Lilla harlekin

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
En lille harlekin :slight_smile:
Mon ikke hun skal bo her

hilsen
birthe og co

Hold da fast en lille skønhed :wehuu:…men det er de andre nu også :smelter:

En omvendt klorinplet?

Hun er sød :slight_smile:

Osse selvom jeg ikke er til plettede katte L

Hvad dækker betegnelsen Harlekin egentlig? Jeg kan regne ud at det er noget med “hvidt med pletter” men … er en ko-kat så en harlekin? Og hvor går grænsen mellem harlekin og van?

Nuuurh, hvor er hun fin! Hende kan jeg godt forstĂĄ at du gerne vil have hjem til dig :inlove:

Trekkie - Denne tegning viser det meget godt. Det handler om mængden af hvid :slight_smile:

Ah tak!

Så Adelie er lige netop bicolour, men med et par pletter mindre ville hun ha’ været harlekin? (hun ligger sådan et sted mellem de to tegninger synes jeg, ikke så idt pletter som harlekin, men mindre end tegningens bicolor. Og så er hun jo egentlig tricolor L Sort, smoke og hvid…

KAN en harlekin godt ha’ pletter i forskellig farve (som sort og smoke?)

[QUOTE=binks;847959]En lille harlekin :slight_smile:
Mon ikke hun skal bo her[/QUOTE]

Hvor er de skønne. :hjerte: Og et herligt gruppebillede. :smiley:

Nå… Så blev man selektiv blind IGEN! :smiley:

Nøj de er dejlige :slight_smile:

Oh maaaan!

Jo det tror jeg nok hun skal - hende vil jeg nemmerlig ud og se med fingrene!! :slight_smile:

Hun er SÅ lækker Birthe!

Tillykke med hende!

/Mette

[QUOTE=TrekkieGrrrl;848020]Ah tak!

Så Adelie er lige netop bicolour, men med et par pletter mindre ville hun ha’ været harlekin? (hun ligger sådan et sted mellem de to tegninger synes jeg, ikke så idt pletter som harlekin, men mindre end tegningens bicolor. Og så er hun jo egentlig tricolor L Sort, smoke og hvid…

KAN en harlekin godt ha’ pletter i forskellig farve (som sort og smoke?)[/QUOTE]

Omvendt, med et par pletter MERE ville hun havde været harlekin. Det handler også om hvor procentvis meget de har af hhv. hvid og “den anden farve”…
Og nej, den der med at Delle har sorte og sorte smoke omrĂĄder er ikke normal :slight_smile: Og handler nok egentlig om at hun er smoke over det hele, det er bare langt fra alle steder man kan se det :slight_smile: Hun var jo ogsĂĄ ret lang tid om at vise det smoke

:inlove: sikke dog et sødt gruppebillede :hjerte:

Men en harlekin - eller bicolour for den sags skyld - kan da sagtens have flere farver?

Den kan da i hvert fald sagtens have både røde og sorte pletter - og så det hvide selvfølgelig :slight_smile:

Og sikke en dejlig lille mis! Rigtig fine pletter - i fin farve! :hjerte:

Syns også de er helt vildt lækre, og det sagde jeg jo til dig da jeg besøgte dig… Men er nu stadig mere til ham??? i baggrunden.

NUII han er lækker.

Ă…hhhh hvor nuser-puser :inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

:smelter:Smukke, smukke misser

Cats og Conni

så måtte vi endelig se !!! de er sgi lækre

[QUOTE=Diana F;848257]Men en harlekin - eller bicolour for den sags skyld - kan da sagtens have flere farver?

Den kan da i hvert fald sagtens have både røde og sorte pletter - og så det hvide selvfølgelig :slight_smile:
[/QUOTE]

Ja ja, den anden farve kan selvfølgelig være tortie - altså sort og rød :slight_smile: (eller blå og creme, chokolade og rød, lilla og creme, cinnamon og rød, fawn og creme)

Nuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, men altsĂĄ :smelter: Hvor er det nogle smukke smĂĄ banditter. :slight_smile:

Uha, nu bliver det godt nok avanceret - alle de kombier - så kan jeg ikke følge med længere…:høhø:

Er der overhovedet andre racer, der har så mange (tilladte) kombinationsmuligheder inden for farver og mønstre som orientaleren? For jeg synes godt nok, at der er MANGE! :uha:

Jamen er det så ike bare en tortie med hvidt? Eller hedder det stadigvæk harlekin?

harlekin er bestemt af mængden og placering af det hvide … det er tortie med hvidt (tricolor)… i van, harlekin eller uspecificeret