Lidt af hvert - oktober

Øv - Lübeck ligger lige oven i dyrenes dag i Plantorama :frowning: typisk!

En hel lørdag uden noget der skal nåes!
Kom hjem til en ren lejlighed i går, så jeg ikke skal tænke på det og Claus har lovet at vaske tøj, når han alligevel sidder til lan oppe i fælleshuset, hvor vaskemaskinerne står:D
Aftensmad sørger han også for sammen med hans venner, så jeg kan virkelig bare slappe af i dag! Sådan en dag er tiltrængt:)

Nu måtte jeg bryde (dog ikke grædende) sammen og sætte varme på radiatorene … stod op til 12.8 grader i huset :fryser:
Det kunne være, jeg skulle tage alle de frostfølsomme planter ind her i weekenden, hvis det er blevet SÅ koldt om natten …

Tøj vasket og tørret. :ok:

Så venter sengetøjsskift, opvask, lur og et bad. Og SÅ kommer mine veninde, og vi skal til Oktoberfest. :smiley:

Hurra - en hel weekend uden møder, katteudstillinger og andet - men køkkenet trænger altså gevaldigt til en omgang med noget af det meget effektive ajax …

Mit vækkeur var åbenbart ikke sat til, men det er måske godt nok jeg fik lidt ekstra søvn ovenpå de tre sidste dage :slight_smile:

Må jeg spørge hvilken dato det er, altså dyrenes dag i Plantorama? For jeg kan ikke finde det i deres kalender.

Jeg skal ALDRIG have langhårskat igen :argh:

(Altså indtil den næste… :ups: )

Det er altid 2. Søndag i februar jeg har lovet mig ud i gnwverforeningen den dag, ellers var jeg dælme kørt til Lübeck :smiley:

Den & Jaq var lige forbi og vise deres nye legetøj , en firehjulet cross maskine med nummerplader , hold kæft hvor det da kløet i fingeren bare at stige på den og give gas, jeg savner at kunne køre motorkøretøjer . :surrender1:
Og så er der lavet en portion syltet rødløg snøft .
Overvejer om jeg til i aften skal lave nogle kikærter snacks og i morgen salt eller chili mandler , synes jeg er salt trængende i øjeblikket .

Linni får royale nykker tror jeg :tihi:

[QUOTE=Skattekat;1262145]Nu måtte jeg bryde (dog ikke grædende) sammen og sætte varme på radiatorene … stod op til 12.8 grader i huset :fryser:
Det kunne være, jeg skulle tage alle de frostfølsomme planter ind her i weekenden, hvis det er blevet SÅ koldt om natten …[/QUOTE]

Jeg synes, det er meget svært at få den rette temperatur for øjeblikket. Jeg har haft tændt for varmen i flere omgange, men har hver gang lukket igen, fordi det blev alt for varmt. I dag har jeg ikke haft varme på, og jeg har endda haft døren til at stå åben noget af tiden. Men nu er det igen ved at blive lidt køligt. Så det ender måske nok med, jeg tænder igen. Eller - jeg kunne også bare gå i seng. Jeg skal tidligt op i morgen og til scanning kl. 8.00 :rock:

I næste uge skal jeg forsøge at vaske den lille kat til udstilling. Jeg tror, jeg bliver ret upopulær…:gruble:

Husk i hvert fald bare aldrig at ynke ham, men at rose ham og snakke positivt hele vejen igennem - det er en god start :slight_smile:

Jeg har fået banket varmen op på 18.3 grader her i spisestuen … har også gang i en del sterinlys og de afgiver jo også lidt varme :slight_smile:
Jeg startede med radiatorene på 3, men har nu skruet ned på 2.5 … jeg skulle nødigt begynde at svede :tihi:

De fleste semilamghårskatte tager den slags forbavsende roligt :slight_smile: Men husk dog at det første punkt på dagsordenen er at klippe spidsen på hans kløer - trods alt :slight_smile: Husk at lægge håndlæder frem, så du ikke står med en våd kat og skal til at lede efter dem først, når I er færdige med at bade :slight_smile:
VH
Susanne

Hvor er det bare dejligt når søskende elsker hinanden…:hjerte::tihi:
Vi havde Clara og Gustav med ud at køre.
Gustav blev ved med at lukke selen op i sin autostol og vi måtte stoppe igen og igen midt på landevejen for at lukke den…igen og igen…
Da han for ottende gang havde lukket den op og vi igen måtte stoppe for at lukke den fik han en lille skideballe…
Bare tanken om at der skete en ulykke og mormor og morfar ikke havde sørget for at han sad fastspændt :uha:
Eller en bøde…nej, det gad vi altså heller ikke…så Gusse fik en røffel om at NU var det slut med at åbne den sele mere mens vi kørte…
Han blev lidt ked af det når vi nu blev sure…og så var det at den søskende-kærlighed kom…
Clara tog hans hånd og sagde…Nårh Gusse :hjerte:

Og vi kørte videre…og så var det jeg lige hørte Clara hviske til Gustav…Prøv at luk selen op igen…:høhø:
Hun nød nok at Gusse fik lidt skæld ud :tihi:

Og at vandet faktisk skal være lidt varmere end man egentlig umiddelbart tror pga. deres kropstemperatur som er lidt højere end vores :slight_smile:

Vores to skovkatte tager det helt roligt i bad og de elsker at få vandet henover kroppen efter indsæbning så de ikke når at fryse for meget når shampoo skal sidde i nogle minutter, og så er en god omgang massage med shampoo heller ikke det værste, der findes :inlove:

Hvilken dag er du i Årslev?

Hvis jeg ellers har fundet ud af at tilmelde mig rigtigt, er jeg i Årslev begge dage.

Så må vi da lige ses :slight_smile: vi vil rigtig gerne se den lille da vi jo er temmelig opsat på ragdoll næste gang (om lang tid desværre) :inlove:
vi er der søndag med Nes og Hector