Jeg kan simpelthen ikke fungere, hvis jeg fryser. Om foråret, sommer og efteråret fryser jeg sjældent, men om vinteren fryser jeg konstant. Vi har et godt træpillefyr, som giver god varme og varmt vand. Derudover har vi en brændeovn, og jeg ville hundefryse, hvis den ikke kørte og holdt stuen på ca. 23-25 grader.
Jeg sidder ofte i vores udestue, hvor mit ryge- og computerrum er, og udestuen er uopvarmet. Derfor har vi en gasovn stående … og lad mig lige i den forbindelse bringe en lille “advarsel”.
En dag kom en tortie kat forbi mig her i udestuen. Jeg så den ud af øjenkrogen, og tænkte at det nok var Felina, men samtidig var det noget, der sagde mig at NOGET var forkert.
Det her var hvad jeg så:
Bounty, vores hvide kat … han havde været for tæt på gasovnen i udestuen. Da han har så meget pels, har han nok ikke bemærket varmen, før det var lidt for sent og varmen smeltede hans pels. Få øjeblikke mere og der var gået ild i ham. Heldigvis var det kun lige de yderste spidser, der var blevet farvet, og en trimmer klarede den sag, så han igen fremstod helt hvid.
Jeg fik omgående sat et ekstra gitter omkring gasovnen:
Nu er der ingen fare for, at kattene får brændt deres pelse, og jeg kan sidde varmt, trygt og godt
118 tilmeldte smågnavere tilmeldt til udstilling i Slagelse indtil videre - og vi har stadig plads til flere.
Sindssyg flot opbakning allerede! Vi ahr kun haft åbent i 9 dage eller sådan noget for tilmelding og der er åben indtil D. 21
[QUOTE=ThildeL;1272167]Jeg kommer ofte til at tænke “nå, så er de bare ikke interesserede i at sige hej el snakke eller hilse fx” og så lader jeg også være selvom jeg har intet problem med at genkende folk jeg kun har set på billeder.
har egentlig aldrig overvejet at det var fordi man kunne (undskyld) være så dårlig til at genkende nogen.[/QUOTE]
Jeg er ELENDIG til at genkende folk hvis jeg ser dem uden for deres normale “rammer” - kattefolk i et tog f.eks. Eller kolleger der kommer på en katteudstilling. Når de er “uden for kontekst” er de meget svære for mig at kende…
Så hvis I er med mit tog og jeg ikke hilser er det altså ikke fordi jeg ikke VIL. Tværtimod
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1272209]Jeg er ELENDIG til at genkende folk hvis jeg ser dem uden for deres normale “rammer” - kattefolk i et tog f.eks. Eller kolleger der kommer på en katteudstilling. Når de er “uden for kontekst” er de meget svære for mig at kende…
Så hvis I er med mit tog og jeg ikke hilser er det altså ikke fordi jeg ikke VIL. Tværtimod :)[/QUOTE]
Hvis man siger et vedholdende og klar ‘Hej Lisbeth/Trekkie!’, så plejer femøren dog at falde
…mindre detalje. Hvis ikke det var fordi de truer med snestorm i morgen ville jeg tilbyde at tage over og købe en til dig, men da jeg ikke ved om jeg overhovedet kan komme hjem fra arbejde når jeg lander i Århus i aften… L såeh… Men det sner vist ikke endnu, gør det? Lidt her i Aalborg, men … meget lidt - og det må det gerne blive ved med at lade være med!
Hvis du gør, må du gerne købe omkring 7 af de sorte Nyttja A4 rammer til mig :høhø: Gik lige op for mig idag at jeg da slet ikke havde rammer nok til alle de Eife katte, der kommer og jeg faktisk ville ønske jeg kunne sætte et burskilt på dem alle :høhø: