Lidt af hvert - oktober

[QUOTE=Skattekat;1262273]Top-banneret, eller den i menu’en?
Jeg har lige redigeret det som Ingrid påpegede, så prøv lige igen …
Det er meningen at der kommer et afsnit med indhegningen, men rom blev ikke drukket på en dag … :fløjte:[/QUOTE]

Det var den, der nu hedder Produkter - og nu funker den :ok:

Det har også længe været meningen, at jeg ville prøve at finde en nemmere måde at lave dem på, for de var noget tunge at bakse med under syningen :surrender1:
Det må jeg gå videre med, en dag, når jeg har tid og hjernen er sådan nogenlunde oppe i omdrejninger :ok:

[ATTACH=CONFIG]105318[/ATTACH]

æv…lukkeren er strittet i mit nyeste kamera…overførsels porten er træls i det andet…pensionist kameraerne kræver en firewire port …og den pc ka’ ikk starte …(mange store bogstaver !!!)

Er det nu man siger at en ulykke kommer sjældent alene ? :slight_smile:

Skal kigge ud til W&W efter arbejde…har tager 4 kyller med, men de er i en pose for sæt nogen kigger ind gennem bilens rude og ser 4 kylle-lig på forsædet:tihi:

Det ville nu heller ikke have været særlig hygiejnisk at have dem til at ligge direkte på sædet :stuck_out_tongue:

Jep…og har siddet hele formiddagen i telefonen for at finde et “nyt” til en anstændig pris…og der er faktisk kun 2 butikker i landet der gider brugt …men har da fået gang i en af de …ældre …damer, tænk, opløsningen er næste halvt så stor som den på en moderne smartphone…men sjovt nok kan et underbelyst billede strækkes enormt langt i forhold til de moderne kameraer …et test billede

Håber dæleme, at det hjælper at nulstille min telefon. Jeg er umådelig træt af, at den stopper opkald konstant :frowning:

Jeg sidder i sofaen med Mosier på skødet. Ved siden af sidder Jesper med Slaggy på skødet. I “fodenden” ligger Zoe. :lovelove:

Øj kvik er glad for den nye brugte lænestol fra underboen :smiley: og den blev kun bedre af at få en lav nullerput i :slight_smile:

i morgen skal den lige sprøjtes godt igennem med Rodalon først og når den så er tør, så eddike. Den lugter fælt af røg, men den står ved altandøren som er på klem - så den ikke forpester stuen :tihi:
men jeg har fået +25 års røglugt ud af min sofa - så er stolen småting i forhold til, den skal hurtigt blive god :smiley:

jeg håber meget, at jeg har overskuddet imorgen til at få rykket rundt i stuen, så det hele står lidt bedre end lige nu :slight_smile:

Pu ha ja godt jeg er så kort klippet pt, for ellers var håret nok helt gråt nu gg Bailey feriemis har i den grad sat min tålmodighed på prøve i dag. Han startede med at vælte min blomst ned fra vindueskarmen, mens jeg støvsugede jord op stak han af med en af blomsterne… tja den vågnede Claus så op med senere på dagen , placeret under dynen, mellem hans ben.
Så mens jeg var i bad luskede han ind på wcét, kiggede lidt på mig og gik så igen… troede jeg - da jeg står med ryggen ud mod toilet m.m ja så er han sneget sig ind og vælger nu at forsøget at springe op på min skulder, jeg bliver forskrækket og falder i badekåret … pu ha det bliver en lang uge

Se en flot støtteforbinding, min fysioterapeut lavede på min fod i dag! Han løb tør for den ene farve halvvejs:tihi:

Og så var han endda så fræk at sige, at med de seje farver lignede det faktisk, at jeg havde en rigtig sportsskade! :venter:

Hmm først et dejligt mega varmt karbad , hos mine forældre.
Hårdt tiltrængt.
Og så lavet min mor smørstegt rødspætte med persillesovs, da det var lang tid siden jeg havde været hjemme og jeg elsker fisk mums
Og til kaffe. gulerods muffin med oste/creme fraish creme .
Ren forkælelse , men okay jeg arbejdet også for det .
Jeg siger bare bordplans mareridt .:høhø:

Til dem der måtte mangle inspiration til dagens aftensmåltid:

Sikke en morgen. Vækkeuret ringede 5.15. Op, i bad, morgenmad, make up, stikke kat, bakke osv. Ud af døren et par minutter for sent. Nede ved cyklen opdager jeg, at jeg har glemt cykelnøglen! Op i lejligheden og hente den, og så afsted. Er så sent ude, at jeg må cykle for fuld hammer for at nå toget. Nede ved toget med et par minutter til afgang, opdager jeg at jeg har glemt togkortet! :doh: Betale 500 kr. for billetter frem og tibage - eller køre hjem og hente det og komme for sent til møde? Vælger det sidste. Så hjem igen, op i lejligheden, hente togkort, trække vejret dybt, ned til cyklen og tilbage til stationen. Man skulle tro det var mandag:dokdok:

Nu sidder jeg så i toget med mere ro på. Sket er sket og jeg kommer for sent (for første gang i min pendlerkarriere). Så nu er kan jeg lige så godt tage det roligt og slappe af på turen. God morgen til I andre:-)

Jeg fik i sin tid en dåse ‘Moments’ med fra opdrætteren, som lille Florian elskede - den var vist med kylling og muslinger. Jeg kan se, at Moments sælges hos Maxizoo, men jeg kan ikke gennemskue, om der findes en killingevariant? :?

:rock::rock:

Ja-ja… nu er der nogen, der tager billeder OG sender//modtager mms’er med sin nye smartphone…

Så mangler nogen bare resten… såsom at finde ud af at svare på indlæg, her på KG…

Nogen kan godt komme så langt som til at citere//svare på et indlæg… men der kommer ingen curser eller bogstaver…

:smiley:

Hvad bruger I til at vaske kattebakker af med? :slight_smile:

noget så giftigt som klorin :slight_smile: men det virker og katte skulle være tiltrukket af lugten af klorin ift at besørge der - og den holder også stik herhjemme. Den bakke som er vasket af i klorin er den mest populære den næste uge! :tihi: (jeg vasker mine to af på skift)