Landsskuet i Herning 2016

Bare tæer er løsningen - siges mudder er så sundt… :lol:

mine løbesko holdte ikke tørre desværre i går, men nu må vi se om ikke det er lidt bedre i dag. Det regnvejr der må godt bare blive væk :slight_smile:

Checkede lige vejrradaren og kan se der er et ordentligt læs formiddagsregn på vej mod Herning… Oh well…

Måtte opgive idag… en hel dag, hvor jeg nærmest konstant vadede rundt i en sø, har givet feber og noget med stemmen :frowning:

Nye sko, som forhåbentlig bedre kan klare vand, er indkøbt og jeg er klar til i morgen…

Har lige tjekket dmi.dk og det ser ud til stort set at blive tørvejr lørdag.
Satser på dmi ved hvad de snakker om :slight_smile:

Har lige tjekket dmi.dk og det ser ud til stort set at blive tørvejr lørdag.
Satser på dmi ved hvad de snakker om :slight_smile:

Ja, yr.no er også enige. Tørt men overskyet det meste af i morgen, og lidt sol med skyer på nogle tidspunkter :slight_smile:

Vi skal dog være i Hal C i morgen, så det bliver ikke så stor en bekymring ifht at vi soppede lidt idag :høhø:

Ja men i er da sikret tør vejr i hal C hvor kattene er flyttet hen efter teltet vist valgte ikke at sige til vejrs

Det er vi. Det var lidt vådt tidligere idag, dog ikke værre end at man bare sagde lidt svup-svup når man gik :høhø :Der var så lige lidt telt problemer, så nu er vi heldigvis flyttet over i en kæmpe hal, lige skråt bagved teltet. Så vi får helt vildt meget plads at brede os på i morgen :rock:

Så jeg tror at kæmpe campingborde også nemt kan håndteres der! :høhø:

Det lyder som en god løsning, lader vaders og plastiksække blive hjemme. :slight_smile:

Jeg glæder mig helt vild til i morgen :wehu: men er dog glad for at der er så mange der vild hjælpe, for ryggen er bestemt ikke enig lige pt :thumbdown:

Du siger endelig bare til :slight_smile: Mine to drenge er begge ns 22, så jeg skal kun til en dommer i morgen