Lille Louis

Rune gør det uden s, jeg får gjort begge dele… Men vores tanke er, at det nok er uden s (Rune får sin vilje med kattenavne :wink: )

Han bliver dog tit kaldt pivdyret :ups:

Jeg har lige fanget en lille video af pivdyret, hvor I kan se hvor sølle og afvist han er :stuck_out_tongue:

//youtu.be/aFqCxfv_-pQ

Tillykke med jeres lille smuksak :smelter:

Kæft hvor er han kær!

[QUOTE=Lykke;1250978]Jeg har lige fanget en lille video af pivdyret, hvor I kan se hvor sølle og afvist han er :stuck_out_tongue:

//youtu.be/aFqCxfv_-pQ
[/QUOTE]

Først et kæmpe tillykke med ham og some noget helt andet: Kæft hvor hans måde og miave på minder om Bettefisens! :uha::wehuu:Dog i et noget lavere toneleje :tihi:

Den bette takker og bukker - og føler sig endnu mere vigtig :tihi:

Tak :slight_smile:

Ifølge Jeanette lyder bobbere bare sådan, så måske det er det :stuck_out_tongue: Men jeg håber godt nok, at hans stemme falder lidt med alderen :uha:

Arrrhmen det bette myr slår da helt enormt ud på nuthedsskalaen :hjerte:
Han er både kær og smuk. Stort TILLYKKE med ham :blomst:

Og udover at han er totalt nuttet, hvor er det så også godt at se alle tre katte samlet så tæt sammen om ham :hjerte:

Junior var på vej ind i min bette bærbare da jeg afspillede videoen så hvis pivdyret stadig føler sig ensom og forladt, er jeg sikker på at Junior vil tage ham under sin vinge :tihi:

Tillykke med ham for øvrigt…det har jeg helt glemt at få sagt :ups:

[QUOTE=Lykke;1250978]Jeg har lige fanget en lille video af pivdyret, hvor I kan se hvor sølle og afvist han er :stuck_out_tongue:

//youtu.be/aFqCxfv_-pQ
[/QUOTE]

Efter at have afspillet videoen, render hans søster Angelica render nu rundt om computeren for at finde ham :tihi:

[QUOTE=Lykke;1251002]Den bette takker og bukker - og føler sig endnu mere vigtig :tihi:

Tak :slight_smile:

Ifølge Jeanette lyder bobbere bare sådan, så måske det er det :stuck_out_tongue: Men jeg håber godt nok, at hans stemme falder lidt med alderen :uha:[/QUOTE]

Ja jeg vil kalde det en hæs pippen, men den kan være gennemtrængende og det bliver den hvis han ligner hans tipoldefar :uha: så får en en storsnakkende kat i kan føre lange samtaler med :stuck_out_tongue:

Jeanette, du skulle høre Bettefisen vræle…han er endda højere og meget værre end Fanni! Hvis det ikke siger noget om hvor gennemtrængende han er så ved jeg ikke hvad er :tihi:
Han har formået og vække mig op til flere gange fra en dyb søvn… :høhø:

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1251012]Jeanette, du skulle høre Bettefisen vræle…han er endda højere og meget værre end Fanni! Hvis det ikke siger noget om hvor gennemtrængende han er så ved jeg ikke hvad er :tihi:
Han har formået og vække mig op til flere gange fra en dyb søvn… :høhø:[/QUOTE]

Fanni er blevet rigtig dygtig til at holde kæft, når vi er på udstilling. :ups: Men hun kan stadigvæk råbe en udstillingshal op, hvis hun virkelig føler at hun lider. :tihi:

Det lille pivdyrs lidelser ignoreres fuldstændig her, for Fanni nægter at anderkende eksistensen af andre katte, når hun ikke kan se dem. :noway:

[QUOTE=Bidt_af en gal kat;1251012]Jeanette, du skulle høre Bettefisen vræle…han er endda højere og meget værre end Fanni! Hvis det ikke siger noget om hvor gennemtrængende han er så ved jeg ikke hvad er :tihi:
Han har formået og vække mig op til flere gange fra en dyb søvn… :høhø:[/QUOTE]

Når jeg skriver gennemtrængende er det slet ikke med en lyd som Fanni har. Vores Bobtail har en helt specielt hæs stemme, som jeg betegner som en pippen, :slight_smile:

Den eneste at vores det har en lyd der er lige andre katte er Finn hankatte brummen/rullenden kald :tihi:

[QUOTE=DK Lindvig;1251004]Arrrhmen det bette myr slår da helt enormt ud på nuthedsskalaen :hjerte:
Han er både kær og smuk. Stort TILLYKKE med ham :blomst:[/QUOTE]

Mange mange tak, Hanne!

Det er bare så dejligt, at de allesammen har taget ham til sig allerede. Muffe er den, der generelt holder sig mest på afstand, men vræler den lille skal han nok komme med et par trøstende kur :tihi:

De sidste par aftener har Hugo, Louis OG Nobby leget tag fat/løbeleg sammen :hjertehop:

[QUOTE=Gizzemissen;1251007]Junior var på vej ind i min bette bærbare da jeg afspillede videoen så hvis pivdyret stadig føler sig ensom og forladt, er jeg sikker på at Junior vil tage ham under sin vinge :tihi:

Tillykke med ham for øvrigt…det har jeg helt glemt at få sagt :ups:[/QUOTE]

Pivdyret føler sig altid forladt - selv når han sidder i ens arme :dokdok:

Du kan få lov til at nyde lyden, hvis du tager med til Odense :wink:

[QUOTE=Jeanette;1251011]Efter at have afspillet videoen, render hans søster Angelica render nu rundt om computeren for at finde ham :tihi:

Ja jeg vil kalde det en hæs pippen, men den kan være gennemtrængende og det bliver den hvis han ligner hans tipoldefar :uha: så får en en storsnakkende kat i kan føre lange samtaler med :p[/QUOTE]

Det er lidt sødt med Angelica :tihi:

Meeen jeg syns det lyder til, at ‘nogen’ har glemt at fortælle os noget om familien :uha:

Lykke du har da hilst på det meste af familien… Finn bor ved dem og har ofte været på udstilling… Han er en SKØN rød korthåret dreng som elsker at gå tur i udstillings hallen…

Der var ingen der snakkede de to gange vi var på besøg :tihi:

He he Finn plejer altså også at opføre sig pænt… Sidder lige nu og tænker på at jeg egentlig ikke helt husker hans stemme efter de utrolig mange gange vi har besøgt dem… Han plejer blot at holde øje med ungerne for han ved at Martin gerne giver ham godbidder hvis han kan nå dåsen…

Men gad bide om Louie har lært at dig og de andre missere kommer når han snakker… Synes nemlig de minder meget om siataler når det handler om tillært adfærd… (Han får jo dejlig meget opmærksomhed når han snakker af jer og nobby, alias det virker når man vil havde selvskab)

[QUOTE=line_refsgaard;1251092]He he Finn plejer altså også at opføre sig pænt… Sidder lige nu og tænker på at jeg egentlig ikke helt husker hans stemme efter de utrolig mange gange vi har besøgt dem… Han plejer blot at holde øje med ungerne for han ved at Martin gerne giver ham godbidder hvis han kan nå dåsen…

Men gad bide om Louie har lært at dig og de andre missere kommer når han snakker… Synes nemlig de minder meget om siataler når det handler om tillært adfærd… (Han får jo dejlig meget opmærksomhed når han snakker af jer og nobby, alias det virker når man vil havde selvskab)[/QUOTE]

Martin er da vist en god dreng i kattenes øjne :slight_smile:

Kattene virker stadig lidt forskrækkede, når han går i gang med sin vrælen, så tror ikke han har trænet dem :tihi:
Os er så noget andet… Han begyndte fra dag et at gå og vræle af os, så der samlede vi ham jo op for at se, om der var noget :ups:

Angelica er så sød og meget insisterende, når hun vil have kæletid. hun trænger i den grad til at få sin egen familie :tihi:

De er jo meget forskellige, men det lyder til at kiksen gener er slået igennem hos ham :hjerte:

Der skeer jo så meget andet, når der er gæster, men vi sad lige og snakkede om hvem der snakker mest og det er nok drengene og især Kiksens afkom, snakker meget

De skal nok vænne sig til det og måske lære de noget af ham :tihi:

Ja, det er jo lige det - Det lyder til han har er ved at træne jer op :tihi:

Åh I har fået en bobtail :hjerte: Stort tillykke :slight_smile: Hvor ser det hele bare godt ud med dem sammen - hvor gør det mig glad :slight_smile:

Og hold op hvor er han SØD:hjerte:

Og jeps - akkurat samme stemme som Toulouse drengen - og her ligger i øvrigt tre katte og en hund og kigger med . Toulouse snorkbobler på 1. sal - han står op omkring kl 15.45… Den dovnerik!

Jeg er sikker på, at Louis kommer til at give jer en masse fantastiske oplevelser :hjerte: