mmm mad! for første gang i en uge kan jeg rigtig smage noget igen!
jeg er vist ved at blive rask lige så langsomt - for jeg kan både dufte ting og smage her til aften ENDELIG!
Feberen er også faldet til kun lige knap 38 Vejen ned til de 36 er ikke så lang som den har været
[QUOTE=Diana F;1236157]Altså jow, det må i gerne, men jeg kan slet ikke huske, hvordan man får billeder lagt herind. :S Det er 100 år siden jeg har gjort det, og så vidt jeg erindrer var det vildt bøvlet og tog mega lang tid. Så ved næsten ikke, om jeg orker at skulle finde ud af det igen. :S
Men det ligner ret meget de to, jeg sælger nu. Dog er det i den lidt ‘finere’ afdeling, hvor de andre to er lidt mere rustikke i looket. Men den største grund til, at jeg ville have et nyt er, at det kan blive næsten 240 cm, for der er tre tilhørende plader, der kan lægges i bordet, og det er SUPER stabilt - selv med pladerne i. Det er lidt svært at finde sådanne borde - i hvert fald til en fornuftig pris - så jeg er glad for at have fundet det her. :)[/QUOTE]
Øv Men ellers kan du lægge det op på facebook Ej helt okay hvis du ikke gider, jeg er bare håbløs nysgerrig
Æv, nu fik Diana mig til at kigge på den blå… det der bibnliotekssab ville være PERFEKT i stilen til Jans værelse sammen emd de gamle bogreoler som vi har tusket og til andet sted…
Minusset er at vi a. ikke er flyttet endnu og b. ikke sådan lige har 25000 kr til at ligge og flyde
Der var også et skønt gammelt mahogniskab… totalt ubrugeligt, men ikke desto mindre skønt… og til at betale
[QUOTE=Ann K;1236161]Æv, nu fik Diana mig til at kigge på den blå… det der bibnliotekssab ville være PERFEKT i stilen til Jans værelse sammen emd de gamle bogreoler som vi har tusket og til andet sted…
Minusset er at vi a. ikke er flyttet endnu og b. ikke sådan lige har 25000 kr til at ligge og flyde
Der var også et skønt gammelt mahogniskab… totalt ubrugeligt, men ikke desto mindre skønt… og til at betale :)[/QUOTE]
Har I hørt noget omkring om I har fået en af lejlighederne?
Nej… og jeg er ved at få STRESS!!!
Entrepenørern var lige forbi idag med besked om at han muligvis sælger grunden med hus på til et par, som var ude at se i fredags… de var i banken igår - men jeg har ikke hørt mere…
parret vil gerne overtage pr 1/5… men det nytter jo ikke noget, hvis vi ikek har et sted at bo!
I mellemtidne pakker jeg for fuld skrue… kæft, hvor har vi bare meget RAGELSE!!!
Har lige tømt en kasse for tomme kasser… nej, jeg fatter heller ikke meningen med den
Men i morgen er jeg nok færdig med soveværelset…
så går jeg igang med huset - køkkenet skulle nok være klart henover weekenden tror jeg… og så mangler jeg hjælp til loft og udestuen…
[QUOTE=Ann K;1236165]Nej… og jeg er ved at få STRESS!!!
Entrepenørern var lige forbi idag med besked om at han muligvis sælger grunden med hus på til et par, som var ude at se i fredags… de var i banken igår - men jeg har ikke hørt mere…
parret vil gerne overtage pr 1/5… men det nytter jo ikke noget, hvis vi ikek har et sted at bo!
I mellemtidne pakker jeg for fuld skrue… kæft, hvor har vi bare meget RAGELSE!!!
Har lige tømt en kasse for tomme kasser… nej, jeg fatter heller ikke meningen med den
Men i morgen er jeg nok færdig med soveværelset…
så går jeg igang med huset - køkkenet skulle nok være klart henover weekenden tror jeg… og så mangler jeg hjælp til loft og udestuen…[/QUOTE]
Øv. Jeg tænker, at I selvfølgelig ikke kan gøre meget mens det er påske, men personlig ville jeg ringe når påsken er over og høre hvor I står. Måske er der gået kuk i at fortælle jer at I har fået en lejlighed.
Jeg ringede i sidste uge… hende der sidder med den slags hos KAB er simpelthen overbebyrdet lige pt…
man har frigivet ca 100 lejligheder, som er færdigrenoverede (PCB) som skal lægges oveni de vel ca 100 andre lejligheder, som konstant er ledige…
Det kan derfor sagtens være at man har glemt os…
Vi fik to andre lejligheder tilbudt for 14 dage siden - og sagde nej til dem (2plan)… og har så heller ikke engang modtaget nye tilbud…
Så på mandag får KAB en temmelig desperat opringning
Vi har efterhånden gevaldigt brug for et sted at flytte hen…
Det hjælper bestemt ikke på min trang og mit savn til at tage billeder af Katte-Misserne at se alle de katte billeder i disse dage. Suk Håber der er håb forude i påsken.
[QUOTE=Ann K;1236168]Jeg ringede i sidste uge… hende der sidder med den slags hos KAB er simpelthen overbebyrdet lige pt…
man har frigivet ca 100 lejligheder, som er færdigrenoverede (PCB) som skal lægges oveni de vel ca 100 andre lejligheder, som konstant er ledige…
Det kan derfor sagtens være at man har glemt os…
Vi fik to andre lejligheder tilbudt for 14 dage siden - og sagde nej til dem (2plan)… og har så heller ikke engang modtaget nye tilbud…
Så på mandag får KAB en temmelig desperat opringning
Vi har efterhånden gevaldigt brug for et sted at flytte hen…[/QUOTE]
Ja det var med tanke på det, at jeg tænkte I måske er “forsvundet” i rodet og derfor glemt. Godt nok hader jeg at ringe til fremmede, men jeg hader uvished mere. :høhø:
[QUOTE=Ann K;1236161]Æv, nu fik Diana mig til at kigge på den blå… det der bibnliotekssab ville være PERFEKT i stilen til Jans værelse sammen emd de gamle bogreoler som vi har tusket og til andet sted…
Der var også et skønt gammelt mahogniskab… totalt ubrugeligt, men ikke desto mindre skønt… og til at betale :)[/QUOTE]
… åhja, jeg bruger også alt for meget tid derinde!!!
Men nu har jeg i et par år efterhånden ventet og ventet på at finde en skænk som også havde en pris jeg ville betale. Altså, man kan få mange fine skænke derinde men nogen af dem er deroppeaf i pris, og I ved jo selv hvad der kommer til den der venter
Så manden og jeg fik fingre i denne her til 500,-. Den var meget trist, vandskadet, plettet og videre i den dur. Gjorde dog knap så meget da den alligevel skulle have en gang maling. Sådan her så den ud før:
… og sådan efter maling. Blev meget tilfreds, mit første make-over-møbel nogensinde
[QUOTE=Vipstøsen;1236178]… åhja, jeg bruger også alt for meget tid derinde!!!
Men nu har jeg i et par år efterhånden ventet og ventet på at finde en skænk som også havde en pris jeg ville betale. Altså, man kan få mange fine skænke derinde men nogen af dem er deroppeaf i pris, og I ved jo selv hvad der kommer til den der venter
Så manden og jeg fik fingre i denne her til 500,-. Den var meget trist, vandskadet, plettet og videre i den dur. Gjorde dog knap så meget da den alligevel skulle have en gang maling. Sådan her så den ud før:
… og sådan efter maling. Blev meget tilfreds, mit første make-over-møbel nogensinde
[/QUOTE]
[QUOTE=Vipstøsen;1236178]… åhja, jeg bruger også alt for meget tid derinde!!!
[/QUOTE]
Den er godt nok også flot!!
Jeg eeeeeelsker jo at finde gamle, fine ting - på nettet eller på loppemarkeder eller i butikker.
Det er UTROLIGT, hvor billigt man kan finde fede, gamle snedkermøbler ind i mellem. Jeg fatter simpelthen ikke, at folk vælger at tage i IKEA eller ILVA eller lignende for at købe noget i ‘gammel stil’, når man kan få den ægte, originale vare BILLIGERE og i LANGT bedre kvalitet, hvis man gider lede lidt efter det.
For mht. kvalitet, så er der sgisme ikke meget nutildags, der kan hamle op med de gamle møbler.
Jeg vil så også sige at det ikke er mange jeg har set til den pris. De billigste i den dur plejer at ligge på 800-1000, så vi slog til med det samme
Jeg vil give dig fuldstændig ret i at der er rigtig mange af de gamle møbler som virkelig er kram! Jeg kan også rigtig godt lide den der “lidt rustikke og slidte stil” så skænken har også fået en gang sandpapir hist og pist, så den ser slidt ud.
… og malet med der kalkmaling der er så moderne… det kan anbefales. Jeg har også lige malet en lampe og en urtepotte for nylig.
[QUOTE=Vipstøsen;1236184]Jeg vil så også sige at det ikke er mange jeg har set til den pris. De billigste i den dur plejer at ligge på 800-1000, så vi slog til med det samme
Jeg vil give dig fuldstændig ret i at der er rigtig mange af de gamle møbler som virkelig er kram! Jeg kan også rigtig godt lide den der “lidt rustikke og slidte stil” så skænken har også fået en gang sandpapir hist og pist, så den ser slidt ud.
… og malet med der kalkmaling der er så moderne… det kan anbefales. Jeg har også lige malet en lampe og en urtepotte for nylig.[/QUOTE]