Lille killing fundet herhjemme

Det kan jeg dæleme godt forstå, hvor er han fin :slight_smile: Til lykke med ham!
VH
Susanne

Den lille mis er hentet nu, og på vej til doktor dyr. :slight_smile:

Hej.
Har sådan en lille størrelse ikke brug for at være hos en mor mis, der kan lære den hvordan en mis opfører sig?

Tja, nu har Katja jo 5 andre katte, hvor den ene er en stor killing, så den lille mis skal nok få det godt. :thumbup:

Hvor dejligt at Lillemis har fået sig et hjem, hos en kattegal :), så kan vi følge med i den lille pruts opvækst. :thumbup:
Er det en dreng eller en pige?

Den lille mis er en pige på ca. 8 uger. :slight_smile:
Min mand har haft hende en tur forbi dyrlægen, som kunne konstatere at hun både have øremider, orm og lopper. Hun er nu i behandling.
D. 30. har hun en tid til sin første vaccine, og neutralisering vil ske så snart hun er stor nok. :slight_smile:

Min mand er helt væk i hende, :inlove: og vi skal naturligvis nok sørge for, at hun får det godt. :hjerte: Manden min har vist købt hele dyrlægens udvalg af killingekost og lige nu er han ved at finde navn til hende. Jeg har foreslået Maude, men det er ikke fint nok til hende. :tihi:

[QUOTE=Løvehjerte;1201457]Den lille mis er en pige på ca. 8 uger. :slight_smile:
Min mand har haft hende en tur forbi dyrlægen, som kunne konstatere at hun både have øremider, orm og lopper. Hun er nu i behandling.
D. 30. har hun en tid til sin første vaccine, og neutralisering vil ske så snart hun er stor nok. :slight_smile:

Min mand er helt væk i hende, :inlove: og vi skal naturligvis nok sørge for, at hun får det godt. :hjerte: Manden min har vist købt hele dyrlægens udvalg af killingekost og lige nu er han ved at finde navn til hende. Jeg har foreslået Maude, men det er ikke fint nok til hende. :tihi:[/QUOTE]

Det var dog en fantastisk løsning…at den lille killing fik hjem hos en kattegal med kattegal mand og andre katte. :slight_smile:

Stort tillykke med hende…

Tillykke med hende :flag:, hun er bare yndig :smelter:

Havde I fremlyst den? :slight_smile:

Ja. :slight_smile: Cecilie fremlyste hende på vores lille bys facebook-gruppe. Det er sådan vi gør her i byen.
Desuden blev de lokale dyrlæger kontaktet. De havde dog heller ikke fået nogle henvendelser.

Dyrlægen som har undersøgt hende tror, at hun er en lille vildkat. Han har ikke før set ejede huskatte som var så utøjsbefængt som denne lille dame.

[QUOTE=Løvehjerte;1201474]Ja. :slight_smile: Cecilie fremlyste hende på vores lille bys facebook-gruppe. Det er sådan vi gør her i byen.
Desuden blev de lokale dyrlæger kontaktet. De havde dog heller ikke fået nogle henvendelser.

Dyrlægen som har undersøgt hende tror, at hun er en lille vildkat. Han har ikke før set ejede huskatte som var så utøjsbefængt som denne lille dame.[/QUOTE]

Godt hun ender hos jer :smiley: Katja, med 3 birmaer, 1 brite, 1 siameser og en utøjsbefængt blåmis :smiley:

Ja! Det er da fantastisk. :høhø:
Mht, farven, så er hun blåtabby, ikke sandt? :slight_smile: Eller?

Jo , jeg tænker også, at hun er blåtabby :slight_smile:

[QUOTE=Løvehjerte;1201481]Ja! Det er da fantastisk. :høhø:
Mht, farven, så er hun blåtabby, ikke sandt? :slight_smile: Eller?[/QUOTE]
Jo hun er en smuk lille blåtabby

[QUOTE=Løvehjerte;1201481]Ja! Det er da fantastisk. :høhø:
Mht, farven, så er hun blåtabby, ikke sandt? :slight_smile: Eller?[/QUOTE]

Og blå makrel tabby så vidt jeg kan se (striberne kan blive brudt så meget at indtrykket er mere spotted tabby end makrel tabby, det er sådan noget tiden vil vise) :slight_smile:

Hermed en lille video af Basta, som hun nu hedder. :slight_smile:

Hun er da bare alt for sød! :hjerte:

[QUOTE=Løvehjerte;1201553]Hermed en lille video af Basta, som hun nu hedder. :slight_smile:

Der er da vist en, der vil blive rigtig forkælet :høhø: Og hun NYDER det! :hjerte:

Hvor er hun bare fin!!! Tillykke med at I fandt sådan en god løsning :slight_smile:

[QUOTE=Løvehjerte;1201553]Hermed en lille video af Basta, som hun nu hedder. :slight_smile:

Hihi, vi havde også snakket om et navn med B som begyndelsesbogstav. :ok: