Kurilean kuld 24

Okay jeg har vist givet godt udtryk for jeg synes hun er lækker, men come on… hvor hun dog sælger sig selv 100% på dette billede! :smelter:

3 Synes om

Nuttede! :heart_eyes:

3 Synes om

Havde lige Baileys på vægten, da jeg syntes hendes dutter var lidt store og pink. Hun har taget 570g på siden 30. August :grinning:. Så nu er der et forsigtigt håb om at hun endelig er drægtig.
Hun kommer med til dyrlægen d. 16. Oktober og bliver skannet, så vi kan få sikkerhed.
Hvis hun ikke er drægtig, så bliver hun snippet og omplaceret.

10 Synes om

:kryds: for at Baileys er drægtig.

2 Synes om

:kryds: for der kommer killingere fra Baileys

1 Synes om

Dagens udfordring :lol: De små er beyndt med fast føde i går, så de skal lige knække koden til foderkassen.
Udfordringen er stor, med at holde de store killinger væk, men de små spiser.
Undskylde videoen ligger ned :tihi:

9 Synes om

Undskyld, men jeg kan kun se den video, hvor de store killinger leger og de små kigger på?

1 Synes om

Det kan jeg godt se prøver lige med et nyt link i det oprindelig opslag

3 Synes om

Og det virkede. :smiley:

2 Synes om

Nøj hvor er det hårdt ikke at være mindst længere… og hende du beholder har selvfølgelig mest pli

2 Synes om

Hvor skøn en video :blush:

1 Synes om

Åh ja

I går fik de små vådfoder første gang, jeg havde endnu ikke sat kravlegården op.
Tro mig, det var et syn for guder da jeg skulle holde de 5 killinger og Vanda fra maden :lol:

6 Synes om

De store begynder at blive nogle banditter, så vi er nød til at dække puslespillet til, når vi ikke er ved at samle den

De er også begyndt at kravle i netdøren

14 Synes om

Dække det til :rolleyes: :joy: De har meget at lære endnu… :joy:

3 Synes om

Sikke nogle dejlige små bøller, :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 Synes om

Sikke nogle dejlig hedder :star_struck:

1 Synes om

Glæder du dig ikke helt vildt til Vandas små bliver ligeså store og foretagsomme som de andre vandaler? :slem:

2 Synes om

Det gør jeg @Eva

Glæder mig til hvad @Jeanette kan fortælle om gode udvikling ting de laver :slem:

2 Synes om

Lige min tanke, her ville de skulle undersøge hvad der var under tæppet og sikkert også selv forsøge at komme under

7 Synes om

Det er da bare dejligt at det kan fikses med et tæppe over. :wehuu:

Men derfor er det da stadig rarest hvis man bare kunne have sit puslespil i fred.

3 Synes om