Kysser du din(e) kat(te)?

:tihi: Ja meget og tit og helst hele tiden, og de får også store smækkys lige midt på deres dejlige snuder…

:love2: Jeg har nogen som selv kommer og kysser…

Mon ikke det var lidt ironisk :smiley:

Ja, jeg kysser dem i panden/mellem ørerne og tager mig en ordentlig sniffer! :yah: Elsker simpelthen lugten af kat :wehuu:

Hvis det er, så fangede jeg den heller ikke…

Nope.
Jeg prøver på at tale katsk - dvs bruge kattenes egne signaler - til mine misser, og da kattens mund er superfølsom, ku’ det ikke falde mig ind at kysse den dér.

Plus kattes teknik mht intimhygiejne - ikke lige det, der vækker kysselysten.

Da Gias gl ejere kom med hende, tog pigen Gia op og gav hende et kæmpe smækkys lige midt på munden, og det lyste bare ud af Gia, at uh nej og blinke-blinke - hun oplevede ikke det som andet end ubehageligt og lettere fjendtligt (derfor de formildende, fredssignalerende blink).

Men vi snuser næser! Lige så tit de vil! De snuser så også til hinandens bagdel, og den del af at tale katsk lader jeg så dem om (jeg er jo for pokker ikke kat alligevel :wink: ).

Oh yes… Masser af kys til Oliver… :smiley:
Især mellem ørene og på kinderne… Så lukker han øjnene og ser helt salig ud…:hjerte:
En gang min mor var her, og hun troede jeg ikke så det, fik Oliver lige en møsser af hende også… :inlove::tihi: Han kvitterede med et ordenlig hovednus…

Hun benægter det purre idag… :tihi: Men siger altid at han er hendes ynglings kat… :hjerte:

Den som er sjovest at møsse her er Emily…hun vil så gerne møsse og hun kommer til mig med en helt bleg lyserød næse…når jeg så snakker til hende og vi møsser og kæler…så bliver Emilys næse mere og mere mørkerød :tihi:…lidt Rudolf er der vel altid over en :høhø:

nej det er i rammeste alvor…der er da ikke noget bedre end at kysse på en kat …derfor hendes tab…
og nej jeg begriber ikke hun kan lade være…
så hverken sarkasme eller ironi der

[QUOTE=haneben;696894]nej det er i rammeste alvor…der er da ikke noget bedre end at kysse på en kat …derfor hendes tab…
og nej jeg begriber ikke hun kan lade være…
så hverken sarkasme eller ironi der[/QUOTE]
Jamen dog… jeg kan heller ikke forstå man kan lade være :hjerte:

[QUOTE=haneben;696894]nej det er i rammeste alvor…der er da ikke noget bedre end at kysse på en kat …derfor hendes tab…
og nej jeg begriber ikke hun kan lade være…
så hverken sarkasme eller ironi der[/QUOTE]

jeg tror ikke det var dit svar der skulle forestille at være ironisk, men Margretes påstand om ikke at ville kysse sine katte.

Og det ER muligvis ikke spor ironisk. Måske synes hun ar det er ulækkert at kysse dyr - det har man da lov til.

Jeg kan bare slet ikke la’ være med at kysse nuttede ting!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;696968]jeg tror ikke det var dit svar der skulle forestille at være ironisk, men Margretes påstand om ikke at ville kysse sine katte.

Og det ER muligvis ikke spor ironisk. Måske synes hun ar det er ulækkert at kysse dyr - det har man da lov til.

Jeg kan bare slet ikke la’ være med at kysse nuttede ting![/QUOTE]

tjaaaa hvem ved…men jeg vidste svaret fra hende før jeg så det…jeg er sikker på hun har svaret ærligt…(det er min mavefornemmelse du ved )

Snus elsker at kysse - hendes lille kyssenæse har mægtig travlt en gang i mellem :love2::love2:

Nej, jeg kysser ikke mine katte og slet ikke på munden, dels fordi det er uhygiejnisk og dels fordi det ikke et et normalt “sprog” eller kontaktform for dem. Til gengæld bruger vi at gnide kind mod kind og et par af kattene slikker min hage, kinder og hår.
Det har snarere med “gensidig soignering” at gøre, men her mangler gensidigheden altså. :tihi:

Bianca får et lille kys på panden hver gang hun kommer og gokker mig med hovedt :slight_smile:

Jeg har altid kysset på mine katte og de har kysset på mig :hjerte::hjerte:

pt. brænder jeg inde med alle mine kys, men har en klar aftale med Zambezis opdrætter at der skal kysses på ham flere gange dagligt :høhø:

det er en aftale Zambezi og jeg tager meget alvorligt, og vi får selvfølgelig en snak om det når han kommer ind, hvis det viser sig at opdrætter har svigtet den aftale, ja så pudser vi en advoKAT på hende :stuck_out_tongue:

du har helt ret :wink:

Jepper.
Morgen, middag…og aften!! :kindkys:

For min Fie er det altså ganske naturligt at kysse på munden - hun kommer selv og gør det :slight_smile:

De andre gør ikke - og så gør jeg heller ikke. Det er kattens valg. Jeg kysse-mysse-nusser dem så helt generelt andre steder, som nakke, pande osv :inlove:

Her bliver der kysset på kattene, nogle kommer og giver en lige på trutmunden det gør de små meget i øjeblikket, og så er der andre der kommer og gnider kind med mig og bider mig let på hagen eller næsen .

Selv giver jeg gerne kys på panden til dem når jeg lige kommer forbi og løfter dem op til et nus :slight_smile:

Altså her får skaldepanden mindst 50 “køssere” om dagen på panden, og hun skal nok få dem inkasseret på den ene eller måde :love2: - ellers er det i hvert fald dyremishandling i hendes optik.