Lille renoveringstråd

Uh et fint kattebillede, det kan jeg ikke huske at jeg har set før. :smil:

Det er en gave fra @Shana engang vi havde passet drengene, så vi er enige om, at det er Bandit og Oedipus :slight_smile:

2 Synes om

Så må jeg næsten havde set det, men bare glemt det igen. Men fint er det.

Det går den rigtige vej - jeg misunder jer ikke denne rode-periode.
Det er lækkert at få brudt ned, så er man på vej.

Byggeperioden er bare besværlig og tålmodighedskrævende.

Og så pludselig er alt færdig - yibeee :slight_smile:

Det var noget nemmere med bryggerset, det her med at prøve at ramme det rigtige at pakke ned når det er et køkken er noget af en udfordring, og så den der periode hvor vi ikke har andet end et felt køkken ovenpå :grimacing:

3 Synes om

Feltkøkkendelen var det der var mest en udfordring, der gik ret mange dage, hvor jeg ikke havde andet end kogekedel og mikroovn.

Vi regner med et par uger :confused: Godt der lige er flyttet et vennepar ind overfor :sweat_smile:

5 Synes om

Det har de måske allerede nået at fortryde :hoho:

1 Synes om

Ah, lige nu har de en del fred fra os fordi der har været en del til at hjælpe med at flytte, så vi holder lidt corona afstand, men kan godt være det ser anderledes ud i næste uge :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Det er farligt at kigge på tapet… Der er virkeligt meget, der gerne måtte hænge her :heart_eyes:

6 Synes om

:argh:

Emhætter er åbenbart vokset siden vores nuværende blev lavet, så nu er det svært at finde en emhætte der kan hænge over kogepladen pga den bærende tværbjælke, der er i loftet. Vi havde ellers lige regnet os frem til, at det gik :argh:

Jamen så saver I bare et stykke af bjælken, det sker der nok ikke noget ved :slem: sådan lige med det samme ihvertfald…

Man skal vel bare huske ikke at trampe i gulvet ovenpå…? :smirk: :sunglasses:

2 Synes om

Vi har vist valgt nu :uha:

Vi var forbi flisefirmaet efter en prøveflise. Til vores store overraskelse fik vi den gratis med.

I IKEA blev de 3 gulvmuligheder og flisen sat på den valgte bordplade:

Det er stadig den midterste, vi er mest til:

Her er vores nye køkken så :hoho:

Så skal vi bare have bestilt fliser og gulv, men begge dele burde vi kunne få indenfor en uge.

Vi fik også bestilt bordplade til bænken i bryggerset.

Vil I forresten gerne se planlægningstegningerne af rummene?

Vi skal stadig have løst det med den skide emhætte og bjælken. Det ser ud til, at vi enten får mindre plads mellem skabene i køkkenet eller vi får sådan en bette sjov emhætte (40 x 30 til en kogeplade på 80 x 60).

13 Synes om

Vil vi se? Øh ja! :hoho:

8 Synes om

Hvad med og undvære emhætte, og så få den Siemens kogeplad med indbygget emhætte?
Ja ved godt det ikke pænt og komme med gode ideer nu :hear_no_evil: :speak_no_evil:

:ups: jeg vil gerne hvis jeg må :smil:
Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Flotte fliser og farver i det hele taget.

Det bliver et pænt køkken, glæder mig til at se det færdigt

4 Synes om

Vi tror bare ikke på, at den virker godt nok :slight_smile: Og samtidigt virker det heller ikke helt heldigt, hvis noget koger over :gruble:

2 Synes om

4 posts were merged into an existing topic: Spiseplads til de 5 grise

Jeg ved ikke helt, hvorfor vi bruger så mange penge på et nyt køkken nedenunder. Det her er da skide flot :hoho:

11 Synes om