Life of Brian

7 fulde uger i dag :slight_smile:

Mon der er nogen der finder mit flyverskjul?

Naaaa jeg er vist i sikkerhed…

FUNDET!!!

Der pottetrænes på livet løs… bakken er desuden glimrende legeplads også :smiley:

Storesøster Shannon øver sig på voksenlivet :tihi:

Farmand holder øje og er ikke sen til at deltage i løjerne :smiley:

Tjaaaa igen, bruger vi ikke sådan fast føde her i huset. Mrs. Big Nose synes stadig det er noget snask og dækker det gerne til. Men 3 af 4 det er helt godt :smiley:

Fødekassen er taget i brug igen… Hildi mente at hulen var for lille når de nu alle skulle ligge og hyggeputte :hjerte:

Jeg har altså snart killingenus abstinenser :surrender1:
hint vink :stuck_out_tongue:

Hold op, hvor ser de kære ud. :wehuu:

Årh hvor er de nuttede :hjerte:

8 uger i går og vi mangler kun en enkelt der vil spise fast føde :dokdok:

Mandy Cohen. Bassen i kuldet på små 800 gram. Lidt en drengepige efterhånden :slight_smile:

Mrs Big Nose. Hildis klon af udseende, det er svært at se forkel på killingebilleder af de to :slight_smile:

Nisus Wettus. Den eneste dreng og den ene af mine smertebørn. Nisus blev ramt af en herpesinfektion i sine små øjne og han ser derfor ikke så godt. Det bremser ham imidlertid ikke og han går på farmand og de andre “voksne” med krum hals og pufhale som alle andre 8 ugers killinger :slight_smile:

Mit andet lille smertebarn Judith :hjerte: Stadig en lille bitte missepige med mod på livet. Hun har fra dag 1 været den første til alting bare ikke at vokse. Men nu tør jeg tro på hun klarer den og skal bare vokse sig stor nok til hun kan komme over til sin storebror Danty :slight_smile:

Ikke kattemenneske :tihi:

Noget siger mig at der er nogle kommende killingekøbere der kommer til at leve med kattehår i ansigtet de næste mange år :smiley:

Sådan i anledningen af 11 ugers og 40 års fødselsdag er der lavet en lille collage…
Min mand og hans katte kalder jeg det :klapper:

Var der ikke noget med han ikke rigtig var til katte?
Noget har da vist ændret sig…
:lol:

Altså kattene kom jo med mig som en del af min pakke… og de har hele tiden været mine og mit projekt… men ehmmmm :tihi:

Fantastiske billeder :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1306121]Var der ikke noget med han ikke rigtig var til katte?
Noget har da vist ændret sig…
:lol:[/QUOTE]

Pyt med det, kattene er jo tydeligvis til ham :klapper:

Der er indledt drivjagt på edderbasser og andet kryb i udestuen :smiley:

Jeg ved ikke hvem der frøs, men projektet “hent tæppe” blev tydeligvis opgivet :klapper:

Der holdes øje med killingefræs :smiley:

Begge tøser har nu fundet deres familier :slight_smile: Nisus skal også have nyt hjem men eftersom han ikke ser så godt må det nødvendigvis blive et hjem der er indforstået med hans lille handicap :slight_smile:
Han er simpelthen så sjov en bette kat :hjerte: og jeg ville ønske der ikke var så mange der havde forbehold mht det syn, for dem der ender op med ham, får en lille mis der spinder så han ryster og i den grad har humor :klapper:

Så fandt Nisus også ny familie :hjerte: I løbet af 7 dage er her igen helt killingefrit… Det bliver TOMT! men også en smule roligere :høhø:

Hold da op, det var hurtigt :slight_smile:

Ja, det gik dæl’me hurtigt! Var det Facebook-opslaget der nåede ud? :slight_smile:

Njaaaa jeg tror det er prisen der har gjort udfaldet, jeg har haft over 10 henvendelser på et døgn både fra FB og dba.
Men han skal bo med katte fra kendte opdræt så familien er helt rigtig :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1309356]Njaaaa jeg tror det er prisen der har gjort udfaldet, jeg har haft over 10 henvendelser på et døgn både fra FB og dba.
Men han skal bo med katte fra kendte opdræt så familien er helt rigtig :)[/QUOTE]

Hvor er det dejligt at læse. :hjerte:

Sådan afslutningsvis lige et fælles familiefoto :hjerte:
Jeg synes altid det er lidt vemodigt at lade killinger suse ud i den vide verden, men jeg glædes endnu mere når jeg ved de kommer til familier der virkelig glæder sig til at få et nyt medlem :slight_smile: