Lidt af hvert i april

Vi ville jo gerne have færre tanketråde, jf. diskussionen om KG’s fremtid, så dette er et forsøg på at kombinere i hvert fald tankerne og hvad laver du. Eftersom det alligevel er længe siden, vi har brugt tanketråden til tanker, har jeg kaldt den noget andet, som er mere dækkende for begge tråde. Men det kan jo nok laves om, hvis det er forvirrende :slight_smile:

Irriterer mig over, at jeg nu har to ørkenrottehanner, som bare ikke vil enes med nogen :confused: de vil deres damer og det er så det! :confused:
men det dur bare ikke - Bart gik med en hun, som nu er pensioneret, hun er snart to, så ikke flere kuld til hende! Og jeg har ingen hun, som er gammel nok til Artie endnu… Og hverken Bart eller Artie vil gå med hinanden eller med de andre han-grupper jeg har…
ørkenrotter er sociale - jo jo, men de er dælme også territoriale! Og har de først haft damebesøg kan de dælme være nogle krapyler at føre sammen med andre hanne, som også har haft damebesøg. De vil jo alle være alfa så! Dumme kræ :tihi:

… grå hår før tid pga smågnavere… De har jo ikke godt af at gå alene, men det det er dælme svært det her… Har haft masser af gode hanner i kuldene, men hunner har det dælme været svært at finde! :frowning: nu har jeg EN på vej, hun er bare kun 8 uger gammel, så hunner alt for ung til noget som helst endnu :frowning:

Jeg begynder at overveje at kontakte sådan en synsk person der kan finde ting, sidst efterår købte jeg noget catnip til at selv så, men det var jo lige sent nok på året til at gøre det, så jeg lagde det væk, nu er det så tid og kan jeg finde de s**** poser med frø, nope:argh: Jeg har endevendt hele huset + altanerne i de sidste par dage, har i mellemtiden fået nye reoler i stuen og jeg ved jeg ikke så det da der blev byttet rundt. :ahhhhhhh: Kan selvfølgelig heller ikke huske hvor jeg købte det, kun at jeg ledte i mange butikker før jeg fandt det.:argh: Godt jeg skal på shopping med en god ven i dag i bil, så må han bare køre til jeg finder nogle nye frø :kryds: for catnip skal misserne have i Cat’s Landing i år.

Forsøger at læse jura :surrender1:

Beskæftigelsesområdet er kompliceret nok i forvejen, Nimbus :venter: :høhø:

Du må have fat i en sporkat :rock:

Nå mens de hjemmelavede kerne-godbidder til gnaverne er i ovnen, så vil jeg dappe ned på apoteket og hente medicin. Det er jo sidste dag inden påsken det kan gøres :slight_smile:
og så må jeg vist hellere runde superbrugsens øko afdeling efter flere æbler :slight_smile: de godbidder er god tidsfordriv, når jeg stort ikke kan meget andet end at sidde og ligge :slight_smile:

har sat et vildtkamera op til test…senere skal det logge uvedkommende færdsel…er BIIIIIIP træt af af få min vej kørt op af de BIIIIIIIIP naboers gæster

Nu har jeg TRE spiseborde stående i huset. Og har kun brug for ét.

Og det der skal blive, er det nye (gamle og brugte :wink: ) jeg hentede i går på sydvestsjælland. :slight_smile:

Det ene af de gamle ER vist solgt til en gammel bekendt i Århus, men han er ude at rejse, så det kommer til at stå her mindst en måned endnu…

Det andet…ja…det er lige sat til salg på dba. Nogen der mangler sådan ét? :slight_smile: Det står lidt i vejen. :wink: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt

Nu er der en måned til, at jeg skal aflevere første udkast af min BA - og jeg har ekstremt skriveblokering / ingen ork ! :surrender:
Og det er her i påskeferien, at jeg har tid til at fokusere på den…
Kan mærke, at jeg udsætter den hele tiden fordi den hænger mig langt ud af halsen :frowning:

Så har kommet til at trøsteshoppe på Stylepit :ups:

Hvis det bare havde været 20 cm kortere på hver led, havde det været perfekt i mit køkken :frowning:

Hvis du kan nøjes med at det kun er 20 cm kortere på den ENE led, så kan du købe det andet, jeg har til salg. :tihi: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt

Desværre :frowning: Begge ville ellers passe fortrinligt til min kommende køkkenrenovering - og jeg ved allerede, at det er en dum størrelse, jeg er ude efter, for der er godt nok ikke meget at vælge mellem :frowning:

Nej, det kan godt være svært at finde SÅ små borde, når det skal være i den ‘gamle stil’. Hvis jeg falder over et et eller andet sted, skal jeg nok sige til - det er skrevet bag øret. :slight_smile:

Takker :ok: Ja, det er nemlig nemt nok at finde de kedelige, men jeg vil godt have bare lidt sving på benene og så skal det være massiv træ - jeg er træt af laminat :frowning:

det er virkelig sjovt at lave de gnavergodbidder :smiley:
Nu er andet hold i ovnen.

Må hellere få en venindes mus og ørkenrotter til at hjælpe med, at få dem spist… de kan jo ikke holde sig for evigt og mine bliver vist for tykke, hvis de skal igennem dem alle :tihi:

men det er virkelig god tidsfordriv :smiley:

Så er jeg efter en lang dag endelig kommet hjem…
Var til doktormanden(kvinden) og blev stukket et pargange, taget et par blodprøver, og de fandt ud af at der var noget i min urin… Der ud over var mine infektionstal tårn høje uden, men det var ikke min urin alt den “infektion” skyldtes.
Så er kommet på noget krads antibiotika og skal helst ikke have ondt inden for et par dage, hvis det forsætter ville det kræve indlæggelse for yderligere undersøgelse :frowning:

[QUOTE=Blunky;1236147]Så er jeg efter en lang dag endelig kommet hjem…
Var til doktormanden(kvinden) og blev stukket et pargange, taget et par blodprøver, og de fandt ud af at der var noget i min urin… Der ud over var mine infektionstal tårn høje uden, men det var ikke min urin alt den “infektion” skyldtes.
Så er kommet på noget krads antibiotika og skal helst ikke have ondt inden for et par dage, hvis det forsætter ville det kræve indlæggelse for yderligere undersøgelse :([/QUOTE]

Det var sørme godt, du kom af sted! :trøste:

Jeg håber, det virker. Men ellers må du jo have fat i vagtlægen i påsken.

[QUOTE=galath;1236148]Det var sørme godt, du kom af sted! :trøste:

Jeg håber, det virker. Men ellers må du jo have fat i vagtlægen i påsken.[/QUOTE]

Ja… Og nu er det så lige det slår mig… Gad vide om det hele bare var en aprilsnar og jeg er rask LOL… Må bare tage min læges ord for gode haha

[QUOTE=Diana F;1236127]Nu har jeg TRE spiseborde stående i huset. Og har kun brug for ét.

Og det der skal blive, er det nye (gamle og brugte :wink: ) jeg hentede i går på sydvestsjælland. :slight_smile:

Det ene af de gamle ER vist solgt til en gammel bekendt i Århus, men han er ude at rejse, så det kommer til at stå her mindst en måned endnu…

Det andet…ja…det er lige sat til salg på dba. Nogen der mangler sådan ét? :slight_smile: Det står lidt i vejen. :wink: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt

Må vi ikke se dit nye bord? :slight_smile:

Altså jow, det må i gerne, men jeg kan slet ikke huske, hvordan man får billeder lagt herind. :S Det er 100 år siden jeg har gjort det, og så vidt jeg erindrer var det vildt bøvlet og tog mega lang tid. Så ved næsten ikke, om jeg orker at skulle finde ud af det igen. :S

Men det ligner ret meget de to, jeg sælger nu. :tihi: Dog er det i den lidt ‘finere’ afdeling, hvor de andre to er lidt mere rustikke i looket. :slight_smile: Men den største grund til, at jeg ville have et nyt er, at det kan blive næsten 240 cm, for der er tre tilhørende plader, der kan lægges i bordet, og det er SUPER stabilt - selv med pladerne i. :slight_smile: Det er lidt svært at finde sådanne borde - i hvert fald til en fornuftig pris - så jeg er glad for at have fundet det her. :slight_smile: