Lån af trimmer (til syg/urenlig kat)

Åh nej da.
Jeg vil krydse alt hvad jeg kan for at han snart er frisk igen :kryds::kryds::kryds:
Hilsen Lisbeth

:ked: stakkels, søde bamse

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Åh nej altså :frowning: en masse :kryds: for at han kommer sig og at blæren ikke har taget varig skade.

puha sikke noget, håber på det bedste for den smukke rødsak.:kryds::kryds:

rigtig god bedring til ham. det kan desværre hurtigt gå galt, også hurtigere end vi kan opfange det og reagere. de bedste tanker til diego

Åh Eva, det er godt nok næsten for meget - han er en hårdtprøvet kat i øjeblikket. Sender mange positive vibrationer ad Egå til - håber godt nok han bliver bedre igen.
VH
Susanne

Åh, sikke noget :ked:
:kryds: for hurtig bedring

Stakkels Diego :ked::ked:

Håber snart han er på benene igen, så i kan få mange gode år sammen :kryds::kryds:

Jeg krydser alt hvad jeg kan.

God bedring med ham.

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Også :kryds::kryds::kryds: herfra.

God bedring med ham :trøster:

Rigtig god bedring med ham den dejlige :kryds:

Og et kæmpe kram til dig -kramer

Stakkels Diego og stakkels dig, Eva. Jeg syntes ellers, kvoten var opbrugt for jeres vedkommende :ked:

Jeg krydser alt for, at hans blære ikke har taget varig skade, og at han vil blive fit for fight igen.

/Flemming

Tak alle sammen, jeg håber jeres krydsede fingre klarer det!

Lige til en anden gang, hvis nogen i Kolding området, mangler en trimmer. Så har jeg en.

Han er i øvrigt blevet trimmet og ligner nu en ret sjov puddel eller sådan noget -tihi
Badet er udsat, da det har klaret det mest ifht lugten, og jeg helst ikke vil stresse ham for meget…

Stakkels Diego… håber han kommer sig helt.

Kære Eva.

Rigtig god bedring til Diego. Luna, Aimee og jeg krydser poter og fingre for, at hans blæreskader er af forbigående karakter.

Mange tak, det håber jeg virkelig også…

Åhhhhh nej, stakkels dejlige Diego, og stakkels dig Eva.
Jeg sender en masse kærlighed og varme tanker jeres vej, og masser af :kram: og :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:
Rigtig god bedring dejlige Diego :wehuu:

Hvor godt du fik ham klippet og trimmet ned! Jeg forestiller mig han ser helt sød ud, med sit store hoved og poter, og nu en forholdsvis lille (men lang) krop…

Jeg tror på han nok skal komme sig, han er så god en kat, og i har så meget godt sammen så det ville være total urimeligt hvis ikke!!