Lån af trimmer (til syg/urenlig kat)

Hej Eva!
Hvor har jeg dog ondt af både dig og Diego!
Stor trøste kram fra mig og vi krydser alle poter herhjemme for at det må fortsætte med at gå fremad! :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Diego har det meget bedre. Han tisser lidt større tåre, og der er ikke nær så meget blod i, hvis noget (det er lidt svært at se på gruset, om der er lidt eller intet).
Edit: Dog er han stadig ikke rask endnu, men det går da fremad. Så nu tør man håbe på at han kommer over det :kryds:

:kram: Dejlig nyhed!

Åhhhhh hvor er det dejligt at høre :kram:

SKØN nyhed, Eva :ok:

Dejligt at høre! Jeg tænkte på jer igår, og at jeg skulle huske at spørge til ham :slight_smile:

Hej!
Hvordan har skønne Diego det?

[quote=HeroldDesign;440016]Hej!
Hvordan har skønne Diego det?[/quote]

Han var rigtig dejlig i mandags. Tilstedeværende, kælen, nysgerrig, legesyg og hoppende og springende.

…og så kan man næsten ikke se hans sjove klipning på dette billede :tihi:

ja men har er da bare skøn…med eller uden pels:tihi:

Han er nemlig bare skøn.

Min bror og jeg var også enige om at vi var i byen for at besøge Diego, ikke Eva og resten af flokken…de fulgte “bare” med :høhø:

Det er præcis som Gias sommerklipning - indført, da hun ankom med knotter i præcis de områder - og man kan ikke se det, hvis man ikke er vant til at tjekke perser-pels :ok: eller semilanghår :ok:
Håber, at Diego fortsat har det fint :ok:

HeroldDesign -Han har det bare rigtig godt efterhånden, som Tina også skriver :slight_smile: Især forholdet mellem ham og Jako er snart tilbage til det gamle, et rigtig godt tegn :thumbup:

Tina - selvfølgelig var det for at besøge Diego og ikke os andre -høhø

MiSi - Fra visse vinkler kan man ikke, fra andre er det ret tydeligt, hehe…

[quote=Eife;440718]HeroldDesign -Han har det bare rigtig godt efterhånden, som Tina og skriver :slight_smile: sær forholdet mellem ham og Jako er snart tilbage til det normale, et rigtig godt tegn :thumbup:

Tina - selvfølgelig var det for at besøge Diego og ikke os andre høhø

MiSi - Fra visse vinkler kan man ikke, fra andre er det ret tydeligt, hehe…[/quote]

Fniis kan se at klipperen gjorde godt gavn :høhø:

Øh nå! Hva’e har vi fået en bot herind, eller hvad sker der lige for det der?! :nix:

Måske du skulle lave en tråd i hjælp, så admins kan se det?:slight_smile:

Hvorfor? Der er en knap man kan rapportere sådan noget på. Hurtigere, nemmere og mindre generende end en ny tråd. :slight_smile:

Nåh ja, det havde jeg helt glemt :slight_smile: Heh

FYI, et SPAM indlæg er fjernet fra tråden :slight_smile:

…oo(Er ikke spor nysgerrig) :gruble:

Det var Financialplift, der på meget dårligt engelsk, gerne ville låne os penge her her i disse finanskrise tider - vi skulle bare skrive til en mail, 2% rente kun! :klapper:

Blunky - Som Finn skriver, rapportering af det er nok det hurtigste - og jeg rapporterede det da også, før jeg skrev her i tråden :høhø: