Udsigten i går aftes
Øj det bliver en SKØN terrasse ![]()
Det tegner dæleme godt! ![]()
Out of curiosity, hvad er det for brædder i lægger den i…?
Helt vildt! Vi spiste på den i dag… Lææææækkert!
Out of stupidity, jeg aner det ikke
Brune terrassebrædder…
Vores terrasse har været færdig siden torsdag ![]()
Det ene område
Det andet område
En skjult sandkasse (hvor vi skal have lagt fliser osv i)
Vi har også fået skiftet den dør, vi ikke har kunne åbne siden vi flyttede ind
Walk in er også færdigt, men det tager noget tid at flytte ind, når de hele skal sorteres og ryddes ud i ![]()
Hold da op det ser godt ud, og meget brugbart. Lækkert. ![]()
Sikke dog en lækker terasse i har fået der
.
Dejligt ned walk in også er færdig
Med venlig hilsen
Vi er stadig i gang Sådan et arbejde tager bare meget af fritiden ![]()
Walk in går det fremad med. Jeg mangler bare at få sorteret en enkelt kasse med ting, skaffet smykkeskrin og hængt et spejl og nogle kroge op.
Vi har sorteret en smule tøj fra…
I haven er der sket en hel masse mere.
Vi har fået sat de manglende fundablokke op, så haven nu er i to højder hele vejen. Jeg fandt på at strø sten på cementen, så det blev lidt pænere.
Ungernes fødder
Granitbænken og røret til udendørs kattebakke er på plads. Det overskydende jord skal fyldet i forskellige steder i haven. Bedet bliver med forskellige planter, insekterne kan lide og som vi gerne vil se på. Der kommer til at være en del forskellige ting, der minder om min yndlingsblomst - tusindfryd
Bedet ved ahornen er ordnet. Det er meningen, vi vil have en klatre-plante (navnet er bare væk) inde ved hegnet og pæonen skal flyttes ud.
Det sidste bed er kantet. Der skal være en rododendron og et hus til Runes store drøm: en robotplæneklipper.
Det er sat en ekstra række sten, så trappen dur sammen med den nye terrasse.
Arbejdsteamet i haven
I søndags fik vi ordnet det sidste i haven (for nu). Der er flyttet jord, sået blomster, sat planter…
Jeg har kun billede oppefra, da det har været for vådt til at gå rundt derude. Vi håber, græsfrøene og planterne er glade for det ![]()
Fra februar til september
Det ser godt ud