[QUOTE=Diana F;1236219]Nu kender jeg ikke lige hans navn - men når vi taler ‘moderne dansk design’, så KORSER jeg mig simpelthen over, hvor højt priserne ligger på de populære ting! :S Og helt ærligt…man betaler virkeligt meget for navnet - det ER jo ikke fordi kvaliteten nødvendigvis er 100 gange bedre ift. en lignende stol af en knap så kendt designer/snedker…
Nå, men jeg er bare glad for, at de ting, som JEG synes er fede, er totalt ‘umoderne’ - så de er da til at betale for os almindelige mennesker. 
I dag har jeg luret på gamle barometre - for det, jeg har, har jeg ‘kommet til’ at hænge på min skorsten (som jo bliver RET varm) og det har termometeret åbenbart ikke helt kunnet acceptere.
Så det er gået i udu.
Jeg har fundet to forskellige - ved ikke helt, hvilket det bliver. 
Det her: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt
Eller det her: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt
Vi er helt enige, desværre er det jo sådan at udbud og efterspørgsel bestemmer prisen, og jeg forstår heller ikke prisen på mange af de retro ting der er et hit lige nu. Men det er jo nok smag og behag der gør sig meget gældende
I hvert fald for mit vedkommende
Er meget mere til gamle møbler m. udskæringer og krummelurer, men igen smag og behag 
Jeg vil gerne vente på den rigtige ting til den pris jeg synes er OK. Men så betaler jeg også gerne prisen, og hvis det er en særdeles rimelig pris, så vil jeg ikke engang begynde at tinge om den.
Jeg ville tage det sidste, for jeg er mest til krummelurer og udskæringer :), men nej hvor jeg kender til om man skal tage den ene eller den anden.
:øhmm: Nogen gange ender man sådan her :wittsend:… fordi det kan være SÅ svært at vælge den ene eller den anden, for hvad nu hvis man fortryder 
Hvaså Diana… var du i Bellacenter for et par uger siden? Eller var nogen af jer andre?