Lille ballademager

[quote=NicolaiSolberg;297062]lige nu ligger jeg med “friends” i DVD’en, Laika på maven, og den lille nye 50 cm fra os :). og laika knurrer lige en gang imellem, men ellers sker der ikke noget :).
Og hun er rigtig rigtig dejlig. 6 dage yngre end laika, en smuule større, og så ligner hun Laika på en prik, på nær at farverne er anderledes. men med de samme tydelige striber, og hun er baare smuk :)[/quote]

Vi vil da se hende !!! :slight_smile:

Det går SUPER godt Nicolai …Nu hvor de er så tætte på hinanden, og du har to hænder, så kan du sagtens nusse dem lidt samtidig …Og på den måde får de fordelt hinandens duft. det er nemlig fremmede dufte katte for det meste reagerer på. Man kan osse ‘lege’ dem sammen …En krøllet stykke papit i en snor som man trækker hen ad gulvet, det får sikkert dem begge til at optage jagten …Men foreløblig, så prøv at lade dem helt være, fordyb du dig bare i Friends :slight_smile:

Så gør jeg bare det :slight_smile:
Men det har været rigtig dejligt at få den nye… Laika har ikke lavet ballade en eneste gang siden hun kom :slight_smile:

[quote=NicolaiSolberg;297070]Så gør jeg bare det :slight_smile:
Men det har været rigtig dejligt at få den nye… Laika har ikke lavet ballade en eneste gang siden hun kom :)[/quote]

Det er lige før jeg tillader du kommer og banker mig med en våd avis, hvis du fortryder dit valg :slight_smile: …Jeg er SÅ sikker på, at jeres Laika forandrer sig - De første par dage, vil hun være en lille skygge af den ny, og derefter så vil den vilde leg sætte ind …Bare vent, der kommer en lille periode, hvor hun dårlig har tid til jer tobenede :slight_smile:

Det passer mig fint :slight_smile: jeg elsker lille Laika, men en lille pause fra at hive hende ud af skabe konstant, ville nu være dejligt :slight_smile:

:thumbup:Uhhhh to livlige katte i huset !!! Tillykke med dem! og jeg håber, og tror, at de bliver til stor glæde ! Må vi de billeder ???
Knus fra Cats og Conni

Der skal nok komme masser af billeder :slight_smile:
Vil bare gerne lige vente til hun er faldet lidt til, og de har lært hinanden at kende lidt :slight_smile:

hvor længe skal man egentlig vente, fra man har sat dem sammen, til man bare kan begynde at kæle/lege med lige den af dem der nu er nærmest? :slight_smile:

Det kan du sagtens gøre nu …Prøv at finde noget som du kan lege med dem begge to samtidig.

Hvordan er det gået indtil nu ??

Det er gået overraskende godt :slight_smile: Laika har en ide om at komme snigende bagfra og lugte til Lathika, men når hun så vender hovedet, så hvæser Laika af hende :slight_smile:
Og hvis man sætter sig til at lege lidt med Lathika, så kommer Laika løbende, og skal overtage legen :).
men de har begge to stadig al pelsen, der er intet blod, og intet i lejligheden er gået i stykker :slight_smile:

-wehu succes -wehu

SÅ fik laika sku en på hovedet.
Hun hoppede op på sofa’en og hvæste af den nye, og så fik hun lige højre for pote ned over hovedet :slight_smile: blev hun godt nok ikke glad for

[quote=NicolaiSolberg;297279]SÅ fik laika sku en på hovedet.
Hun hoppede op på sofa’en og hvæste af den nye, og så fik hun lige højre for pote ned over hovedet :slight_smile: blev hun godt nok ikke glad for[/quote]

-LOL der er spunk i din nye pige…

det er helt normalt… men kan lige se det for mig :smiley: :smiley:

[quote=NicolaiSolberg;297279]SÅ fik laika sku en på hovedet.
Hun hoppede op på sofa’en og hvæste af den nye, og så fik hun lige højre for pote ned over hovedet :slight_smile: blev hun godt nok ikke glad for[/quote]

Looool … Hun er en frisk missetøz hende Lathika :smiley:
Pyt …Lad dem bare svinge en blød pote fra tid til anden, det betyder ikke spor, og der var helt sikkert ikke ‘søm’ i handsken ? :slight_smile:

jeg synes godt nok der var noget kraft bag slaget :slight_smile:
men det er jo også “fars” små prinsesse, så jeg synes jo alt ser hårdt ud :slight_smile:

[quote=NicolaiSolberg;297287]jeg synes godt nok der var noget kraft bag slaget :slight_smile:
men det er jo også “fars” små prinsesse, så jeg synes jo alt ser hårdt ud :)[/quote]

Skammelig jeg ikke kan optage videofrekvenser med vores camera, for ellers skulle du se catfight …Lige nu tar’ mine tøzer på næsten 5 måneder lige en kamp om hvem der er stærkest, og de lægger ikke fingre imellem :slight_smile: …Men jeg kan betro dig, det ser værrer ud end det er :slight_smile:

nu sker der nogle ting :slight_smile:
de har lige skiftet til at jagte hinanden gennem stuen, det endte så i et lille piv og et hvæs :)… men det må da være et godt tegn?

Så længe de pænt skiftes til at jage hinanden, så er der ingen problemer… og et lille hvæ og piv, når en tager for hårdt fat er heller ikke særligt bekymrende - de skal jo lige lære hinanden ordentligt at kende :slight_smile:
Mine to små drenge havde to dage, hvor den ene knurrede som en pit bull, når den anden kom i nærheden af ham… idag tæsker de lykkeligt løs på hinanden og ender som regel i en temmelig uordentlig sovende pelsbunke midt på gulvet, hvor de kan være sikre på at være allermest i vejen :smiley:

og nu ligger de på hver deres side af mig og sover :slight_smile: ej hvor er jeg allerede glad for vi fik en mere :slight_smile:
mine dejlige små piger :slight_smile:

Første billede af den lille nye er nu uploadet! :slight_smile:
Det kunne desværre kun blive til 1. hun er ikke så fotogen endnu :slight_smile: