Leder efter en Rex ejer

Hvor er det dog dejligt for Gaia - især efter de seneste indlæg i tråden. :slight_smile:
Så må vi håbe, at Rex’en også har fundet sig at hjem. :kryds:

Rigtig dejlig opdatering. Og hvis Miss Buick er den nye ejer, får vi forhåbentlig nogle billeder af se :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;893223]Hvor er det dog dejligt for Gaia - især efter de seneste indlæg i tråden. :slight_smile:
Så må vi håbe, at Rex’en også har fundet sig at hjem. :kryds:[/QUOTE]

Det har Rex’en ikke: http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater/dyr/12RK-4-0456

jada… Line ved du noget om det… altså om Rex’en også har fået et hjem?

nå ok… det svar kom mens jeg sad og skrev :wink:

Jaaaaa det er mig :slight_smile:

[QUOTE=Blabl;893228]Rigtig dejlig opdatering. Og hvis Miss Buick er den nye ejer, får vi forhåbentlig nogle billeder af se :smiley:

Det har Rex’en ikke: http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater/dyr/12RK-4-0456[/QUOTE]

ÆV :frowning: Der stod jo tidligere at den havde et hjem på poten…

[QUOTE=Blabl;893228]Rigtig dejlig opdatering. Og hvis Miss Buick er den nye ejer, får vi forhåbentlig nogle billeder af se :smiley:
[/QUOTE]

Det skal jeg nok sørge for :slight_smile:

Jeg håber da Rex’en snart får et nyt hjem

Stort tillykke.:flag: :smiley:

Tusind tak :slight_smile:

øv at rexen ikke har fået et hjem. De havde ellers henvendelser fortalte de…

Men jeg er ihvertfald ikke i tvivl om at gaia får det som blommen i et æg når hun flytter ud til Zenia.
Det var også lykken da Zenia tilbød at give hende et hjem.
Men jeg glæder mig også til Zenia møder hende… For Gaia er skøn og kærlig…
Lige nu er hendes tandkød øm for det var 4 tænder der skulle ud og ellers fik hun stor ros af Runnau…
Men det bliver dn opgave for Zenia at tage billeder af hende for gaia. For hver gang man finder et kammera løber hun hen til en. Hun er typen man kan falde over når man om natten skal på toilet. For hun villle gå glip af et par kærlige hænder der kan nusse hende…

Hun er dog lidt godt i stand og bliver fornærmet når man nusser hendes delle… Men wow hvor var hun nem at genkende… Hendes personlighed har ikke taget skade og vi hentede en selvtilfreds kat med stor selvtillid

Lidt gamle billeder af Gaia
Lige nu vejer hun 4 kg og er erotisk buttet (siger jeg tyk kigger hun fornærmet på mig)

Hvor er det skønt at høre, hun er “sig selv” :slight_smile: Og hvor er det dejligt, vi kan få lov at følge hende herinde :slight_smile: Tillykke med hende Zenia :thumbup:

Håber der kommer en god afslutning på rex’en også :kryds:

[QUOTE=Blabl;893228]Rigtig dejlig opdatering. Og hvis Miss Buick er den nye ejer, får vi forhåbentlig nogle billeder af se :smiley:

Det har Rex’en ikke: http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/hvem-er-vi/beredskab/internater/dyr/12RK-4-0456[/QUOTE]
Åh hold da op hun er skøn.

Hvor er det dejligt at høre om Gaia, hun lyder så dejlig

Tillykke Zenia (kunne der ikke være blevet en lille plads til Rex’en også? - De er jo venner!)

[QUOTE=line_refsgaard;893320]Lidt gamle billeder af Gaia
[/QUOTE]

Sikke et skønt udtryk hun har på det billede :hjerte:

Jeg har tænkt det, jeg tror bare hurtigt ham der hjemme ville opdage der var en for meget :smiley:
Jeg er ellers også ret vild med Rex katte

[QUOTE=Miss Buick;893414]Jeg har tænkt det, jeg tror bare hurtigt ham der hjemme ville opdage der var en for meget :smiley:
Jeg er ellers også ret vild med Rex katte[/QUOTE]
Kan du ikke tale til hans gode hjerte og sige, at nu sidder Rexen alene tilbage i fremmede omgivelser og uden sin gode ven.

Rexen koster vist 850 så den er ikke dyr…
Men man skal følge sit hjerte og jeg ved at Gaia er glad for dit valg og elsker dig for det.

[QUOTE=line_refsgaard;893459]Rexen koster vist 850 så den er ikke dyr…
Men man skal følge sit hjerte og jeg ved at Gaia er glad for dit valg og elsker dig for det.[/QUOTE]
Havde jeg bare turde stole på at Delle ville tage godt imod hende, havde jeg gerne taget turen efter hende. Men Delle er mor med stort M så der er ikke lige nu vi skal øge flokken, desværre

Ja enig…prøv det, så vil jeg :kryds::kryds::kryds::kryds: for at han siger ja :slight_smile:
En lille mis mere fylder ikke ret meget.:slight_smile:
Og de har jo været venner længe de to :kryds: