Ikke andet end at det at gå rundt på den måde som man går til en udstilling er meget smertefuldt for ben og bækken, så de kommer med som aflastning…
Det er “bare” min sygdom der spiller ind - jeg er ikke kommet til skade…
[QUOTE=louiseogbuster;1272274]Jeg kommer på udstilling lørdag - vil ferne se specialshowet…
I kan kende mig på krykkerne ![]()
Mon der er mulighed for at ligge m in jakke hos en af jer?[/QUOTE]
Den kan sagtens ligge hos os
Der er også altid en stol og en kælen Louis, hvis du får brug for en pause ![]()
Du har jo evig gramse og kramme ret, så der bliver helt sikkert en anden gang … om ikke andet, så må jeg jo tage turen over vandet, så du kan få trangen stillet ![]()
Nejjjjjjjjj kom med den
… jeg trænger sq til et godt grin her i snestormen ![]()
Altså, nu nævnte du, at man kan få lov til at LØFTE på Sami… Jeg ved ikke, hvor meget jeg kan tage i dødvægt
![]()
Man kan godt nå at blive lidt træt i armene :høhø: Men dejlig, det er han ![]()
[QUOTE=Lykke;1272215]Et styk meget vådt ungdyr, og en del pakken senere… Mangle der stadig burgardiner suk
Rune fik lov til at vælge, så Louis er i Star Wars
Dog uden burskiltet, for mangler en a4 ramme…[/QUOTE]
Det kan da klares
Skal jeg køre i Ikea efter en til jer? ![]()
Ellers skal du bare give mig besked inden kl 13:30 ![]()
Så kører jeg i Ikea efter dem
Fredagens snestorm skal da bruges på at teste de nye vinterdæk ![]()
Hvis du alligevel skal ud og teste sæk, så vil jeg meget gerne have to af de hvide billige a4 rammer ![]()
Ellers så har Pernille heldigvis en jeg kan låne ![]()
Louise - den må også gerne bo hos os i sekratariatet
[QUOTE=Lykke;1272287]Hvis du alligevel skal ud og teste sæk, så vil jeg meget gerne have to af de hvide billige a4 rammer ![]()
Ellers så har Pernille heldigvis en jeg kan låne :)[/QUOTE]
Jeg kører i Ikea på vej hjem fra arbejde ![]()
[QUOTE=Lykke;1272287]Hvis du alligevel skal ud og teste sæk, så vil jeg meget gerne have to af de hvide billige a4 rammer ![]()
Ellers så har Pernille heldigvis en jeg kan låne :)[/QUOTE]
det er da ikke pænt at kalde Pia en sæk når nu hun er så sød at køre …![]()
Hun ved, at jeg siger det i kærlighed ![]()
[QUOTE=PiaB;1272286]Ellers skal du bare give mig besked inden kl 13:30 ![]()
Så kører jeg i Ikea efter dem
Fredagens snestorm skal da bruges på at teste de nye vinterdæk :p[/QUOTE]
Kan jeg lokke dig til at købe dragt poser med til mig, mangler til alle mine burgardiner. Jeg kan sende pengene med mobile pay
Ville gerne have 2 sæt af denne PLURING Dragtpose sæt med 3, transparent hvid - IKEA
3 sæt af denne en i hvid, en i lysegrøn og en i sort SKUBB Dragtpose sæt med 3, hvid - IKEA
Det står i reglerne ![]()
Chili skulle absolut ikke nyde noget af at gå ud, da jeg åbnede altandøren for hende i morges. Så sneen fik i første omgang lov at ligge hvid og uberørt. Men da jeg en halv time senere igen kiggede ud, var der masser af spor derude, og det meste af sneen var skrabet sammen i en stor dynge midt på dækket. Møgører
- der tror, at sne på altanen = en kæmpestor kattebakke i det fri ![]()
Du var hurtigst - så leder efter jer når jeg kommer… Jeres bursæt skulle være til at kende ![]()
Kommer nok omkring kl 11
[QUOTE=louiseogbuster;1272333]Du var hurtigst - så leder efter jer når jeg kommer… Jeres bursæt skulle være til at kende ![]()
Kommer nok omkring kl 11[/QUOTE]
Hehe… Så det tror du ![]()
Hvis vi lige er oppe med en kat, så lægger du Barr jakken ind under buret ![]()
Jeg er bare fuldstændig opslugt af Pearl Jam i øjeblikket!
Mmm, Eddie Vedder har en LÆKKER stemme ![]()
Nogen der kender de her spande http://viewer.webproof.com/pageflip/328/174961/index.html#/page=20_21 (den grønne), om de er egnede til opbevaring af kattefoder?
Min foderspand, som jeg blander foderet i, er gået i stykker :S