Lidt af hvert - november

[QUOTE=Jeanette;1265021]Har lige set denne annonce på kattegalleri, det er jo et røverkøb :uha:

Race:
Norsk Skovkat

Navn:
KILLINGER :slight_smile:

Fødselsår:
2015

Super søde og nuttede Norsk skovkat / Maine Coon killinger kan reserveres nu og er salgsklar d. 27 Nov.

Der er 2 hunner og 2 hanner.

Du kan vælge imellem 3 forskellige pakker
til din killing :slight_smile:

PAKKE 1.
Killing inkl. startpakke fra Royal Canin + 4 kg killing foder.
Pris 2500 kr.

PAKKE 2.
Killing Inkl. startpakke fra Royal Canin + 4 kg killing foder.
Dyrlægetjek, Vaccination, Chip, Ormekur, Loppekur.
Pris 3200 kr.

PAKKE 3.
Killing inkl. startpakke fra Royal Canin + 4 kg killing foder.
Dyrlægetjek, Vaccination, Ormekur, Loppekur, Kradsetræ, Toiletbakke, Katte ske, Kattegrus, Vand/madskål, 12 Stk. katte legetøj.
Pris kun 3900 kr. [/QUOTE]
Tja og samme person sælger drægtig hunkat også …

Det er længe siden jeg har cyklet med Bamse… Ja faktisk ikke siden han fik sat hans medicin dosis op og jeg fik Trille.
Men idag var vejret fugtigt og vi tog en cykeltur på 6km.
Dog ikke i træk, og i Bamses tempe… Det var noget han kunne bruge, han trak mig hele vejen. I fuld trav/sprint. Han elskede det.
Trille var ikke helt lige så stor fan. Og tempoet blev bestemt efter hendes. Laaaangsomt trav.
De kom op til min mor hvor vi spiste aftensmad og hyggede, også cyklede vi hjem 5 timer senere da de havde slappet lidt af.
Trille måtte dog bæres også fik Bamse lov til at få sprintet igennem.
Der er dejligt ro i lejligheden nu, de har sovet lige siden vi kom hjem :smiley:
Trille er muligvis død, jeg må hellere tjekke :smiley:
Kan ikke engang hører hende snorke :smiley:

Fast indlæggelse hver 3.månede med masser af undersøgelser, opfølgning og lægesamtaler af min sjældne kroniske sygdom - ikke om jeg gider bruge denne uge på OUH, når jeg bare hellere vil være hjemme og nusse med mine 3 uldtotter :hjerte: Godt man har så sød en kattepasser til at passe og forkæle kattene imens, nu hvor de ikke kan komme med :slight_smile:

Ja og hun er parret med en ægte Norsk skovkat med stamtavle, endnu engang er jeg glad for at mit er fikset før det flytter hjemmefra

Det er ikke meget indendørs plads de har
“Parringen vil foregå hos mig over nogle dage, hvor de vil have en dejlig stor løbegård på 10 kvm til rådighed for sig selv, derud over har hver kat sit eget isoleret hus på ca. 1 kvm.”

Billederne er slemme. Alt for små killinger med pjusket og fedtet pels.

vh

Andreas

Er på vej til mit jubilæum på sygehuset … har bagt (og prøvesmagt :p) de sædvanlige bananmuffin, men da jeg har fået en sen tid i dag (har tid 12:15, men plejer at være der kl. 10), tror jeg ikke der er så mange medpatienter tilbage i behandlingsrummet … de fleste foretrækker (forståeligt nok) formiddagstider.
Nåh, men så går de bare glip af mine muffins :rock:

Sammenføring af Oddy og hans Moar Ting…
Tid lige knap 6 timer og så delte de sengen - selv om de ikke har boets sammen i knap 7 mdr :thumbup:

Mine muffin blev godt modtaget og en af sygeplejerskerne kvitterede med en opskrift på ‘‘Bounty’’ … den skal jeg have afprøvet en af dagene :savle:
Jeg fik overtalt min neurolog til at udskrive noget nyt til mit ben, da der er intet at se på anklen, mener han det er neurone smerter … kan hente det på apoteket i morgen.
Håber sådan det virker, for jeg er ved at blive sindsyg af smerter nogen gange :s:kryds:

Tjek lige min nye skoletaske ud! Kan næsten ikke vente med at vise den frem…

:lol:

Synes du ikke du overkompenserer lidt…? :slem:

[QUOTE=ThildeL;1265104]Tjek lige min nye skoletaske ud! Kan næsten ikke vente med at vise den frem…

:lol:
[/QUOTE]

:yikes: stakkels elefant :ups:

der sidder en pindgris i kattemaden udenfor lige nu…lufttemperaturen siger 1.8 …har set den 2 gange den sidste uge…håber den har en rede et sted

Er der mon nogen herinde som skal bestilles fra Zooplus og som skal til Middelfart f.eks.?

jeg har LIGE bestilt selv sammen med Lykke, og fået filtre med til min vandfontæne… i går aftes står pumpen selvfølgelig af :dokdok: og det er liiiidt dyrt kun at bestille pumpen på zooplus med de fragtpriser! :S

[QUOTE=PiaB;1265138]Er der mon nogen herinde som skal bestilles fra Zooplus og som skal til Middelfart f.eks.?

jeg har LIGE bestilt selv sammen med Lykke, og fået filtre med til min vandfontæne… i går aftes står pumpen selvfølgelig af :dokdok: og det er liiiidt dyrt kun at bestille pumpen på zooplus med de fragtpriser! :S[/QUOTE]

Jeg skal bestille i næste uge, hvis du kan vente så længe, så finder vi ud af noget :slight_smile:

Sagtens - indtil da bruger kattene bare den som alm. vandskål :smiley:

ØV, ja så må vi også prøve at få en killing hjem igen, ikke fordi hun ikke er faldet til i nyt hjem, men husets hund trives ikke med kat i hjemmet, men skøn pige, som måske bare får lov til at blive hjemme som show kastrat :slight_smile:

Øv! Kom hjem til en kat, som havde lavet deeeejlig flydende hømhøm i sengen…CONRAD! :venter::argh:

Verden er sum, nå!

Sidder i toget og forsøget at lære at hækle… Der stod ingen steder, at jeg også skulle bruge en nål… Fnys :venter:

[QUOTE=Lykke;1265216]Verden er dum, nå!

Sidder i toget og forsøget at lære at hækle… Der stod ingen steder, at jeg også skulle bruge en nål… Fnys :venter:[/QUOTE]

:klapper:

:argh: De har flyttet Lübexåck udstillingen helt ned til Wölfersheim… 9 timers kørsel… Der røg den udstilling vist for min vedkommende :frowning: