Lån af trimmer (til syg/urenlig kat)

Åh nej da, håber godt nok at han nu er i bedring :kryds: - og at han hurtigt begynder at blive sig selv igen :kryds:

[quote=Bamse;425999]Hvor godt du fik ham klippet og trimmet ned! Jeg forestiller mig han ser helt sød ud, med sit store hoved og poter, og nu en forholdsvis lille (men lang) krop…

Jeg tror på han nok skal komme sig, han er så god en kat, og i har så meget godt sammen så det ville være total urimeligt hvis ikke!![/quote]

så absolut enig…ellers findes der ingen retfærdighed…vi kan ikke undvære at se Diego på udstillinger…han er sådan en rar og dejlig dreng

[quote=Bamse;425999]Hvor godt du fik ham klippet og trimmet ned! Jeg forestiller mig han ser helt sød ud, med sit store hoved og poter, og nu en forholdsvis lille (men lang) krop…

Jeg tror på han nok skal komme sig, han er så god en kat, og i har så meget godt sammen så det ville være total urimeligt hvis ikke!![/quote]

Hehe, han er kun klippet på ryggen på bagkroppen og så mave, side, og frem til under hagen/kraven (knuder pga. kraven han havde på hos dyrlægen), men det rigtig sjove er at man slet ikke kan se at han mangler alt pelsen på maven, og på siderne frem til forbenene, for al den pels han har på ryggen -tihi

Han sjattisser ikke så meget rundt om som igår, har været meget bekymret for om det betød at urinvejene var ved at lukke til, men indtil videre tisser han ret meget i bakken, så krydser fingre :kryds:

Og tak! Jeg synes også bare det ville være SÅ uretfærdigt for ham hvis han skulle alt det igennem (operation og nu det her) for så ikke at få mange lange gode år… :brist:

Dejligt at du fik ham klippet. Jeg :kryds::kryds::kryds: og håber på det bedste for Diego -kramer

Jeg håber Diego snart er frisk igen, det skal han altså blive :kryds::kryds:

Hej Eva
Er rigtig ked af det på jeres vegne:ked:.
vi :kryds: alt herfra, for at brormand skal blive helt frisk igen…
Mangler lidt ord… Men kram til dig…

Jeg :kryds: for at Diego bliver helt frisk igen…

Den stakkels misling dog… :ked:
Jeg håber sådan at han snart er på toppen igen! :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Kære Eva.

Jeg har tænkt en del på dig og Diego - er der nogen ændring i tilstanden i dag?

Jane K - Tak for det, eller hvad man nu skal sige :slight_smile: Nej, han er som igår aftes, dvs. han virker ok frisk, omend ikke helt på toppen. Han sjattisser ikke så meget mere, forstået som at han har lidt mere kontrol over hvornår han tisser, og det ikke bare løber ud af ham. Men han får ikke tisset stort som han burde.

Kære Eva.

Tak for opdateringen. Selv om det er en meget hård tid for dig og Diego, håber jeg, du vil holde os løbende orienteret og husk “LIDT har også ret”, selv om mængden er lille.

Med ønske om god bedring.

Alle gode ønsker til den stakkels dreng… håber han kommer sig. :kryds: :kryds:

Rigtig god bedring til din Diego:inlove:

De bedste ønsker til jer begge:kram:

Det gør mig rigtig ondt for stakkels Diego :brist: Det kan ikke være nemt at være Eva lige nu -kramer Håber det kun går fremad nu -jegkrydser

Jeg har lige haft fornøjelsen af en lur (ups) med Diego, og ingen klatter eller uheld eller noget, men han har brugt bakken et par gange imens :smiley: (Og er ved at lave cement fødder på sig selv igen, suk for coon’er og deres vand-vaner - hvorfor skal han vaske gulv hver gang inden han skal drikke?) Men det var rigtig dejligt at sove med ham igen, det er han bare verdens bedste kat til -høhø

han er bare verdens bedste kat…nu hvor Gizmo ikke er her mere… jeg håber og sender masser af XXXXX fingre til Egå…

Vi var så lige en tur til dyrlæge i morges. Diego er jo holdt op med at sjattisse, og jeg har været noget så bekymret for om det betød at han var ved at stoppe til i urinvejene igen. Heldigvis var det dog mine nerver der havde taget overhånd, og dyrlægen kunne fortælle mig at han havde en mindre blære nu end da jeg fik ham hjem i torsdags -tihi
Han virker generelt til at have det godt, omend han altså ikke tisser fine store tåre endnu :frowning: Men jeg håber det kommer, bare det at han nu langt bedre kan kontrollere hvornår han skal tisse er store fremskridt - og i øvrigt også langt mere end dyrlægen havde forventet ville ske så hurtigt. :thumbup:

Åhhhhh hvor det lyder godt :smiley:
Jeg :kryds: stadagig alt jeg kan for ham.

dejligt at høre…xxx stadig for at han bliver rask igen