Kurilean kuld 24

Vores garderobeskabe i gangen :face_with_hand_over_mouth: og det er alle 8 der er årsag :crazy_face:

8 Synes om

Som tidligere skrevet, så er dette kuld møg kedelig, der er absolut ingen skarens streger i dem :tihi:

De er flittig til at lege med brikkerne, hvis vi forlader puslespillet uden tæppe.
De voksne kommer bar vadende hen over det, når vi er igang og smider sig midt på det for opmærksomhed, hvis vi ikke er hurtige :lol:

Åh ja, men der er Odas heldigvis flyttet, så vi kun har 3 banditter og håber godt nok der er mere liv og unoder i dem, for det er nu sjovere :tihi:

Tusind tak :hjerte:

Det er heldigvis ikke nødvendig her, men ude på gården havde vi en kommode, hvor de åbnede alle skuffer daglig :lol:
forsøgte at finde billederne, men tror de røg i 17 sammen med en computer der stod af

7 Synes om

I må have fat i et puslespilstæppe, som kan rulles sammen, når man ikke er i gang:

3 Synes om

De små er så dygtige og nu helt renlige, for 3 dage siden fordoblede jeg kravlegården.

Alle tre sad perfekt til et billede, så skyndte mig at finde mobilen, straks vendte den ene rundt og ville gå :rofl: og Vanda kom hun ville også være med :heart:

Forsøgte med drillepinden, men så kom der 5 andre banditter og ville være med :rofl:

11 Synes om

Åh så fine :heart_eyes:

2 Synes om

Årh hvor er de fine både killinger og Vanda :smelter:

2 Synes om

Det er da de perfekte fotomodeller både mor og børn :hjerte:
Hvem er det, der smiler så stort på et af billederne ?

2 Synes om

Det her billede ville jeg ønske, jeg ikke havde set :besvimer:

10 Synes om

tusind tak :hjerte:

Går ud fra det er den som galath har vist.
Det er DK KorZhik’s Bergara, KBL f 09 23, hun skal rejse til Island, når hun bliver gammel nok

Ja ingen tvivl om at hun griner af mig :tihi:

7 Synes om

Det var nu ikke lige det, jeg tænkte på :wink:

3 Synes om

Hvad så ??

2 Synes om

Jeg tror Ingrid blev ramt i sit tortiehjerte :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Jeg tro /gætter på det samme som @Skattekat skriver

2 Synes om

Det kunne godt være rigtigt set :slight_smile:

6 Synes om

Me, too - og jeg har ikke engang et tortiehjerte… :see_no_evil: :love:

4 Synes om

Smukke små banditter.

2 Synes om

Jeg troede mere det var det søde store grin, der ramte.
Det var det hos mig :heart_eyes:

2 Synes om

:smelter:

12 Synes om

:smelter:

2 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om