Lille renoveringstråd

Når man gør som flokken. opvokset blandt katte :p:

4 Synes om

Jeg er blevet forelsket i ideen om at få en væg med noget tapet a la det her.

Det er ikke sådan at blive forelsket i noget, der ikke findes :ups:

6 Synes om

Det findes, spørgsmålet er blot om du kan finde en version lige præcis du kan lide, betale og få sendt til Danmark.

Og som jeg sagde sidst, det ser såååååå godt ud!

1 Synes om

Nu ved jeg godt det handler om det nye køkken :ups:, men ham her

Ham kan jeg finde ud af hvad race det
Undskyld :ups: hvilken en er han ? Ser ud som en dejlige kat

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Hvis du trykker på en bruges navn, kommer du ind på deres profil, og hvis du er heldig har de beskrevet hvilke katte de har. Lykke har fx. Han er (håber virkelig at jeg husker rigtig) British Longhair. :slight_smile:

5 Synes om

Han er en British Longhair. Samme sind som en British Shorthair, bare langpelset (ok, der er Muffe sin helt egen :heart_eyes:)

Her er lidt flere billeder: Muffe med pels

Og her er præsentation af da vi fik ham (desværre fra før flytning af forum, hvor alle billeder røg): 1, 2, ups (lang)

3 Synes om

Den er ikke billig

Altså den du viser

Kiggede lidt mere og fandt f. Eks. Denne som koster noget mindre

Men @Susanne_W har sikkert erfaringer fra nogle butikker, for jeg mener hun har foto tapet

1 Synes om

Jeg er lige nød til at prale, for jeg fandt det tapet @Lykke har kik på. :grin:

Det tapet

3 Synes om

Ja, jeg har fototapet i køkken og soveværelse. De er købt på Ebay i Tyskland, og de har ikke været specielt kostbare :slight_smile: Kan ikke have når det bliver hvidt altsammen :slight_smile:
VH
Susanne

6 Synes om

5 Synes om

Tak @Enki så lærte jeg det :grin: dejligt med hjælp

@Lykke tak for svar, den race mindes jeg ikke at have stødt på, så kom der vist en race mere på seddel med mulige katte :ups: . Skal ihvertfald have fundet ud af meget mere om den, så jeg bliver mere oplyst
Bliver altså nødt til en gang mere og rose dig for din fortælling om voksne katte, og om deres hjemkomst hos jer. :blush: Du er fantastisk til og fortælle om dem så man bliver helt solgt i voksne katte

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Jeg er meget meget specifik med hvad jeg kan lide nok til det skal op i mit hjem, så det er svært at finde andet, når jeg først er forelsket :upside_down_face:

Den du har fundet er super flot, men alt for mørk til væggen. Det er en væk så langt fra vinduerne som muligt i rummet, så det må ikke blive alt for mørkt.

Heldigvis skal vi kun bruge 210, så det er ikke helt ekstremt i prisen. Troede først vi skulle bruge 4 m, så var ved at falde bagover :klappe:

Og så ved et tilfælde :tihi:

Jeg måtte bevise for Ea, at hun havde ramt fuldstændigt plet :tihi:

Jeg er enig! Lige nu er huset bare hvidt på alle vægge, fordi flytningen skulle gå hurtigt, og vi har ikke siden haft overskuddet til at male selv. Men når et rum skal renoveres, så skal der altså lidt vavavooooom til :hoho:

2 Synes om

Det her lyder måske mærkeligt, men slet den. Pelsplejen er ikke det værd, og Muffe er pletvis skaldet eller trimmet det meste af tiden.

Muffe er helt sikkert det værd, for han er totalt en ener, og bare så fantastisk en personlighed. Men åh gud, den pels.

Kig i stedet på de korthårede, hvis rundheden og det generelle temperament, er noget for dig. Og så kan jeg godt anbefale et par opdrættere, med lidt ekstra kælne katte af slagsen :wink:

6 Synes om

Shhhy… :shushing_face: Det behøver du da ikke nævne. :grin:

Først billede-googlede jeg det, og da jeg ikke fandt det sådan, så gik jeg i gang med at kikke på blomstertapet, og jeg nåede at kikke en del igennem før jeg fandt det. Så tror det var et tilfælde af “kan ikke se skoven for bare træer” de blev til en halv-ens blomster-masse. Men hey, det “bud” jeg troede jeg kom med, ramte jo så plet. Jeg er sååå god. :p:

3 Synes om

Jeg tænkte, at I lige kunne få lidt før-billeder mens vi pakker ned. Heldigvis går det ret godt.


Rune har taget et overskab ned, så vi har lidt skabsplads i vores midlertidige køkken på reposet.


Jeg foreslog post its så vi kunne se, når et skab var tømt. Rune mente, at når de alligevel skal kasseres, så var et kryds nemmere. Jeg føler mig helt rebelsk, når jeg sætter dem :tihi:

Men det var de før-billeder. De er fra salgsannoncen, da de lige var nemmest at finde :ups: Det hele ser lidt mere brugt ud i virkeligheden, og den rå træbordplade har ikke haft godt af at bo med nogen, der ikke får givet den sæbe.

Bryggerset startede vi allerede på i efteråret. Det var meningen, at vi selv skulle sætte skabe op, men det er lidt mere tricky end vi først troede. Pga corona har vi heller ikke kunne få hjælp til det.

Før:

Jeg brød selv alt ned derude :muscle:

Under


Det hele er pillet ned med min bette skruedimmer.

Efter

7 Synes om

Uh et fint kattebillede, det kan jeg ikke huske at jeg har set før. :smil:

Det er en gave fra @Shana engang vi havde passet drengene, så vi er enige om, at det er Bandit og Oedipus :slight_smile:

2 Synes om

Så må jeg næsten havde set det, men bare glemt det igen. Men fint er det.

Det går den rigtige vej - jeg misunder jer ikke denne rode-periode.
Det er lækkert at få brudt ned, så er man på vej.

Byggeperioden er bare besværlig og tålmodighedskrævende.

Og så pludselig er alt færdig - yibeee :slight_smile:

Det var noget nemmere med bryggerset, det her med at prøve at ramme det rigtige at pakke ned når det er et køkken er noget af en udfordring, og så den der periode hvor vi ikke har andet end et felt køkken ovenpå :grimacing:

3 Synes om