Lille killing fundet herhjemme

Den skal ind i varmen i nat, husk den har jo ikke nogen at putte med, til at holde den varm.

Jeg vil nu mene at selv et lille bitte badeværelse var bedre :slight_smile: heller ikke så koldt for den i nat. Kanin løbegård, ja, hvis det er indenfor, ellers synes jeg stadig badeværelse er bedre :slight_smile:

Men hvad så i morgen tidlig når vi begge skal ud af døren? Skal den så udenfor igen?

Jeg ville personligt holde den inde, og så nu gå ud og stemme dørklokker, sammen med et billede af killingen (evt på mobilen) og se om ikke jeg kunne finde kattens (mors) ejer.

Så kan I måske sætte kassen ind i kaninløbegården, til I kommer hjem igen… :gruble:

Evas forslag er bedre end mit.

Hov! Jeg synes da nok at jeg lige havde set den lille søde killing i Langå-gruppen. :slight_smile: … Jeg har lige svaret derinde…
Jeg håber, at I finder et godt hjem til den.

Uh… Vil du ikke lige skrive hvordan det ender med den lille? Jeg kan ikke helt få den ud af hovedet… Måske fordi jeg bor på Skovalle, og den lige så let kunne være endt her hos os.

Den er nu flyttet ind på badeværelset, og vores katte er flyttet ind i stuen. Den er begyndt at spinde rigtig meget, men kan godt stadig hvæse lidt når man står op og ser farlig ud. I morgen prøver vi at lave nogle sedler vi kan hænge op i området. Så må vi håbe at det giver pote. Det er i hvert fald ikke en vildkat.

Her er den

Ja, den er ikke gammel. Alt for lille til at være uden sin mor i hvert fald… Jeg håber det giver pote for jer i morgen, og er glad for at læse at I har taget den ind :slight_smile:

Hvor længe kan man vente på at en eventuel ejer henvender sig? Hvis vi i dag laver sedler, udskriver og hænger op rundt omkring. Hvor mange dage skal vi så vente, inden vi begynder at kontakte diverse internater el.lign.? Tænker hvor længe kan den klare sig uden mor og evt. søskende - eller substitutter heraf?

Vi bor ikke umiddelbart i nærheden af en gård, i hvert fald ikke én hvor en killing af den størrelse selv kan løbe fra. Men spørgsmålet er om nogen har sat den ud i skoven på den anden side af vejen, hvis ikke den kommer fra et af nabohusene.

Hej Cecilie.
Jeg synes, at du skal ringe til vores lokale dyrlæger når de åbner, og bede dem om hjælp. Hvis nogen mangler en lille mis, er det sikkert alligevel der de vil henvende sig.
Desuden ved jeg, at de af og til tager imod hittemisser… Og måske har de tilmed en idé om hvor den lille stammer fra.
Jeg ville ikke selv vente, og jeg ville heller ikke bruge krudt på opslag m.v. Så lille en kat skal ikke være alene, og det vigtigste er at sørge for den - ikke evt. ejere.

Okay. Jeg har aldrig brugt vores lokale dyrlæge, men hvis du ved at de tager imod katte så kan jeg godt prøve at ringe til dem. :slight_smile:

Jeg har brugt den igennem de sidste 12 år, og om ikke andet ved jeg, at de har kompetencerne og hjertet på det rette sted. :slight_smile:

Okay. Jeg har aldrig brugt vores lokale dyrlæge, men hvis du ved at de tager imod katte så kan jeg godt prøve at ringe til dem. :slight_smile:

Det ved jeg i hvert fald at de har gjort før i tiden. :slight_smile: Og måske har de fået en henvendelse eller ved hvor killingen kan høre til. Den ene af dyrlægerne bor kun et stenkast fra os. :slight_smile:

Hvis der er noget jeg kan hjælpe med, kan du kontakte mig på 20970474. Jeg går hjemme og bor som sagt lige rundt om hjørnet. :slight_smile:

Tak for det. :slight_smile: jeg har fri ved frokosttid. Så engang i eftermiddag kunne jeg eventuelt finde på at kontakte dig hvis det er nødvendigt. :slight_smile:

Jeg fandt først en plads på et kattehjem, men Katjas mand faldt for betteskiden, så nu flytter den lille killing over til dem i stedet. :slight_smile:

Og se lige hvilken lækkermås man er. :slight_smile:

Ja, min ikke-så-stopklods :wink: har drømt om en helt almindelig huskat i årevis, og da han så den lille mis, blev han så blød i knæene, at han slog til. :wuhuu:
Han er nu på vej for at hente den og tage den til dyrlæge, og så flytter den ind her. :inlove: