Kysser du - altså kindkys

Hilser du på andre mennesker med kindkys eller er du mere til håndtryk?

Personlig er jeg nok slem til at kysse hvis jeg har mødt personen blot en gang før - for mig er det normalt men jeg kan da godt fornemme nogle gange at det får modparten til at stejle en smule :høhø:

Dem jeg kender, får et knus … håndtryk til de andre.

nej det gør jeg ikke, men jeg giver gerne knus, bryder mig så heller ikke om kindkys.

Et håndtryk er mere end rigelig til mig.

Tror aldrig jeg har givet et kindkys :tihi:

Kram til dem jeg kender godt, håndtryk til de andre. :slight_smile:

Ville blive ret overrasket, hvis jeg fik et kindkys. Det er jo ikke ligefrem kutyme herhjemme. Og ville faktisk ikke bryde mig om det.

Det kommer helt an på hvem, nogle enkelte får kindkys, andre knus, og andre igen; et håndtryk :slight_smile:

Nu er kindkys jo ikke så udbredt i Danmark, så måske er det derfor nogle stejler?

Jeg krammer løs, hvis jeg kender folk i forvejen.
Nogle af mine nære veninder får et kindkys - og de giver mig selvfølgelig et retur. Det ligger helt naturligt til os.

Min søster og lillebror trutter jeg på munden :tihi: men det er de eneste jeg gør det ved.

Folk jeg kender, men ikke “føler nok for” får et håndtryk eller slet ingenting.

Ja jeg er en spøjs person -LOL

Nixen…aldrig om jeg kindkysser medmindre jeg er godt beruset :høhø:. Jeg giver også kun knus ved specielle lejligheder.

Ingen kindkys -men kram til dem jeg kender -og håndtryk til alle andre :ok:

jeg havde en overgang hvor jeg kindkyssede en hel del - men efter jeg fik nogle venner med en tvivlsom hygiejne så er den slags gået i glemmebogen. Jeg kan ikke få mig selv til at kysse dem, og jeg vil ikke forskelsbehandle ved at kysse nogen og ikke andre.

Jeg kindkysser mine veninder, samtidig med at de får et kram. :slight_smile:

Jeg giver altid hånd - både til børn og voksne.

Børnene kigger overraskede; men hvorfor skulle jeg ikke også hilse pænt på dem. :slight_smile:
Det er jeg opdraget til.
Og det synes jeg om…

Jeg giver ikke kindkys - og er nok typen der stivner af overraskelse når jeg får et -høhø

Det kunne du altså godt have sagt for længe siden…:ked:

nåja, jeg accepterer da at få et kindkys, bryder mig bare ikke om det, men får jeg et så er det jo sådan.
jeg er da ikke løbet skrigende væk endnu vel:p

[quote=Johnny;424603]nåja, jeg accepterer da at få et kindkys, bryder mig bare ikke om det, men får jeg et så er det jo sådan.
jeg er da ikke løbet skrigende væk endnu vel:p[/quote]

Jeg skal nok passe på, når du kommer i september…
Så du ikke løber skrigende ud i Roskilde Fjord - og drukner…:muhaha:

Jeg HADER kindkys og giver kun kram/knus til dem jeg kender, andre de får et “hej”, men rækker de hånden frem til mig giver jeg selvføgelig hånd :p.

Min mormor giver kindkys og da jeg var mindre var det nærmest en traditon mellem min bror og jeg hvem der kunne nå at løbe væk inden hun fik fat i en :tihi:

[quote=Mona Jensen;424610]Jeg skal nok passe på, når du kommer i september…
Så du ikke løber skrigende ud i Roskilde Fjord - og drukner…:muhaha:[/quote]

drukner gør jeg nok ikke, men fjorden blir nok nærmest drænet for vand hvis jeg hopper i

[quote=En forhenværende bruger;424611]
Min mormor giver kindkys og da jeg var mindre var det nærmest en traditon mellem min bror og jeg hvem der kunne nå at løbe væk inden hun fik fat i en :tihi:[/quote]

-LOL-LOL

Jeg havde en faster med skæg -

[quote=Mona Jensen;424613]-LOL-LOL

Jeg havde en faster med skæg -[/quote]

-LOL -LOL.

Det lyder erm . … charmerende :øhmm:

Jeg kindkysser når jeg bliver kindkysset - det er jo kotyme i andre lande, så når man hilser på folk fra Frankrig og Italien mv., så kysser de løs :slight_smile: Jeg kan så bare aldrig huske, hvem der kysser hhv. to og tre gange, så det bliver altid lidt forvirret :tihi: nå ja, og så var der dengang en dommer (bøsse …) gav mig et farveltrut midt på munden - det gør han med mange, så det var altså ikke specielt for ham, men jeg blev sgi lidt overrasket :ups:

Ellers er jeg til hhv. kram til dem jeg kender, og håndtryk/hej til andre :slight_smile: