Lidt af hvert i maj

[QUOTE=Skattekat;1240227]

Nej, det er ikke LouLou og det er ikke min fod … men det kunne det have været, inden jeg gik i bad i går :høhø:[/QUOTE]

Det er præcis sådan, Lillen ser ud i ansigtet, når han har haft snuden helt oppe bag i Asani :høhø:

Orh det kunne være godt haha :smiley: jeg er bare bange for 1 ikke er nok, hvis nu de to gamle ikke vil putte med den :confused:
skal du have killinger? :smiley:

[QUOTE=Christa;1240371]Orh det kunne være godt haha :smiley: jeg er bare bange for 1 ikke er nok, hvis nu de to gamle ikke vil putte med den :confused:
skal du have killinger? :D[/QUOTE]
Nej, det er ikke mig, der venter mig - det er en anden bruger :wink: og jeg er da sikker på, hun gerne er leveringsdygtig i mere end én :wink:

Spændende! Og det rene tortur :wink:

4 katte er desværre for meget på 55kvm, synes jeg hehe :slight_smile:

[QUOTE=Christa;1240380]Spændende! Og det rene tortur :wink:

4 katte er desværre for meget på 55kvm, synes jeg hehe :)[/QUOTE]

Jeg har 5 på 66 m2 og det fungerer fint :wink:

Puha, det var et tiltrængt bad…
De sidste mange timer har været efter princippet “hold armene tæt på kroppen - ellers risiko for gasalarm”
Har stået til diabetesopsporing i et storcenter - lige indenfor hovedingangen og bag en stor glasfacade mod syd…
Det var hot… Og godt med dejlige mennesker…

Hehe, Det afhænger nok også af hvor gammel man er. Mine start-midt tyvere gik da i hvertfald mere ud på at udforske verdenen og have det sjovt, end i at finde et forhold at blive i :slight_smile:

Så er Clara og Gustav lige blevet hentet…her er så stille nu…og det er lige hvad vi trænger til:tihi:

Hehe jeg har svært nok ved at overtale ham til 3, så 4 er nok urealistisk… Ihvertfald hvor vi bor nu :slight_smile: jeg prøver ellers at tale ham til fornuft ved at sige at vi ikke kommer til at bo mindre end vi gør nu, så det er jo intet problem når vi flytter igen :smiley:

Jeg har lukket for varmen i dag, men nu fryser jeg og har tændt op i brændeovnen …
Skal ind i stuen og se TV lige om lidt, spise pizza og drikke et par glas rødvin … så må jeg da få varmen igen :stuck_out_tongue:

Min stakkels lille dreng er syg :frowning: Snotten løber, feber og han hoster og hoster så han vågner hele tiden og bliver ked… :frowning:

Tror nu ikke alder er det afgørende, men mere hvor man er i livet og hvad man ønsker sig, der hvor man er. Personlig har jeg om ikk andet, altid søgt de lange forhold, ikke at det har hindre mig at have det sjovt mens jeg “ledte.” :stuck_out_tongue:

Rigtig god bedring til ham! :hjerte:

Jaeh, det var måske en dårlig formulering med alder versus udvikling - og måske også personlighed :slight_smile: Jeg har personligt aldrig ledt efter hverken lange eller seriøse forhold, men har da fået fundet mig flere af dem i årenes løb :tihi: Det nuværende satser jeg på at blive ved at være i hele livet :rock:

I går var det 30 år siden vi købte vores hus… :uha:
30 år…fatter ikke hvor tiden er blevet af :surrender1:

I går var det 30 år siden vi købte vores hus… :uha:
30 år…:surrender1:

Burmesere fylder ikke særligt meget - de ligger som regel i lag :wink:

Hehe ja det er der ihvertfald en masse billeder, der vidner om :love2:

I dag var vi i Zoo i Nyk.F med Clara og Gustav og da vi havde spist vores madpakker skulle vi have en lyserød kage til dessert…og da vi sidder og spiser den så kommer der en fræk påfugl og snupper Gustavs kage lige ud af hænderne på ham… HOV…sagde Gustav :høhø:…vi var flade af grin…godt at vi havde flere lyserøde kager med :høhø:

[QUOTE=Skattekat;1240297]Jeg vil gerne sagsøge mig selv for kriminel adfærd!
Mit hvidløg var mugnet i krukken og ingen friske forsyninger … det er ikke ret tit, der bliver lavet mad her i huset, men regel nr. 1 er: GÅ ALDRIG NED PÅ HVIDLØG :nix:[/QUOTE]

Et eller andet må være gået galt hvis hvidløg når at mugne…:stuck_out_tongue: