Lille Louis

[QUOTE=Jeanette;1251182]
De skal nok vænne sig til det og måske lære de noget af ham :tihi:

Ja, det er jo lige det - Det lyder til han har er ved at træne jer op :tihi:[/QUOTE]

Jeps… Og han er SÅ dygtig til det… Når det der bette ansigt siddet og kigger ynkeligt på en :smelter:

[QUOTE=lenschow;1251186]Åh I har fået en bobtail :hjerte: Stort tillykke :slight_smile: Hvor ser det hele bare godt ud med dem sammen - hvor gør det mig glad :slight_smile:

Og hold op hvor er han SØD:hjerte:

Og jeps - akkurat samme stemme som Toulouse drengen - og her ligger i øvrigt tre katte og en hund og kigger med . Toulouse snorkbobler på 1. sal - han står op omkring kl 15.45… Den dovnerik!

Jeg er sikker på, at Louis kommer til at give jer en masse fantastiske oplevelser :hjerte:[/QUOTE]

Tak, Helle :slight_smile:

Vi er SÅ glade for, at der allerede er en hel anden ro her - selvom vi har den lille ballademager :tihi:


I morges fangede jeg Nobby i at give Louis karbad… Det må simpelthen ha været karbad så våde som Louis’ ørehår blev :klapper:

Muffe og Louis! Se en forskel :uha:

Rune har lige leget Louis træt… Meeeeeget træt :tihi:

Og ja, man må både køsse og mundprutte maven :thumbup:

[QUOTE=Lykke;1251271]Jeps… Og han er SÅ dygtig til det… Når det der bette ansigt siddet og kigger ynkeligt på en :smelter:

Tak, Helle :slight_smile:

Vi er SÅ glade for, at der allerede er en hel anden ro her - selvom vi har den lille ballademager :tihi:


I morges fangede jeg Nobby i at give Louis karbad… Det må simpelthen ha været karbad så våde som Louis’ ørehår blev :klapper:

Muffe og Louis! Se en forskel :uha:

Rune har lige leget Louis træt… Meeeeeget træt :tihi:

Og ja, man må både køsse og mundprutte maven :thumbup:[/QUOTE]

Du skal have ny signatur igen :tihi:

Ja jaaaa… Du er ikke den første der siger det :ups:

Nej, Ann… du skal have SKOVKAT næste gang…
S K O V K A T!

Ikke lille søøøøøød nuser haleløs kuriller!!!

[QUOTE=Lykke;1251271]Jeps… Og han er SÅ dygtig til det… Når det der bette ansigt siddet og kigger ynkeligt på en :smelter:

Tak, Helle :slight_smile:

Vi er SÅ glade for, at der allerede er en hel anden ro her - selvom vi har den lille ballademager :tihi:


I morges fangede jeg Nobby i at give Louis karbad… Det må simpelthen ha været karbad så våde som Louis’ ørehår blev :klapper:

Muffe og Louis! Se en forskel :uha:

Rune har lige leget Louis træt… Meeeeeget træt :tihi:

Og ja, man må både køsse og mundprutte maven :thumbup:[/QUOTE]

Hold op hvor er han kær :smelter:. Tillykke med ham.

[QUOTE=Ann K;1251280]Nej, Ann… du skal have SKOVKAT næste gang…
S K O V K A T!

Ikke lille søøøøøød nuser haleløs kuriller!!![/QUOTE]

Han er da næsten en skovkat :wink: Og han har en rigtig fiiiin søster :wink:

Mange tak :smiley:

Kæft hvor er det nye billede af Muffe og Louis nuttet :inlove:

[QUOTE=Ann K;1251280]Nej, Ann… du skal have SKOVKAT næste gang…
S K O V K A T!

Ikke lille søøøøøød nuser haleløs kuriller!!![/QUOTE]

Knud Erik har hende her, hun er lige så skøn

Du kan jo bare kalde hende en haleløs S K O V K A T :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Jeanette;1251397]Knud Erik har hende her, hun er lige så skøn

Du kan jo bare kalde hende en haleløs S K O V K A T :p[/QUOTE]

Nej, en pige går slet ikke til mine to gamle harper… Det ville være direkte synd!

Vi har faktisk talt om en kuriller, men det bliver sikkert nok alligevel skovkat, når vi kommer dertil :slight_smile:

Den lille pivskid lærer ALDRIG at holde mund :klapper:

I går aftalte vi ikke at lyde hans mindste piv…

I morges: VRÆÆÆÆÆÆL! - Hvad så lille skat? - VRÆÆL! - Skal du op? - VRÆÆL - Ja, det skal du da!

Flot, Rune :dokdok:

Det endte med at Rune kom og afleverede en småsovende Louis til mig efter en halv times tid, for han blev altså nødt til at komme i gang med at arbejde :tihi:

Louis har vist allerede gennemskuet, at det virker bedre at vræle af Rune :lol:

Jeg blir altså NØDT til at vise jer det her! Se hvem der ligger i kradsetræet!

Det har Hugo ikke engang fået lov til :uha:

Det ender med, at han bliver Muffes kat, så I må have en anden til Hugo :muhaha:

Tillykke med ham :smiley:

Ligner en herlig sammenførsel af flokken.

Nej nej nej… De må lære at være delebørn, må de :stuck_out_tongue:

[QUOTE=ThildeL;1251439]Tillykke med ham :smiley:

Ligner en herlig sammenførsel af flokken.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Ja, indtil nu har det gået dejligt nemt!

[QUOTE=Lykke;1251075]Pivdyret føler sig altid forladt - selv når han sidder i ens arme :dokdok:

Du kan få lov til at nyde lyden, hvis du tager med til Odense ;)[/QUOTE]

Jamen det ser jeg frem til for vi vil helt sikkert med til Odense…skal bare lige finde sedlen med oplysninger så jeg kan melde mit pivdyr til :tihi:

http://www.minvenkatten.dk/download/spiseseddel2015.pdf

Glad nu? :stuck_out_tongue:

Kan man blive overfaldet af sådan en lille haleløs størrelse, tænker I måske (eller måske ikke), men svaret er i alle tilfælde JA! :høhø:

Dårligt er man trådt over dørtrinet, før den lille fyr står ved ens fødder og skælder ud over, at man ikke har taget ham op endnu. Og så lagde han sig bare lige så fint på min arm og storspandt. SÅ kær :hjerte:

[QUOTE=galath;1252137]Kan man blive overfaldet af sådan en lille haleløs størrelse, tænker I måske (eller måske ikke), men svaret er i alle tilfælde JA! :høhø:

Dårligt er man trådt over dørtrinet, før den lille fyr står ved ens fødder og skælder ud over, at man ikke har taget ham op endnu. Og så lagde han sig bare lige så fint på min arm og storspandt. SÅ kær :hjerte:[/QUOTE]

Jeg takker mange gange for, at du reddede det bette skind fra at skulle bruge sin stemme fuldt ud :tihi:

Tak for besøget! Det var hyggeligt!

Ja :smiley:

Ihhh… Jeg glæder mig til I kommer til Odense :smiley: Så kan jeg også møde pivedyret… Og dig :smiley: