Lidt af hvert - oktober

Så røg der lige en flaske rødvin :skål:
Altså, en af dem på 25 cl. :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;1262204]Så røg der lige en flaske rødvin :skål:
Altså, en af dem på 25 cl. :p[/QUOTE]
Flottenhejmer!!! :stuck_out_tongue:

Nå - jagten i morgen aflyses… Jeg skal ikke ud og sidde og fryse i skoven, når næsen læber og halsen kradser!jeg frøs desværre da jeg var afste i morges og aftes, så nu sidder jeg og drikker Panodil hot i håb om at skræmme det væk igen og ikke mindst få varmen igen! :slight_smile:

Har været på ‘cafétur’ med en veninde… Vi nåede på tre forskellige caféer og fik frokost, kakao og drinks. Vi har muligvis haft lidt at snakke om :tihi:

Inside Out var gooooo’ :smiley:

[QUOTE=Skattekat;1262145]Nu måtte jeg bryde (dog ikke grædende) sammen og sætte varme på radiatorene … stod op til 12.8 grader i huset :fryser:
Det kunne være, jeg skulle tage alle de frostfølsomme planter ind her i weekenden, hvis det er blevet SÅ koldt om natten …[/QUOTE]
Ingen varme på endnu, men har iført mig termoundertøj, termosokker og en ekstra ulden trøje.
Tør ikke anskaffe et stuetermometer.

Solen er så flot og står lige ind i løbegårdene hvor mislingerne og deres “mor” nyder en søndagskylle. Fantastisk flot oktoberdag. Nu er dyrenes skåle ordnet, og fontænen ligeså, kattebakkerne tømt og Robert støvsuger på livet løs. Vasketøjet er klaret og tallerkner med Lux sat frem alle vegne. Om et kvarter går jeg i syrummet og så står den på nullerputsyning det meste af den resterende dag. Skal dog lige ud og kigge til Kamikaze’s WanaBeBee og WanaTicKi da deres ejere er på efterårsferie i udlandet. Dejligt mine egne opdrættede mislinger han tjene penge til hittemisserne (læs: de penge jeg får for pasningen går ind på hittekattekontoen).
Jeg håber alle herinde får en rigtig god søndag

[QUOTE=Coon Danica;1262198]Hvor er det bare dejligt når søskende elsker hinanden…:hjerte::tihi:
Vi havde Clara og Gustav med ud at køre.
Gustav blev ved med at lukke selen op i sin autostol og vi måtte stoppe igen og igen midt på landevejen for at lukke den…igen og igen…
Da han for ottende gang havde lukket den op og vi igen måtte stoppe for at lukke den fik han en lille skideballe…
Bare tanken om at der skete en ulykke og mormor og morfar ikke havde sørget for at han sad fastspændt :uha:
Eller en bøde…nej, det gad vi altså heller ikke…så Gusse fik en røffel om at NU var det slut med at åbne den sele mere mens vi kørte…
Han blev lidt ked af det når vi nu blev sure…og så var det at den søskende-kærlighed kom…
Clara tog hans hånd og sagde…Nårh Gusse :hjerte:

Og vi kørte videre…og så var det jeg lige hørte Clara hviske til Gustav…Prøv at luk selen op igen…:høhø:
Hun nød nok at Gusse fik lidt skæld ud :tihi:[/QUOTE]

:lol::lol::lol::lol:

Altså… den Clara… der bliver noget at lave vers af, når hun skal konfirmeres…

Benni/Simba93 ligger og kigger op på urets sekundviser…meget intenst og jeg tror fisme han prøver at lære klokken. Nå, nu blev det for kedeligt så nu ligner han èn der vil putte. De andre gør det allerede…her er helt stille…spooky.
Har været ude hos W&W…de fik to kyller og de var spist i løbet af nul komma fem-dut. 2 minutter efter BeBee havde spist kylle nummer to fangede han en mus og den blev spist på få sekunder. På bryggersbordet stod en kasse med kaffe, kvædethe, lakridsthe, 5 små glas syltetøj fra den gamle fabrik, en smuk kobberlanterne med et bloklys og en æske Bogø chokolade. Sidstnævnte kan jeg ikke administrerer…resten kan købes i hittekattestanden

Holy magle!

1955 katte tilmeldt til WS :smiley:

[ATTACH=CONFIG]105293[/ATTACH]

Har opdateret hjemmesiden lidt www.skattekat.dk … konstruktiv kritik modtages gerne :slight_smile:

Jeg var lige inde at kigge - og endte med at gøre noget forkert. Jeg klikkede på det første det bedste Skattekat Design, jeg fandt, og så skete der ikke noget. Jeg tror, det vil være en rigtig god idé at ændre menupunktet til at noget med produkter, eller hvad du nu kan finde på - i stedet for at have to klikbare “Skattekat Design”.

Når jeg trykker på “Skattekat design”, kommer jeg til en tom side :frowning:

Ellers er den fin og det er godt, du lige har fået et billede med af din fine indhegning :ok:

[QUOTE=Temple Bar;1262272]Når jeg trykker på “Skattekat design”, kommer jeg til en tom side :frowning:

Ellers er den fin og det er godt, du lige har fået et billede med af din fine indhegning :ok:[/QUOTE]
Top-banneret, eller den i menu’en?
Jeg har lige redigeret det som Ingrid påpegede, så prøv lige igen …
Det er meningen at der kommer et afsnit med indhegningen, men rom blev ikke drukket på en dag … :fløjte:

[QUOTE=Skattekat;1262273]Top-banneret, eller den i menu’en?
Jeg har lige redigeret det som Ingrid påpegede, så prøv lige igen …
Det er meningen at der kommer et afsnit med indhegningen, men rom blev ikke drukket på en dag … :fløjte:[/QUOTE]

Hvad vil det koste at få denne sendt?

http://katteting.skatte-kat.dk/#!album-5-108

[QUOTE=Enki;1262277]Hvad vil det koste at få denne sendt?

http://katteting.skatte-kat.dk/#!album-5-108[/QUOTE]
Den vejer 285 g. (plus emballage), så 40,- som A-brev og 33,- som B-brev :slight_smile:

Åh herregud ikke mere, så vil jeg gerne købe den. Sender dig lige en privatbesked. :slight_smile:

[ATTACH=CONFIG]105296[/ATTACH]

er det konstruktiv kritik at sige at de der sække burde du havde nogle til salg af for de frister VOLDSOMT