Legekammerat til Liam!

Hvor er du heldig, at du skal kigge på kat! Er helt misundelig. Jeg KIGGER og KIGGER på alle mulige lækre katte. Og jeg MÅ altså ikke få nr. 2 endnu siger husstandens økonomidirektør (min forbandede fornuft).:hmpf: Så jeg glæder mig over at følge din kattejagt. Og håber du finder den helt rigtige ven til liam:-)

Mjaeh… Man får et hold i ryggen, det er hvad man får af Arrivas tog L

Turen er såmænd hyggelig nok, og hvis man studerer køreplanen nøjagtigt er der vistnok to gange i døgnet hvor man kan komme med DSB til Struer over Langå (jeg har gjort det! L)

Jeg ELSKER at køre Struer… nok lidt fordi det er så sjældent vi har ture derop :slight_smile: Men det er hyggeligt.

Dog… Fra Aalborg er det altså en pæææææn omvej at ta’ over Langå.

Eva kom du hjem over Vejle eller Langå eller Herning? Alle veje fører til Struer L Men ikke alle veje er lige hurtige når man skal derfra :wink:

(tit kan det faktisk betale sig at skifte i Herning når man skal til Århus… men det er ikke alle forbindelser der passer lige godt :))
Nu er jeg jo også typen som godt kan lide at køre i tog, også selvom jeg gør det hver dag i forbindelse med mit arbejde… så jeg tænker ikke så meget på hvor længe det tager. Slet ikke som passager. Der bli’r det “kan jeg nå at se en eller to film?” :wink:

Jeg tilbød min veninde at betale benzinen hvis hun kørte mig :P… Det var nemmest :slight_smile:

Jamne min sunde fornuft råber jo også at jo ikke skulle være nu, men efter sommerferien, hvor jeg forhåbentlig havde arbejdet rigtig meget, men altså, jeg lytter desværre ikke nok til min sunde fornuft XD, og det her skulle jo også bare være starten hvor jeg lige skulle snuse til noget forskelligt :), meeeen, det sagde jeg også sidst jeg fik kat :stuck_out_tongue:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1055867]Eva kom du hjem over Vejle eller Langå eller Herning? Alle veje fører til Struer L Men ikke alle veje er lige hurtige når man skal derfra

(tit kan det faktisk betale sig at skifte i Herning når man skal til Århus… men det er ikke alle forbindelser der passer lige godt :))
Nu er jeg jo også typen som godt kan lide at køre i tog, også selvom jeg gør det hver dag i forbindelse med mit arbejde… så jeg tænker ikke så meget på hvor længe det tager. Slet ikke som passager. Der bli’r det “kan jeg nå at se en eller to film?” ;)[/QUOTE]

Jeg tror det må have været Langå… Det var i hvert fald fra Holstebro til Struer mener jeg - for jeg kunne følges med Pia Nyrup indtil da. Og så stod hun af i Struer og jeg skiftede til et andet tog…
Og jeg var jo ikke forberedt på at skulle tage en tog tur, så jeg havde hverken en bog eller andet :høhø:

Det er helt ok Helle. :tihi:

Det er sådan et deeeeejligt billede af Frisbee. :hjerte:

Jeg kan varmt anbefale Anne’s langhårede orientalere (har selv 2 stk fra hende som jeg knuselsker!) og jeg har mødt Remiel da han var yngre, og han er en deeeejlig kat.

Jeg tillader lige mig selv at være nattedoven og kopiere min “salgstekst” omkring Frisbee.

Blåtabby masket siameser dreng m. tavle sælges.

Frisbee er en 200% fantastisk kat som jeg faktisk ville ønske at jeg selv kunne beholde.
Han er super kærlig og elsker at blive kælet for, benene på ham bliver til gelé når man begynder at ae ham og han vælter rundt med sine lange stænger og storspinder som blev han betalt for det.
Udover at han er ekstremt kælen, er han faktisk også næsten unormalt …sød, af en aktiv katterace at være. Selvom han er en teenager på 6 mdr laver han stort set aldrig ballade, og forstår udemærket at Nej betyder NEJ.

Jeg kender godt de salgsannoncer som lover guldæg og grønne skove, og derfor finder jeg det faktisk temmelig svært at skrive denne. For ham her knejten Frisbee ER faktisk en kat uden fejl i mine øjne. Han har ikke antydningen af et utiltalende karaktertræk.
Han er siameser, som er kendt for at være aktive og snakkende katte. Frisbee er da aktiv, men ikke mere end hvad man forventer af en 6 mdrs drengekilling, og min huskat snakker MERE end denne siameser. Og når Frisbee endelig siger noget, er det et sødt og sprødt lille mijau i en lav oktav.

Jeg kan også fortælle om Frisbee at han ELSKER at lege med snore, og fint kan underholde sig selv med sådan en i lang tid. Til ganske stor underholdningsværdi for den som kigger. Når han soler sig ligger han og ruller rundt og kommer med de mest nuttede tilfredse “mff” lyde.

Rent “teknisk” skal jeg huske at sige at han sælges neutraliseret, med stamtavle og naturligvis vaccineret.
Han skal ikke være alene kat, han er ganske social og er et naturtalent for “dæmpende signaler” indefor kattesprog. Han finder sig faktisk i ALT. Han vil blive rigtig glad hvis han kan komme ud til en kat eller flere som gider putte med ham. Derfor sælges han ikke til fritløb, han ville gå med den første og bedste person hjem.
Han kan besøges hos mig, eller hos sine “forhandlere” Jan Krag og Charly Riis. www.lancarrow.dk
Så hvis man er interesseret i denne superstjerne af en siameser - så er det dem man kontakter.

[QUOTE=Barky;1055943]Det er helt ok Helle. :tihi:

Det er sådan et deeeeejligt billede af Frisbee. :hjerte:

Jeg kan varmt anbefale Anne’s langhårede orientalere (har selv 2 stk fra hende som jeg knuselsker!) og jeg har mødt Remiel da han var yngre, og han er en deeeejlig kat.

Jeg tillader lige mig selv at være nattedoven og kopiere min “salgstekst” omkring Frisbee.[/QUOTE]

Han lyder nu også søøøød og er meget meget fin <3 men er lidt bekymret for om han måske er for sød i forhold til min bøllekat :)?

:høhø: Nok er han sød og medgørlig, men han bor med 4 andre drengekatte og kan i dén grad tumle rundt som en bølle. Det jeg mente var at han ikke er specielt dominerende eller selvhævdende. Derudover bor han også med mine 2 ildere, og selvom de driller og napper ham, så vil han stadig lege med dem hele tiden. :tihi:

Når ok :p… Han lyder ellers sød, har lige set filmen af ham du har lagt op, han er ret dejlig :)… Men han er helt i Valby ikke?

Jo, men det er før set at Kattegale kan lave danmarks stafetter med katte. Især takket være TrekkieGrrrl som jo arbejder for dsb og kører kbh-århus ruten… :engel:

Ja selvfølgelig :)… Men er nødt til at komme til Valby og møde ham først (= 10 timers tog :P), meeeen, holder ham lige i tankerne, han ser nemlig ret sød ud :wink:

:tihi: Jeg tog turen til Struer i set 2010 for at møde Arthur… og gæt hvor han bor idag… :inlove:

Du er velkommen hvis du også kunne tænke dig at besøge Burmesere, en race som er til folk der kan klare en kat med et meget stort kælebehov, legegen og med hang til at stjæle:høhø:

Marina

Det kender jeg godt :P… Jeg skulle også bare lige kigge på kattens værn, og kom hjem med en 4 måneder gammel killing :P…

[QUOTE=Marina;1056142]Du er velkommen hvis du også kunne tænke dig at besøge Burmesere, en race som er til folk der kan klare en kat med et meget stort kælebehov, legegen og med hang til at stjæle:høhø:

Marina[/QUOTE]

Det tilbud vil jeg meget gerne tage imod :)… Har ikke mødt særlig mange racer, så vil meget gerne møde lidt forskellige… Var lige ude og kigge til dyrenes dag i Fredericia, men ellers er alt min viden om racekatte baseret på noget jeg har læst, hovedsageligt herinde :slight_smile:

Pas på med burmesere - de smitter!
Hvis jeg stod og sku ha en super livlig bette kælepot - så blev det en meser :inlove:

[QUOTE=Lykke;1056326]Pas på med burmesere - de smitter!
Hvis jeg stod og sku ha en super livlig bette kælepot - så blev det en meser :inlove:[/QUOTE]

Ja de er ret søde :P…

Du er velkommen, jeg bor lige uden for Aalborg:)
Og de elsker nogen de kan overfalde:høhø:

Marina

[QUOTE=Marina;1056639]Du er velkommen, jeg bor lige uden for Aalborg:)
Og de elsker nogen de kan overfalde:høhø:

Marina[/QUOTE]

Super, sender dig lige en pb :slight_smile: