dem over i kradsetønden. 2 i midterste hule og 2 i den øverste
Det ser ud til den ene er smoke og dermed meget lysere end den anden
Prøver at lure lidt på om de er med eller uden tabby ved at kigge på om de har farvet pels i ørene.
Den ene af de røde, med kun lidt hvidt
Den anden
Lige meget om de er det ene eller det andet, ser de søde ud - så meget som man nu kan se af dem
Jeg syntes den nederstes “blis” (ved ikke om det hedder det ved katte) er meget mere “kraftig” hvid end den øverste
Jeg har ikke forstand på smoke eller ej, men er enig i at ham den lille flabede virker væsentligt lysere.
3 uger og de har fået tilbudt mad, da de ikke har taget så meget på den sidste uge. De 2 der har taget mindst på ville gerne spise.
-
Vejer nu 316g.
-
Vejer nu 283g.
-
Vejer 293g.
-
Vejer 296g
Nu med navne, det blev et Sven Hazel kuld
DK KorZhik’s Beier, KBL d(s) 09
DK KorZhik’s Hinka, KBL d(s) 03
DK KorZhik’s Meier, KBL ds 09
DK KorZhik’s Porta, KBL n(s) 09
Nu får jeg lyst til at læse Sven Hazel igen
God fornøjelse, indrømmer det absolut ikke er bøger for mig
Jeg læste dem med stor fornøjelse som teenager … så det er ikke sikkert, jeg ville synes om dem i dag
Da jeg engang for mange år siden var i folkeskolepraktik på biblioteket i Randers, blev Svend Hazel fremhævet som et eksempel på bøger, de bestemt IKKE havde! Det kan være, Tina ved, om det stadig er sådan?
Jeg har aldrig selv læst noget af ham.
Nu skal Jeanettes tråd ikke bruges til at diskutere Sven Hazel … men dengang jeg læste de bøger (har vel været 17-18 år), tænkte jeg kun på underholdningsværdien.
Jeg kan godt se, hans personlige historie gør, at man tager afstand fra ham.
@Jeanette … så vidt jeg husker, var Porta en værre bandit
Det har jeg hellere ikke
Det er Knuds kuld og ham der har navngivet killingerne, så jeg må melde pas