Hilser du på andre mennesker med kindkys eller er du mere til håndtryk?
Personlig er jeg nok slem til at kysse hvis jeg har mødt personen blot en gang før - for mig er det normalt men jeg kan da godt fornemme nogle gange at det får modparten til at stejle en smule :høhø:
Nu er kindkys jo ikke så udbredt i Danmark, så måske er det derfor nogle stejler?
Jeg krammer løs, hvis jeg kender folk i forvejen.
Nogle af mine nære veninder får et kindkys - og de giver mig selvfølgelig et retur. Det ligger helt naturligt til os.
Min søster og lillebror trutter jeg på munden men det er de eneste jeg gør det ved.
Folk jeg kender, men ikke “føler nok for” får et håndtryk eller slet ingenting.
jeg havde en overgang hvor jeg kindkyssede en hel del - men efter jeg fik nogle venner med en tvivlsom hygiejne så er den slags gået i glemmebogen. Jeg kan ikke få mig selv til at kysse dem, og jeg vil ikke forskelsbehandle ved at kysse nogen og ikke andre.
nåja, jeg accepterer da at få et kindkys, bryder mig bare ikke om det, men får jeg et så er det jo sådan.
jeg er da ikke løbet skrigende væk endnu vel:p
[quote=Johnny;424603]nåja, jeg accepterer da at få et kindkys, bryder mig bare ikke om det, men får jeg et så er det jo sådan.
jeg er da ikke løbet skrigende væk endnu vel:p[/quote]
Jeg skal nok passe på, når du kommer i september…
Så du ikke løber skrigende ud i Roskilde Fjord - og drukner…
[quote=En forhenværende bruger;424611]
Min mormor giver kindkys og da jeg var mindre var det nærmest en traditon mellem min bror og jeg hvem der kunne nå at løbe væk inden hun fik fat i en [/quote]
Jeg kindkysser når jeg bliver kindkysset - det er jo kotyme i andre lande, så når man hilser på folk fra Frankrig og Italien mv., så kysser de løs Jeg kan så bare aldrig huske, hvem der kysser hhv. to og tre gange, så det bliver altid lidt forvirret nå ja, og så var der dengang en dommer (bøsse …) gav mig et farveltrut midt på munden - det gør han med mange, så det var altså ikke specielt for ham, men jeg blev sgi lidt overrasket
Ellers er jeg til hhv. kram til dem jeg kender, og håndtryk/hej til andre