Lidt af hvert - september

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Idag er der en måned til vi henter Bastian og på lørdag 4 uger :thumbup::wehu:

…det føles stadig som længe dog :ups:

forresten er der ikke noget med at Feliway skal sidde i kontakten i 14 dage inden man får ny kat/den får fuld effekt? :slight_smile:

Forsøger at lære Sigga, at Applaws vådfoder godt kan spises… Mon det stadig er sundt, når det serveres ovenpå Dreamies:?

Har fået tid til massage af min højre skulder/nakke i morgen … håber det kan løsne op for de smerter jeg har haft de sidste par uger :kryds:

Det er dyre madvaner, som du er ved at give hende. :høhø:

:fløjte: Den kommer fra Badeandens opvarter, der er ude i gourmand foder til sin kræsenpind :stuck_out_tongue:

Jeg taler jo af erfaring! :argh:

Sigga er åbenbart ikke til gourmet mad - hun synes det er sært! Havde tænkt at lidt dyrt foder i hendes mave ikke ville være meget dyrere end den store mængde Lux, der pt ryger ud på en uge. Men Sigga har vist besluttet at ALT vådfoder hører til i den lille spand under køkkenvasken:argh::argh::argh::argh:

Der sætter jeg altså grænsen, for hvad jeg vil videre give af beskeder:tihi:
Min mor er ikke helt tilfreds med Claus i dag, men det må hun nu selv skrive til ham:tihi:

Jeg håber altså at den stime med held jeg er inde i gør at jeg snart kommer i job :kryds::kryds::kryds:

Har idag set at jeg/Brazil har vundet en trøstepræmie i en konkurrence på fb fra Pro Plan

Kunne det ikke være en ide, at prøve forskellige andre mærker, der også laver pate?

:):slight_smile:

Hvis nogen af jer har en bog//bøger om kaktus//sukkulenter – der bare står og samler støv på reolen – er der en stor chance for, at jeg godt vil købe den//dem.

:havevanding:

Jo. Har du gode forslag? :slight_smile: Jeg har allerede prøvet en del forskelligt, og det eneste hun har spist af - udover LUX, som nu åbenbart ikke dur mere - er Hills.

Sheba? Leonardo?

Topic, opticat, Carny, almo nature daily og MAC. De to første er fra Aldi. Jeg kan prøve at tage nogle med til hende i aften.

Du må gerne prøve noget på hende. :slight_smile: Ellers er der orange Lux i køleskabet - den eneste der oftest stadig glider lidt ned af. I øvrigt blev hun stukket kl 6.30 i morges. Hov og spiser Fanny orijen tørfoder? Så har vi nemlig også sådan noget som tilsyneladende ikke er mad… SUK!

Lykke, tak for forslag:-) Sheba er ifølge Sigga væmmeligt. Men det andet må prøves!

[QUOTE=Trine;1257092]Du må gerne prøve noget på hende. :slight_smile: Ellers er der orange Lux i køleskabet - den eneste der oftest stadig glider lidt ned af. I øvrigt blev hun stukket kl 6.30 i morges. Hov og spiser Fanny orijen tørfoder? Så har vi nemlig også sådan noget som tilsyneladende ikke er mad… SUK!

Lykke, tak for forslag:-) Sheba er ifølge Sigga væmmeligt. Men det andet må prøves![/QUOTE]

Det gør hun. Alt tørfoder glider hurtigt ned hos Badeanden. :tihi:

Aws … det gjorde godt nok nas :surrender1:
Blev sendt hjem med påbud om, at tage noget smertestillende og så ikke lave noget som helst resten af dagen! :venter:
Det bliver heldigvis ikke så svært af efterkomme :tihi:

Øv :frowning:
Har fulgt med i den drægtige elefant Surins graviditet og ventet på fødsel. Det ser nu ud til at ungen bliver dødfødt :frowning:
De fandt dele af fosterhinden inde i indhegningen idag.
http://www.zoo.dk/Zootv.aspx

[QUOTE=Blunky;1257101]Øv :frowning:
Har fulgt med i den drægtige elefant Surins graviditet og ventet på fødsel. Det ser nu ud til at ungen bliver dødfødt :frowning:
De fandt dele af fosterhinden inde i indhegningen idag.
http://www.zoo.dk/Zootv.aspx[/QUOTE]

Øv da - det gik også galt sidste gang, hvor ungen vist også var dødfødt :ked:

De har jo ellers haft meget succes med deres elefantfødsler, så meget trist, at det går galt to gange i træk :frowning: