Landsskuet i Herning 2016

Jam’n… han kan godt lide May - og hun har i den grad brug for en venligt indstillet dommer :smiley:

Og det har jeg lige rettet;) n 03 skal til Eric, a 03 skal til Dorte.

Venligst
Dorthe

Nu er det Pias tur. :smiley:

Jeg savner en sbi b på dommerfordelingen

SBI b er nu med på dommerfordelingen - det er hos John Rudolph :slight_smile:

Venligst
Dorthe

Så er der nyt om parkering. Torsdag og fredag er der indkørsel ved punkt 20, lørdag ved punkt 13. Kør helt ind til katteteltet, markeret med gult. Læs katte og udstyr af og kør til punkt 1 og parkér der. Bemærk, at man IKKE kan køre ud derfra i løbet af dagen! Vi har en bil holdende et andet sted, så vi kan køre fra pladsen, hvis det bliver nødvendigt.

Kortet med punkterne ligger her: Herning

Venligst
Dorthe

Må man medbringe trimmebord

Jeg er ked af at sige nej til trimmeborde, for jeg ved godt de er dejlige at have med :slight_smile: Så jeg nøjes med at sige at der er ikke ret meget plads i Herning - vi skal virkelig “rykke sammen i bussen”, så små trimmeborde der kan stå lige foran burene kan man forsøge sig med, men der er ingen plads til campingborde og stolegrupper (det har der nu aldrig været i Herning).
Vi begynder at stille op imorgen til frokost, prøver om jeg kan få nogen af Facebook folkene til at tage lidt billeder af de nye omgivelser :slight_smile: Måske vi skal overveje om man kan leje en ko en halvtimes tid, dem kommer jeg altså til at savne!
VH
Susanne

Hvornår skal vi egt møde ind torsdag morgen:? (Hvis vi kommer frem i tide i morgen, kan det ske, I får besøg af nogle kjøwenhawnere i teltet:p)

Man kan godt drikke bobler og spise melon, slik og chips i regnvejr, ikke også? :?

Camilla, mellem 7.00 og 8.30:)
Pernille, man kan altid drikke bobler og spise gode sager:høhø:

Venligst
Dorthe - netop trådt ind ad døren fra Herning - virkelig mærkeligt at komme hjem og IKKE lugte af ko :wink:

Så er showteamet vasket, glæder mig til ÅRETS SHOW, med den stemning der bare slår alt :weee::weee::weee::weee:

Det kan drikkes og spises i alt slags vejr :drukken:

[QUOTE=Jeanette;1287411]Så er showteamet vasket, glæder mig til ÅRETS SHOW, med den stemning der bare slår alt :weee::weee::weee::weee:

[/QUOTE]

Siden du nu er i så god tid med at vaske - så kommer du da bare forbi og vasker for mig i morgen :stuck_out_tongue:

Nå ikke, det var da ærgerligt… :tihi:

[QUOTE=HolmeInc;1287412]Siden du nu er i så god tid med at vaske - så kommer du da bare forbi og vasker for mig i morgen :stuck_out_tongue:

Nå ikke, det var da ærgerligt… :tihi:[/QUOTE]

Jeg hjælper gerne med en vask, hvis det er inden for rimelig køreafstand :høhø: Men lige i morgen skal jeg til min datters dimitteringfest i Aalborg :stuck_out_tongue:

et råd til alle - vandtæt fodtøj og noget I kan stille tasker osv på under burene, så det hele ikke bliver mudret til og vådt :S
håber meget jorden i teltet er tørret bare lidt i morgen, for der kommer der jo lidt mere vand i følge DMI og vandet løber lige igennem teltet = vand og mudder overalt.

Lidt en ærgerlig placering og indkvartering vi har fået i år, men i det mindste har vi drønhygget os i dag :smiley:

[QUOTE=PiaB;1287454]et råd til alle - vandtæt fodtøj og noget I kan stille tasker osv på under burene, så det hele ikke bliver mudret til og vådt :S
håber meget jorden i teltet er tørret bare lidt i morgen, for der kommer der jo lidt mere vand i følge DMI og vandet løber lige igennem teltet = vand og mudder overalt.

Lidt en ærgerlig placering og indkvartering vi har fået i år, men i det mindste har vi drønhygget os i dag :D[/QUOTE]

P*S! Det skulle du have skrevet inden kl. 14 da jeg tog fra Ribe af! Alt mit gode fodtøj til den slags står jo dernede… Eller også skulle jeg selv lige have husket at vi er i telt i år, fremfor vores fine dele kostald… SUK! IIih

Men så er det heller ikke værre :slight_smile: VI står på armeringsgræs, så det er ikke dyb mudder; det er “bare” et par centimeters fedten rundt :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1287477]Men så er det heller ikke værre :slight_smile: VI står på armeringsgræs, så det er ikke dyb mudder; det er “bare” et par centimeters fedten rundt :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Så et par kondisko ville være ok? Jeg får så hurtigt vabler af mine røjsere :surrender1:

Det kommer meget an på sålen :slight_smile: Jeg klarede mig faktisk i løbesko hele dagen - når det rigtigt giver vand ned, driver der desværre vand ind gennem teltet og ud på den anden side. Men fordi det er armeringsgræs bliver det aldrig som Smatten i Roskilde, det er mere glat end det er dybt. Ja tak, hellere stalden, men det fik vi så ikke iår, og så må vi få det bedste ud af teltet. Sådan er Landsskuet jo - det er lidt rustikt :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1287477]Men så er det heller ikke værre :slight_smile: Vi står på armeringsgræs, så det er ikke dyb mudder; det er “bare” et par centimeters fedten rundt :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jaeh, det er bare fordi dem jeg har herhjemme pt er de der typisk lette kondi sko, hvor der bare skal fugtigt græs til at de er våde… Gode i solskin, knap så gode bare i dug :høhø: