Leder efter en Rex ejer

Lad nu være at presse, bare fordi Zenia har været så sød at tage den ene af dem. Der er trods alt også en flok at tage hensyn til.
Jeg er sikker på, at der også bliver fundet et godt hjem til Rex’en. :slight_smile:

Jeg kan nok ikke sweet-talke mig til flere lige nu :slight_smile: man er desværre to om det når man har en bremseklo…øhh kæreste :wink:

Ja, det er desværre ikke altid sådan lige med de der bremseklodser :tihi:

Gaia kan også godt undvære den… hun egner sig ikke som ene kat, men jeg er helt sikker på at hun nok skal falde nemt til uden den Rex.
Hun gad ikke være alene og går lige nu med en af mine kastrater (for hun GIDER ikke være alene og mine misser er så nysgerrige at de løber mellem mine ben ind til hende. Gaia har været ligeglad med de missere som jeg har hevet ud af rummet. Kastraten passede hende så også da hun var killing og lod hende dengang patte ved ham.)
For hende handler det ikke om hvem det er, men mere at der er selvskab.

De virker søde ude på internatet og jeg tror ikke de er nervøse for at den Rex ikke skal finde et hjem.
Det er vist kun et spørgsmål om tid. Jeg forstår godt din stop klods, jeg lod jo også selv kun rexen blive fordi jeg er overbevidst om at den nok skal finde et hjem. ¨
Da jeg sidst snakkede med dem havde de en henvendelse, men hvis den er bare halv så kærlig som Gaia så skal den nok charmere nogle. Men hvis Zenia fortryder og sender Gaia her tilbage er jeg ikke sikker på at Gaia flytter igen… For hun er sød og nem… (men jeg havde nu regnet med at hun skulle gå alene… men sådan blev det ikke lige… Håber det er ok Zenia)

Jamen tillykke så :slight_smile: Glæder mig til en masse nye billeder af smuksakken i sit nye hjem :slight_smile:

Nu er rex’en reserveret http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater/dyr/12RK-4-0456 :ok:

:thumbup:

Hvor er det skønt at høre, at Rex’en også ser ud til at få et hjem nu :slight_smile:

Og dejligt at Gaia også hurtigt fik et!! :slight_smile: Tillykke til Zenia!

Rex’en er ikke på DB’s hjemmeside mere, så mon ikke den er flyttet ud i det nye hjem. :thumbup: