Lille Louis

I denne uge er der sket lidt nyt herhjemme… DK Korzhik’s Louis Vallet er flyttet ind :hjerte:

Vi mødte ham for første gang for et par uger siden, hvor vi lige skulle på besøg hos Jeanette og Knud Erik for at opleve Kurilean Bobtail… Og så var der jo lige ham der den bette, som skulle nulres lidt på, når nu vi var der :wink: Og så tog det ene hjerteslag det andet, og vi blev nødt til at sige ‘ja tak’ til ham, så Hugo kunne få sig en ny ven. Louis lød som den helt rigtige lille fyr, der både kunne være legekammerat til Hugo og blid ved de to store.

Han charmerede Rune lidt, da vi skulle hente ham :wink:

Det var lidt hårdt at flytte et nyt sted hen…

… Faktisk meget hårdt :tihi:

Han er så også nemmest at fange, når han sover!

De første par nætter har han sovet hos os - selvfølgeligt på min pude :dokdok:

Så kær er han :hjerte:

Og så bette er han :hjerte:

Han er en smuuuule nærgående :høhø:

Det har været den længste sammenføring vi har oplevet, men den har vist stadig været nem. Muffe har været meget interesseret i Louis, selvom han var lidt farlig :tihi: Nobby syns han var grim, dum, ildelugtende og… spændende! Så der er blevet hvæst lidt fra de to. Hugo var noget ambivalent. Han opdagede hurtigt, at den lille kan lege :thumbup: meeen han skulle ikke alt for tæt på, så ku han få et dask, ku han! Heldigvis er de allesammen nu kommet over det :slight_smile:

Og lille Louis, ja, han tog det helt op og ned. Hvæste de, jamen, så satte han sig da bare eller gik. No biggie :smiley:

Nu har de fundet fælles interesser :tihi:

Og her til aften så jeg det her :hjerte: :hjertehop: :hjerte:

Nu er det bette myr træt! Det har været en lang dag med masser af leg med Hugo :inlove:

Vi har nu Jungledyret Hugo og Abekongen Louis. Mon vi selv har bedt om problemer :høhø:

Stort tillykke med det bette Abe-myr :smiley: Glæder mig til at møde ham IRL. Han ser rigtig dejlig ud, og ud fra dine updates ER sammenføringen faktisk gået rigtig godt og hurtigt. Som sagt, er du bare sammenføringsforkælet :wink:

Knus fra moster Pernille og gutterne!

Åh hvor forstår jeg jer godt… De er altså sjove og vores ene elsker også det med at komme hel op i ens hoved…

Tillykke med den lille haleløse (?):flag: Hvor er han sød!

Hold da op, hvor er han kær, jeg kan godt forstå, at I blev forelskede på stedet :hjerte::hjerte:

Herlige billeder af jeres skønne flok :wehuu: og ja de Bobtails er nemmest at fotografere når de sover :stuck_out_tongue:

Der var en kanon god kontakt mellem jer da i var på besøg og Intet glæder os mere end at Louis flyttede hjem til jer :thumbup:

Han er skøn og selv med så stor en killingeflok, mærker man at en flytter, men indrømmer at jeg har det godt med at de flytter, når jeg har oplevet den gode kontakt ved besøget :hjerte:

Bette lille nus! :wehuu:

Tillykke med ham - hvor var det bare godt at han kunne flytte ind hos jer nu her og få Hugo til at live op igen :slight_smile:

NUI, han er lækker

Tak for kommentarerne :blomst:

[QUOTE=Pernille DL;1250684]Stort tillykke med det bette Abe-myr :smiley: Glæder mig til at møde ham IRL. Han ser rigtig dejlig ud, og ud fra dine updates ER sammenføringen faktisk gået rigtig godt og hurtigt. Som sagt, er du bare sammenføringsforkælet :wink:

Knus fra moster Pernille og gutterne![/QUOTE]

Jaja, jeg ved det godt :ups:

Og tak :slight_smile:

Jeg glæder mig til at han bliver større så vi kan se, om alle de gode lokkende ting I har skrevet om racen passer :tihi:

Er Muslings kammerat ikke godt nok en bobber?

Tak :smiley:

Naaarj da, han har da - han har da omkring 5 cm :tihi:

Du kan lidt se den her :slight_smile: Så vidt jeg ved bliver den lidt mere tydelig og pompom-agtig, når han blir større.

Tak :smiley:

Han charmerede mig allerede, da Jeanette lagde billeder op af ham første gang :ups:

[QUOTE=Jeanette;1250690]Herlige billeder af jeres skønne flok :wehuu: og ja de Bobtails er nemmest at fotografere når de sover :stuck_out_tongue:

Der var en kanon god kontakt mellem jer da i var på besøg og Intet glæder os mere end at Louis flyttede hjem til jer :thumbup:

Han er skøn og selv med så stor en killingeflok, mærker man at en flytter, men indrømmer at jeg har det godt med at de flytter, når jeg har oplevet den gode kontakt ved besøget :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak for de søde ord, Jeanette :blomst:

Vi er SÅ glade for, at den lille pelskugle fik lov til at flytte hjem til os!

Pivdyr :stuck_out_tongue:

Tak :slight_smile:

Det er bare så dejligt, at vi allerede har kunne mærke en positiv forskel på Hugo :hjerte:

Han er lige så blød, som han ser ud… Mon ikke han kan komme forbi hittekattestanden og lade sig begramse en dag :wink:

jep muslings ven er en kort håret bobber…

:wehuu: Hvor er han bare sød! :wehuu:

Hvor er han bare smuk og dejlig! Tillykke med ham. :smiley:

Nu fandt jeg så ud af, hvor Randers ligger i Danmark. Jeg troede ellers som dum københavner, at det lå i trekantsområdet. Pinligt, pinligt! Men hvis jeg en dag kommer forbi, så vil jeg meget gerne møde ham. :slight_smile:

Ja, det ser da ellers ud til at gå fint med ham. Og så dejligt, at han har den ønskede effekt :slight_smile:

Har Nobby også overgivet sig? :slight_smile:

Hvor er han sød! Tillykke med ham! Han ser ud til at have været det helt rigtige valg :wehuu:

Tak :smiley: Han er sødere i virkeligheden :wink:

[QUOTE=Cecilie;1250712]Hvor er han bare smuk og dejlig! Tillykke med ham. :smiley:

Nu fandt jeg så ud af, hvor Randers ligger i Danmark. Jeg troede ellers som dum københavner, at det lå i trekantsområdet. Pinligt, pinligt! Men hvis jeg en dag kommer forbi, så vil jeg meget gerne møde ham. :)[/QUOTE]

Mange tak :smiley:

Hahaha… Det tager jeg som meget normalt :stuck_out_tongue: Jeg havde for et par år siden overbevist mig selv om, at Mors lå i det sydfynske øhav… Det var slet ikke pinligt, når jeg selv boede i Nordjylland :klapper:

Det er bare SÅ dejligt, at han virker til at være den løsning vi manglede :smiley:

Jeps :tihi: Han forsøgte i går med lidt ørevask, men måtte altså sige stop, da Louis ville die :klapper: I aftes var der leg mellem ham, Hugo og Louis :hjerte:

Tak :smiley:

Hjertelig tillykke. Han ser SÅ sød ud. :inlove:

Jeg har da egentligt en bette video af Mr Cutie Pie

Den er ikke decideret spændende, men han får da vist sine ælteevner :stuck_out_tongue:

//youtu.be/pOxIcFQZugE

Hvordan udtaler I egentlig hans navn? Med eller uden s? Jeg er nogle gange blevet overrasket, når jeg har hørt folk sige navnene på deres katte, så jeg må hellere være forberedt, når jeg skal møde ham. Det går jo ikke, at den lille bliver identitetsforvirret :rock: