Lidt af hvert i april

:tihi: Det må være som at skulle kysse ét pindsvin, og jeg syntes skæg kradser nok i sig selv. Men hold da op der er mange tandstikker :uha:

//youtu.be/u2vZUsL6OOA

Sidder med både laptop og iPad - og skifter mellem dem…
Det er begyndt at gøre mig forvirret - tager musen til iPad, eller vil til at prikke på PCskærmen med fingeren:ups:

6,7 km vandretur i lokalområdet på en dejlig solskinsdag - omend blæsende. Nu glæder jeg mig til at komme i seng i aften med rent sengetøj, som er tørret ude :slight_smile:

Venligst
Dorthe

så at der kom 2 råer for at få aftensmad…og jeg ku’ se at der var udsolgt, så majs og æbler under armen, ud af døren, over på græspløret…og så kom Hr. fasan fisene forbi de 2 damer og stod på 3 meters afstand og gokkede til jeg gik igen…så fik han travlt…men først til mølle…ikk…

Lææækkert :thumbup:

øv :frowning: har en hyggestund med Bamse…
Eller hygge stund er det som sådan ikke… Han sad bare på mit skød mens han ret insisterende gjorde opmærksom på hvad end det var der over på min tallerken så ville han gerne smage det…

Men Bamse har efter Trilles sidste løbetid tabt sig så meget :frowning:
Man kan tydeligt mærke alle knogler på ham igen…
Han havde ellers lige fået en god skøn vægt

Jeg har været ædru i 11 år i dag :slight_smile: Hold da op… Som de siger på mit gamle behandlingssted - hvorfor sku vi ha så meget bøvl med dig, når du alligevel skulle ud og være ædru? :tihi:
Det er helt vild lang tid og jeg er ufattelig glad for at have fået livet tilbage og en chance til :hjerte: Mine to MCoer har fuldt mig i ni af de 11 år. Vi tager 11 mere har vi aftalt - mindst! :høhø:

Pengevask tilbydes … har lige flået 400 kr. ud af vaskemaskinen :dokdok:
Synes eller jeg plejer at huske at tjekke bukselommer, inden bukserne kommer i maskinen, men denne gang er det så glippet … typisk! :venter:

Nåe ingen påskefrokost alligevel i morgen pga. syg værtinde.
Så hopper vi bare ud og spiser i stedet :slight_smile:
Og glæder os til søndag hvor vi skal til Herning og have gooood mad og få en hel skobutik - Gratis :ok:

Så er de første 7 kg væk :wehu:

Sejt :thumbup: kostomlægning eller kur?

Kostomlægning. Fik konstateret PCOs for 2 måneder siden.

Stærkt! :slight_smile: Ja, det vil jo nok være dumt at spørge, om det går godt med det, men alligevel… Er det hårdt? Eller går det bare helt uden problemer?

Klukker lidt af Chili, der lige har været med at styrte ud af hængekøjen :høhø:

Hvordan det gik til, ved jeg ikke, men pludselig hang hun bare der i armene - og fik i øvrigt sig selv hevet op igen. Hun må have vendt sig i søvne :slight_smile:

Øv det var da træls for dig men dejligt med vægttabet :slight_smile:

Ser ud på det smukke solskin… Bliver skønt at komme ud og gå med overboen om en halv time…

Jeg sidder på terrassen med et glas grøntsagsjuice :smiley:

Det er ikke SÅ slemt. Når sukkertrangen forsvinder så går det lidt nemmere. I starten var det ikke så sjovt. Lige nu er jeg snotforkølet og savner “sygsdomsmad” men ellers går det okay. Synes egentlig at det sværeste er at man skal vænne sig til at planlægge mad noget mere. F.eks når man er afsted hjemmefra. Kan jo ikke bare købe en sandwich.
Og så er det irriterende at det er så dyrt!

Så en mellemting mellem hårdt og ingen problemer :slight_smile:

Ja lidt træs. Men det er bedre end da jeg ikke vidste det og min krop bare altid havde det sært uden grund.
Nu kan jeg gøre noget og jeg nyder at mærke hvordan jeg langsomt får mere overskud (Når jeg altså ikke lige bliver hamret i gulvet af dum forkølelse :wink: )

[QUOTE=PivC;1236389]Ja lidt træs. Men det er bedre end da jeg ikke vidste det og min krop bare altid havde det sært uden grund.
Nu kan jeg gøre noget og jeg nyder at mærke hvordan jeg langsomt får mere overskud (Når jeg altså ikke lige bliver hamret i gulvet af dum forkølelse :wink: )[/QUOTE]

Ja det er noget nemmere at kæmpe når man ved hvad det er man kæmper mod :slight_smile:
Hvor er det dejligt for dig at du får mere overskud når ik du lige har forkølelse. :smiley:

Jeg er foreløbig sluppet fra forkølelse m.m. her i foråret selv om flere i omgangskredsen ligger brak. Jeg er overbevist om at det er alle de grøntsager jeg får, især Ingefær :thumbup: